Daar wil ik me ook van distantiėrenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou dat ene meisje van net had volgens mij nog niet echt duidelijke secundaire geslachtskenmerekn.
Niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar je valt die meisjes er iig niet mee lastig.
Chuckieeeeeeeeeeequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat al die pedofielen in de SC dat irl niet kunnen zijn hoor.
Ik nul, ik pak het smooth aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoeveel straatverboden heb jij?
Ik vijf.
Ik doe het in beide werelden hoorquote:
Daarom zei ik het ook. Hoeveel jaar schelen jullie nu? 14?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik doe het in beide werelden hoor
5 maar hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook. Hoeveel jaar schelen jullie nu? 14?
Net alsof jij terug zou deinzen voor een boy van 16.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook. Hoeveel jaar schelen jullie nu? 14?
Hoezo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef Salatrel het volgende:
oh god ik heb weer eens aan iemand gevraagd hoe het met dr gaat waarom leer ik niet van mijn fouten
hoezo? op internet? kan je altijd weglopen en terugkomen met drinken en beetje "oke oke" zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef Salatrel het volgende:
oh god ik heb weer eens aan iemand gevraagd hoe het met dr gaat waarom leer ik niet van mijn fouten
Zou allure bieber doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof jij terug zou deinzen voor een boy van 16.
mensen die daar niet met " goed hoor" op reagerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Salatrel het volgende:
problemen dit dat slecht slapen zus zo en nu weet ik niet wat ik terug moet sturen want het enige wat ik vroeg was hoe gaat het met je
2 vinkjes betekend dat bericht is gelezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Whatsapp werkt altijd kut, gewoon net doen alsof je niets hebt gehad.
Doet tie wanneer je het ontvangen hebt, niet gelezen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
2 vinkjes betekend dat bericht is gelezen
''Slecht, ben alleen thuis en heb het koudquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
mensen die daar niet met " goed hoor" op reageren
nee 1 vinkje is dat het bericht is bezorgd en 2 dat het is gelezenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doet tie wanneer je het ontvangen hebt, niet gelezen.
En hij ontvangt het automatisch wanneer je internet hebt.
ditquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee 1 vinkje is dat het bericht is bezorgd en 2 dat het is gelezen
nee 1 vinkje is verstuurd toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Je bent gewoon werkverslaafdquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Salatrel het volgende:
naja de andere leidinggevende zou het contact doen vanwege historie enzo. maar die is nu dus ook ziek en ze moest naar de arbo arts dus dat had ik doorgegeven. nu whatsappte ze dus dat ze arbo had gebeld dat ze morgen moest komen ipv maandag wat ik had doorgegeven.
vond het ook zo lullig om het dan niet even te vragen hoe het met dr ging aangezien normaliter na 2 dagen contact opgenomen word
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moi est baas.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom staan er groene vinkjes naast mijn berichten?
Goed dat u het vraagt. Deze groene vinkjes zijn erg belangrijk omdat ze bevestigen dat uw bericht is verzonden. Ze betekenen het volgende:
- bericht is succesvol afgeleverd op de server.
- bericht is succesvol afgeleverd op het apparaat van de ontvanger. (nb: dit betekent niet dat het bericht daadwerkelijk gelezen is, maar slechts dat het bericht is ontvangen op het apparaat)
Oh my godquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Salatrel het volgende:
vorige keer dat ik het aan een collega vroeg barstte ze in huilen uit dat ze ongewenst zwanger was geraakt, abortus had laten plegen en daar toen spijt van had gekregen....
daarom zeg ik: waarom leer ik niet van mijn fouten
''Goed dat u het vraagt''quote:
Spijt van abortus .. hallo neuk gewoon nog meer dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef Salatrel het volgende:
vorige keer dat ik het aan een collega vroeg barstte ze in huilen uit dat ze ongewenst zwanger was geraakt, abortus had laten plegen en daar toen spijt van had gekregen....
daarom zeg ik: waarom leer ik niet van mijn fouten
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Spijt van abortus .. hallo neuk gewoon nog meer dan?
Voor je kleren zijn ook 5 mensen dood gegaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef Salatrel het volgende:
ABORTUS IS MOORD! DAT MOET JE ALS ZEELANDER TOCH WETEN
NOU EN. KLEDING ZIT NOU EENMAAL BETER ALS HET VOOR EEN PAAR DUBBELTJES IN EEN SWEATSHOP IS GEMAAKTquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor je kleren zijn ook 5 mensen dood gegaan.
hahahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Spijt van abortus .. hallo neuk gewoon nog meer dan?
quote:
Nee, dan zag het er zo uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
NOU EN KANKERHAAS. KLEDING ZIT NOU EENMAAL BETER ALS HET VOOR EEN PAAR KANKERDUBBELTJES IN EEN SWEATSHOP IS GEMAAKT, KANKERKNEUS
WD heeft Google gewoon aangeklaagd, Lamonstijlquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:08 schreef MouzurX het volgende:
Wat?!?
je ziet niet meer de tekening van WD als je kankerhaas intypt in google?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |