En Uncle Nino als huisbaasquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zeg leuk voor seizoen 4 ipv Sammi
Haha tanks itcquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:40 schreef ITCgom het volgende: zometeen iets pittigs emotioneel beladens ondergaan dqod succes straks met de noeste arbeid! bobby, omdat je veel doet voor de gemeenschap, 3 bobbsterren voor jou: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] en wd, arm meisje, succes met pijn groetjes allen![]()
quote:
geen idee wat hij daar doet. Petje staat em wel leuk overigensquote:
HAHAHAHAHAHAHHAAA JE BEDOELDE NATUURLIJK DIE MAN OP DE ACHTERGROND IPV DIE VROUWquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
geen idee wat hij daar doet. Petje staat em wel leuk overigens
ja hoe denk je dat ik haar heb leren kennen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze scoorde 3 sterren op hookers.nl
LOLOLOLOLOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAAA JE BEDOELDE NATUURLIJK DIE MAN OP DE ACHTERGROND IPV DIE VROUW![]()
![]()
DAARMEE SUGGERENDE DAT BOBBY VAN DE HERENLIEFDE IS
![]()
![]()
![]()
xD
good dayquote:
Ik ben bi-curiousquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAAA JE BEDOELDE NATUURLIJK DIE MAN OP DE ACHTERGROND IPV DIE VROUW![]()
![]()
DAARMEE SUGGERENDE DAT BOBBY VAN DE HERENLIEFDE IS
![]()
![]()
![]()
xD
quote:
Ehmmm, hahaha ene kant wel andere kant niet. En rot op joh gek niet kijkenquote:
in het vorige topic hebben 4ebe en ik besloten dat we onopvallend komen lurkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehmmm, hahaha ene kant wel andere kant niet. En rot op joh gek niet kijkenhahaha
Dus niet hequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in het vorige topic hebben 4ebe en ik besloten dat we onopvallend komen lurken
Ik las turken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in het vorige topic hebben 4ebe en ik besloten dat we onopvallend komen lurken
Ja dank je wel, ik waardeer dat.quote:
metquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus niet he.
Ik ben wel benieuwd wie er nog meer komen whihi, die meedoen bedoel ik..
Hoop beetje leuk
quote:
nee hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Crack_ het volgende:
Ok zeg even, is de spierpijn heel erg en de blauwe plekken en shit? Of wat kan ik de dag erna verwachten
ibuprofen¿quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
mn mond moet echt stoppen met pijn doen
denk je dat ik zit te liegen hierzo? zeker in het begin als het allemaal nog niet zo hard gaat heb je er niet meer last van dan wanneer je op een houten stoel gaat zitten ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan dit antwoord niet serieus opnemen?
Als ze wil dat haar hoofd opzwelt.quote:
Zoveel kwaliteit kan de SC niet aan, dus moeten we elkaar afwisselen. jwtquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoveel kwaliteit kan de SC niet aan, dus moeten we elkaar afwisselen. jwt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze wil dat haar hoofd opzwelt.
Allergie tochquote:
ik heb ook pas 2779191 keer verteld over mijn allergiequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik heb ook pas 2779191 keer verteld over mijn allergie
zal best. Ga niet alles onthoudenquote:
Waarom nietquote:
waarom welquote:
is dqod bezig?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die katten door hoepels laten springen!!
Bonnie is stiekem een circustijger, welke achter is gebleven met de groeiontwikkeling?quote:
mensen die katten uitlaten met een touwtjequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
welke b...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonnie is stiekem een circustijger, welke achter is gebleven met de groeiontwikkeling?
ik heb d'r best wel impressive stunts zien doen vanaf de vensterbank hoppa het bed op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonnie is stiekem een circustijger, welke achter is gebleven met de groeiontwikkeling?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik heb d'r best wel impressive stunts zien doen vanaf de vensterbank hoppa het bed op.
quote:
HEU jij kijkt ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die kinderen uitlaten met een tuigjequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die katten uitlaten met een touwtje
quote:
die ligt erafquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:10 schreef Madridista het volgende:
Hoe is het met je onderkaak wd?
Of ga je nog?
echt zum focking kotsenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die kinderen uitlaten met een tuigje![]()
Dat kind viel bijna en die vader deed heel droog het touwtje ophouden en voorkwam zo dat het kind viel.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
echt zum focking kotsen.
Je kind "uitlaten". De tering
ziet er indd niet uit. Dat die mensen zich niet voor lul vinden lopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Vet handig als je zo'n houdini hebt, het ziet er alleen niet uit.
die mensen kopen vaak ook een kinderfiets met handvatquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
ziet er indd niet uit. Dat die mensen zich niet voor lul vinden lopen. Zijn btw meestal van die aparte types
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die mensen kopen vaak ook een kinderfiets met handvat
[ afbeelding ]
Ik zie daar alleen negers mee lopen, hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die mensen kopen vaak ook een kinderfiets met handvat
[ afbeelding ]
True, van die geitenwollensokkentypes waren het.quote:
meestal onder de arm en hard aan het rennenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen negers mee lopen, hoor
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, van die geitenwollensokkentypes waren het.
Met kind en alquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef wise het volgende:
[..]
meestal onder de arm en hard aan het rennen
Ik ben er al.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Salatrel het volgende:
maarrree 4ebe hoelaat meeten we bij de sneeuwbaan? ik heb mij FOK! shirt aan
pics van 4ebequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben er al.
Fok mobiel jwz.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef Salatrel het volgende:
collega die hier poosje terug is weggegaan heeft nu een nieuwe baanBeter dan je hand op houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lidl zou niet het eerste bedrijf zijn waarop ik zou solliciteren.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
baas Dquote:
beetje fokken op kantoor of mezelf de pleuris werken bij de lidl voor minimumloon nou dan weet ik het wel hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan je hand op houden.
Lidl zou niet het eerste bedrijf zijn waarop ik zou solliciteren.
Diegene was uit zichzelf weggegaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beetje fokken op kantoor of mezelf de pleuris werken bij de lidl voor minimumloon nou dan weet ik het wel hoor
hij had het hier niet meer zo naar zn zinquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Diegene was uit zichzelf weggegaan?
De lidl staat echt bekend om zijn gezelligheid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij had het hier niet meer zo naar zn zin
merk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef MouzurX het volgende:
Hoi.
Nieuwe schoenen van 1,5 maand oud zijn nu al kapot terwijl ik ze juist enorm voorzichtig heb behandeld. Ga dus echt wel terug daarmee![]()
Schoenen van 50 euro moeten toch wel iets langer meegaan.
mail hart van nederland en noem vooral het merk. dan heb je binnen notime een nieuw paar schoenenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef MouzurX het volgende:
Hoi.
Nieuwe schoenen van 1,5 maand oud zijn nu al kapot terwijl ik ze juist enorm voorzichtig heb behandeld. Ga dus echt wel terug daarmee![]()
Schoenen van 50 euro moeten toch wel iets langer meegaan.
had je maar een echt merk moeten kopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:48 schreef MouzurX het volgende:
Manfield was de winkel, kan niks vinden over een ander merk dus zal wel ook gewoon het merk zijn?
Wordt allemaal door dezelfde afrikaan gemaakt hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
had je maar een echt merk moeten kopen
agreedquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wordt allemaal door dezelfde afrikaan gemaakt hoor.
Kut afrikanen, kunnen niet eens een fatsoenlijke schoen maken, geen wonder dat ze nog steeds zo pauper arm zijn.
komt omdat je ook niks verdient met die kk baan van jequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
agreed
-
Veel Nederlanders op tijd met belastingaangifte
![]()
Krijg niks terug
iig meer dan die afrikanenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
komt omdat je ook niks verdient met die kk baan van je
chinees in mijn gevalquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wordt allemaal door dezelfde afrikaan gemaakt hoor.
Kut afrikanen, kunnen niet eens een fatsoenlijke schoen maken, geen wonder dat ze nog steeds zo pauper arm zijn.
3kquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
agreed
-
Veel Nederlanders op tijd met belastingaangifte
![]()
Krijg niks terug
nicequote:
Ik ook niet, maar dat komt vast, omdat ik twee baantjes had.quote:
fucking mietjesquote:
harde werksterquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt vast, omdat ik twee baantjes had.
Dat wordt dus niet beloond.quote:
pypequote:
do you want the banana boat or the ringo?quote:
ik kan je wel belonenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet beloond.
Is niet de megamix, slechts een plaatje eruit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom vraag je of iemand geinteresseerd is terwijl je het toch wel post.
met een leeg glas op de fotoquote:
Mag ik een koekje?quote:
welk formaat¿quote:
chris vriend, jij hebt standaard die bieber-sma bij dwdd gezien. zou je?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
Het blijkt J-Woww's zusje niet te zijn, mijn oprechte excuses.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef Oshno het volgende:
Patta's die minder dan 100 ek kosten zijn sowieso van slechte kwaliteit.
Die blonde met beugelquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
chris vriend, jij hebt standaard die bieber-sma bij dwdd gezien. zou je?
bij nader inziensquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is toch juist een goed teken?
ik zou die ene sma daarvan wel rakenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
do you want the banana boat or the ringo?
-no, we want that one
JAquote:
Is gewoon zo. Alsof je van Schoenenreus kwaliteit kunt verwachtenquote:
Die brunette zeker. Of die boy met die lange manen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zou die ene sma daarvan wel raken
quote:
lolquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:42 schreef Chriz2k het volgende:
Die blonde Bieberfan was wel superlekker, zeg!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef Oshno het volgende:
Besteld. Zo fout dat het té cool is.
http://www.gaastraproshop(...)indigo/3068-4082-127
Morgen even langs de Cool Catquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Gaastra
Waarom dat niet gelijk Salty Dog bestellen
1luvquote:
niet breed doen, die brunette vriendquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die brunette zeker. Of die boy met die lange manen?
CHECK DIE WALLEN, FUCKING DISGUSTINGquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1luv
[ afbeelding ]
vooral op bewegend beeld is ze cute <3
Iew check die gozer achter haar vies naar haar kijken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1luv
[ afbeelding ]
Ik zou nog viezer kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew check die gozer achter haar vies naar haar kijken.
hoe oud is dezequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1luv
[ afbeelding ]
Die probeerde haar tijdens de aftiteling ook te hosselen, ik ging over mijn nek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew check die gozer achter haar vies naar haar kijken.
Want de enige winkels die schoenen onder de ¤100,- verkopen zijn winkels als Schoenenreus, Scapino en Van Haren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef Oshno het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Alsof je van Schoenenreus kwaliteit kunt verwachten.
Lolquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want de enige winkels die schoenen onder de ¤100,- verkopen zijn winkels als Schoenenreus, Scapino en Van Haren.
die rechtste zou ik ook gevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
14 natuurlijkcheck deez filmpje dang :$ http://dewerelddraaitdoor(...)8f700a22b2cf984d775f
supergeilquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
14 natuurlijkcheck deez filmpje dang :$ http://dewerelddraaitdoor(...)8f700a22b2cf984d775f
Die is echt 12 ofzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
die rechtste zou ik ook gevenalleen lijkt die wel ene beetje erg jong
hahaha ik zat er ook al over na te denken maar die lijkt echt 12 ofzo dus ik dacht ik zeg dat maar niet op fokquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
die rechtste zou ik ook gevenalleen lijkt die wel ene beetje erg jong
quote:
hahah we hebben dezelfde judgingskillsquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahaha ik zat er ook al over na te denken maar die lijkt echt 12 ofzo dus ik dacht ik zeg dat maar niet op fokdeze man
quote:
hooi als zij in de club stond te grinden voor je zouden jullie ook hitten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hahaha ik zat er ook al over na te denken maar die lijkt echt 12 ofzo dus ik dacht ik zeg dat maar niet op fokdeze man
hit & run ja, als iemand me ziet wordt er aangifte gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
hooi als zij in de club stond te grinden voor je zouden jullie ook hitten.
Gaat me net iets te furrr. Als ze er als 14 uitzag wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
hooi als zij in de club stond te grinden voor je zouden jullie ook hitten.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:20 schreef Lakitu het volgende:
Hahahaha ze is echt 12![]()
chriz boks voor onze skills
http://xjecarolien.hyves.nl/
biertjes doen niks tegen agequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
tuurlijkgeef jullie 3 biertjes en jullie grinden nog tegen een barkruk man
...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze lijkt 10 hier, kkziek die Chuck :S
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef Lakitu het volgende:
http://twitter.com/Lize_BGeurts volg die blonde op twitter dang chucksen
Easy target, nicequote:I don't have friends... the only calls I receive are from my provider...lol about 5 hours ago via web
Dat is mijn leven elk weekend vriendquote:
sowieso maar in het echt is het saai, ps2 is allesquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is mijn leven elk weekend vriend
quote:
op ps2 heb je niet die extra thrills als poten om wie de teams mag makenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
sowieso maar in het echt is het saai, ps2 is alles.
dat is zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
op ps2 heb je niet die extra thrills als poten om wie de teams mag maken
schatkist bovenquote:
ja en die ellebogenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:29 schreef MouzurX het volgende:
Lol die 2de van links is echt freaky, hoe der hoofd staat tov van der lichaam.
quote:
viessssquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:28 schreef Chriz2k het volgende:
http://www.twitpic.com/3b0w6f
leuk feestje, hehe :p
lekkere kont wel maar op deze foto echt freaky.quote:
zet haar op je to do listquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom ziet ze er zo kut uit op foto's!
Ik bewaar haar wel tot ze 16 is.
Meh je moet der nu wel al scouten dan he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom ziet ze er zo kut uit op foto's!
Ik bewaar haar wel tot ze 16 is.
Ik vroeg ook om lekkere boysquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen tijd voor je.
Ze denkt dat ze alles kan maken omdat ze een FOK! 10/10 isquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Als ik op een forum met alleen chicks zat kon ik ook zo doen hoor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze alles kan maken omdat ze een FOK! 10/10 is.
IRL 6/10 max.
Wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik dacht echt iets van 25. Swag = On.
lol, ik geef 2k per maand uit aan uitgaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef MouzurX het volgende:
Februari -> 381 euro aan uitgaan/carnavalskleren
Ik ga dan ook niet naar de hoeren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
lol, ik geef 2k per maand uit aan uitgaan.
Why not?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet naar de hoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, heb dat hele album, goed spul.quote:
Nee meis, vertel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:14 schreef Chai het volgende:
Hee Mouzur wist je al dat hij sinds kort politicus is.
Nou weet het niet precies, maar hij lid geworden van de SP en binnenkort mag hij misschien ook iets nuttigs gaan doen daar.quote:
De resultaten van zijn SC-onderzoek zou hij deze week nog presenteren, volgens mij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou weet het niet precies, maar hij lid geworden van de SP en binnenkort mag hij misschien ook iets nuttigs gaan doen daar.
Wat zou zijn hypothese zijn geweest. Dat ons gedrag hier het gevolg is van autisme, omdat we irl weirdo's zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De resultaten van zijn SC-onderzoek zou hij deze week nog presenteren, volgens mij.
En dat ik psychopathisch ben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zou zijn hypothese zijn geweest. Dat ons gedrag hier het gevolg is van autisme, omdat we irl weirdo's zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zou zijn hypothese zijn geweest. Dat ons gedrag hier het gevolg is van autisme, omdat we irl weirdo's zijn.
Dit.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het een soort van veilige thuishaven is voor jongeren die soms niet zo lekker in hun vel zitten. Ze spelen de hele dag toneel over hoe geweldig het wel niet gaat, en concurreren met elkander over wie echt populair is.
Eenmaal thuis willen ze het liefst zo snel mogelijk hun kamer in duiken, weg van hun ouders/ouder, om 's avonds al de dingen die niet goed gingen die dag weg te wuiven, en respect of adoratie te krijgen van hun virtuele contacten.
Als iedereen me vanaf nu zou gaan e-pesten pleegde ik zelfmoord, hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Gridlok het volgende:
Respect van virtuele vrienden hahaha deary me.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het respect en de adoratie?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef Gridlok het volgende:
Snap sowieso niet waarom je een link wilt leggen tussen Fok en RL.
Misschien met het idee " OP FOK KAN IK MEZELF ZIJN EN RL NIET" grow a pair ,faggot.
Ik ben juist blij dat al die pedofielen in de SC dat irl niet kunnen zijn hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef Gridlok het volgende:
Snap sowieso niet waarom je een link wilt leggen tussen Fok en RL.
Misschien met het idee " OP FOK KAN IK MEZELF ZIJN EN RL NIET" grow a pair ,faggot.
blijft nog een beetje uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het respect en de adoratie?
hahahaha touchéquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat al die pedofielen in de SC dat irl niet kunnen zijn hoor.
Haha jij denkt dat wij irl niet op 14 jarige geilen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Efebofielen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar je valt die meisjes er iig niet mee lastig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat wij irl niet op 14 jarige geilen.
Nou dat ene meisje van net had volgens mij nog niet echt duidelijke secundaire geslachtskenmerekn.quote:
Daar wil ik me ook van distantiërenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dat ene meisje van net had volgens mij nog niet echt duidelijke secundaire geslachtskenmerekn.
Niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar je valt die meisjes er iig niet mee lastig.
Chuckieeeeeeeeeeequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik nul, ik pak het smooth aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoeveel straatverboden heb jij?
Ik vijf.
Ik doe het in beide werelden hoorquote:
Daarom zei ik het ook. Hoeveel jaar schelen jullie nu? 14?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik doe het in beide werelden hoor
5 maar hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook. Hoeveel jaar schelen jullie nu? 14?
Net alsof jij terug zou deinzen voor een boy van 16.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook. Hoeveel jaar schelen jullie nu? 14?
Hoezo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef Salatrel het volgende:
oh god ik heb weer eens aan iemand gevraagd hoe het met dr gaat waarom leer ik niet van mijn fouten
hoezo? op internet? kan je altijd weglopen en terugkomen met drinken en beetje "oke oke" zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef Salatrel het volgende:
oh god ik heb weer eens aan iemand gevraagd hoe het met dr gaat waarom leer ik niet van mijn fouten
Zou allure bieber doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof jij terug zou deinzen voor een boy van 16.
mensen die daar niet met " goed hoor" op reagerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Salatrel het volgende:
problemen dit dat slecht slapen zus zo en nu weet ik niet wat ik terug moet sturen want het enige wat ik vroeg was hoe gaat het met je
2 vinkjes betekend dat bericht is gelezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Whatsapp werkt altijd kut, gewoon net doen alsof je niets hebt gehad.
Doet tie wanneer je het ontvangen hebt, niet gelezen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
2 vinkjes betekend dat bericht is gelezen
''Slecht, ben alleen thuis en heb het koudquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
mensen die daar niet met " goed hoor" op reageren
nee 1 vinkje is dat het bericht is bezorgd en 2 dat het is gelezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doet tie wanneer je het ontvangen hebt, niet gelezen.
En hij ontvangt het automatisch wanneer je internet hebt.
ditquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee 1 vinkje is dat het bericht is bezorgd en 2 dat het is gelezen
nee 1 vinkje is verstuurd toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Je bent gewoon werkverslaafdquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Salatrel het volgende:
naja de andere leidinggevende zou het contact doen vanwege historie enzo. maar die is nu dus ook ziek en ze moest naar de arbo arts dus dat had ik doorgegeven. nu whatsappte ze dus dat ze arbo had gebeld dat ze morgen moest komen ipv maandag wat ik had doorgegeven.
vond het ook zo lullig om het dan niet even te vragen hoe het met dr ging aangezien normaliter na 2 dagen contact opgenomen word
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moi est baas.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom staan er groene vinkjes naast mijn berichten?
Goed dat u het vraagt. Deze groene vinkjes zijn erg belangrijk omdat ze bevestigen dat uw bericht is verzonden. Ze betekenen het volgende:
- bericht is succesvol afgeleverd op de server.
- bericht is succesvol afgeleverd op het apparaat van de ontvanger. (nb: dit betekent niet dat het bericht daadwerkelijk gelezen is, maar slechts dat het bericht is ontvangen op het apparaat)
Oh my godquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Salatrel het volgende:
vorige keer dat ik het aan een collega vroeg barstte ze in huilen uit dat ze ongewenst zwanger was geraakt, abortus had laten plegen en daar toen spijt van had gekregen....
daarom zeg ik: waarom leer ik niet van mijn fouten
''Goed dat u het vraagt''quote:
Spijt van abortus .. hallo neuk gewoon nog meer dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Salatrel het volgende:
vorige keer dat ik het aan een collega vroeg barstte ze in huilen uit dat ze ongewenst zwanger was geraakt, abortus had laten plegen en daar toen spijt van had gekregen....
daarom zeg ik: waarom leer ik niet van mijn fouten
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Spijt van abortus .. hallo neuk gewoon nog meer dan?
Voor je kleren zijn ook 5 mensen dood gegaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef Salatrel het volgende:
ABORTUS IS MOORD! DAT MOET JE ALS ZEELANDER TOCH WETEN
NOU EN. KLEDING ZIT NOU EENMAAL BETER ALS HET VOOR EEN PAAR DUBBELTJES IN EEN SWEATSHOP IS GEMAAKTquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor je kleren zijn ook 5 mensen dood gegaan.
hahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Spijt van abortus .. hallo neuk gewoon nog meer dan?
quote:
Nee, dan zag het er zo uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
NOU EN KANKERHAAS. KLEDING ZIT NOU EENMAAL BETER ALS HET VOOR EEN PAAR KANKERDUBBELTJES IN EEN SWEATSHOP IS GEMAAKT, KANKERKNEUS
WD heeft Google gewoon aangeklaagd, Lamonstijlquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef MouzurX het volgende:
Wat?!?
je ziet niet meer de tekening van WD als je kankerhaas intypt in google?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |