merk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef MouzurX het volgende:
Hoi.
Nieuwe schoenen van 1,5 maand oud zijn nu al kapot terwijl ik ze juist enorm voorzichtig heb behandeld. Ga dus echt wel terug daarmee![]()
Schoenen van 50 euro moeten toch wel iets langer meegaan.
mail hart van nederland en noem vooral het merk. dan heb je binnen notime een nieuw paar schoenenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:43 schreef MouzurX het volgende:
Hoi.
Nieuwe schoenen van 1,5 maand oud zijn nu al kapot terwijl ik ze juist enorm voorzichtig heb behandeld. Ga dus echt wel terug daarmee![]()
Schoenen van 50 euro moeten toch wel iets langer meegaan.
had je maar een echt merk moeten kopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:48 schreef MouzurX het volgende:
Manfield was de winkel, kan niks vinden over een ander merk dus zal wel ook gewoon het merk zijn?
Wordt allemaal door dezelfde afrikaan gemaakt hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
had je maar een echt merk moeten kopen
agreedquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wordt allemaal door dezelfde afrikaan gemaakt hoor.
Kut afrikanen, kunnen niet eens een fatsoenlijke schoen maken, geen wonder dat ze nog steeds zo pauper arm zijn.
komt omdat je ook niks verdient met die kk baan van jequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
agreed
-
Veel Nederlanders op tijd met belastingaangifte
![]()
Krijg niks terug
iig meer dan die afrikanenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
komt omdat je ook niks verdient met die kk baan van je
chinees in mijn gevalquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wordt allemaal door dezelfde afrikaan gemaakt hoor.
Kut afrikanen, kunnen niet eens een fatsoenlijke schoen maken, geen wonder dat ze nog steeds zo pauper arm zijn.
3kquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef wise het volgende:
[..]
agreed
-
Veel Nederlanders op tijd met belastingaangifte
![]()
Krijg niks terug
nicequote:
Ik ook niet, maar dat komt vast, omdat ik twee baantjes had.quote:
fucking mietjesquote:
harde werksterquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt vast, omdat ik twee baantjes had.
Dat wordt dus niet beloond.quote:
pypequote:
do you want the banana boat or the ringo?quote:
ik kan je wel belonenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet beloond.
Is niet de megamix, slechts een plaatje eruit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom vraag je of iemand geinteresseerd is terwijl je het toch wel post.
met een leeg glas op de fotoquote:
Mag ik een koekje?quote:
welk formaat¿quote:
chris vriend, jij hebt standaard die bieber-sma bij dwdd gezien. zou je?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
Het blijkt J-Woww's zusje niet te zijn, mijn oprechte excuses.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:05 schreef Oshno het volgende:
Patta's die minder dan 100 ek kosten zijn sowieso van slechte kwaliteit.
Die blonde met beugelquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
chris vriend, jij hebt standaard die bieber-sma bij dwdd gezien. zou je?
bij nader inziensquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is toch juist een goed teken?
ik zou die ene sma daarvan wel rakenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
do you want the banana boat or the ringo?
-no, we want that one
JAquote:
Is gewoon zo. Alsof je van Schoenenreus kwaliteit kunt verwachtenquote:
Die brunette zeker. Of die boy met die lange manen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zou die ene sma daarvan wel raken
quote:
lolquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:42 schreef Chriz2k het volgende:
Die blonde Bieberfan was wel superlekker, zeg!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef Oshno het volgende:
Besteld. Zo fout dat het té cool is.
http://www.gaastraproshop(...)indigo/3068-4082-127
Morgen even langs de Cool Catquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Gaastra
Waarom dat niet gelijk Salty Dog bestellen
1luvquote:
niet breed doen, die brunette vriendquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die brunette zeker. Of die boy met die lange manen?
CHECK DIE WALLEN, FUCKING DISGUSTINGquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1luv
[ afbeelding ]
vooral op bewegend beeld is ze cute <3
Iew check die gozer achter haar vies naar haar kijken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1luv
[ afbeelding ]
Ik zou nog viezer kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew check die gozer achter haar vies naar haar kijken.
hoe oud is dezequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1luv
[ afbeelding ]
Die probeerde haar tijdens de aftiteling ook te hosselen, ik ging over mijn nek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew check die gozer achter haar vies naar haar kijken.
Want de enige winkels die schoenen onder de ¤100,- verkopen zijn winkels als Schoenenreus, Scapino en Van Haren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef Oshno het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Alsof je van Schoenenreus kwaliteit kunt verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |