Willen we datquote:Op maandag 18 april 2011 18:42 schreef Revje1 het volgende:
Ja replay's moeten erop. Kan iedereen mijn games tegen Zforce en Jace kijken:)
Dat wordt trouwens weer een TvZ. ZvZ is te gaar en heeft weinig entertainende waarde.quote:Op maandag 18 april 2011 08:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
And so it happend
Nog 2 games!!!
Ponkie vs Nifty
Dan de grand finale!
Lenz vs Ponkie/Nifty
ik zag laatst een ZvZ van 3 kwartier op sc2casts.com. Het ligt dus aan de spelers denk ik :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:28 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dat wordt trouwens weer een TvZ. ZvZ is te gaar en heeft weinig entertainende waarde.
ik kom heel graag kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 08:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En we hebben een finale!
Lenz (Z) vs Nifty (identitycrisis)
Misschien leuk om idd dit op een avond te doen terwijl iemand dit wil / kan casten.
En niet vergeten, tis een BO5 in de finalsDus je kan zelfs protoss spelen nifty
dik, ik ben erbij!quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En we hebben een finale!
Lenz (Z) vs Nifty (identitycrisis)
Misschien leuk om idd dit op een avond te doen terwijl iemand dit wil / kan casten.
En niet vergeten, tis een BO5 in de finalsDus je kan zelfs protoss spelen nifty
Grappig die vorige finale staat er ook nogquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef Jace_TBL het volgende:
Hulde, ik zal proberen weer wat te casten op jace.dyndns.tv
Voor de volledigheid, hier dus:quote:Op woensdag 20 april 2011 20:40 schreef Keffo het volgende:
Ik ben 1ste paasdag bij familie dus geen SC2 toegang. Wel Inet, dus als er ergens een livestream is, ga ik kijken!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:28 schreef Jace_TBL het volgende:
Hulde, ik zal proberen weer wat te casten op jace.dyndns.tv
Prutser!quote:Op zondag 24 april 2011 20:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ik ben dr dus niet :s haal het niet om naar huis te fietsen nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |