En Uncle Nino als huisbaasquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zeg leuk voor seizoen 4 ipv Sammi
Haha tanks itcquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:40 schreef ITCgom het volgende: zometeen iets pittigs emotioneel beladens ondergaan dqod succes straks met de noeste arbeid! bobby, omdat je veel doet voor de gemeenschap, 3 bobbsterren voor jou: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] en wd, arm meisje, succes met pijn groetjes allen![]()
quote:
geen idee wat hij daar doet. Petje staat em wel leuk overigensquote:
HAHAHAHAHAHAHHAAA JE BEDOELDE NATUURLIJK DIE MAN OP DE ACHTERGROND IPV DIE VROUWquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
geen idee wat hij daar doet. Petje staat em wel leuk overigens
ja hoe denk je dat ik haar heb leren kennen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze scoorde 3 sterren op hookers.nl
LOLOLOLOLOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAAA JE BEDOELDE NATUURLIJK DIE MAN OP DE ACHTERGROND IPV DIE VROUW![]()
![]()
DAARMEE SUGGERENDE DAT BOBBY VAN DE HERENLIEFDE IS
![]()
![]()
![]()
xD
good dayquote:
Ik ben bi-curiousquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAAA JE BEDOELDE NATUURLIJK DIE MAN OP DE ACHTERGROND IPV DIE VROUW![]()
![]()
DAARMEE SUGGERENDE DAT BOBBY VAN DE HERENLIEFDE IS
![]()
![]()
![]()
xD
quote:
Ehmmm, hahaha ene kant wel andere kant niet. En rot op joh gek niet kijkenquote:
in het vorige topic hebben 4ebe en ik besloten dat we onopvallend komen lurkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehmmm, hahaha ene kant wel andere kant niet. En rot op joh gek niet kijkenhahaha
Dus niet hequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in het vorige topic hebben 4ebe en ik besloten dat we onopvallend komen lurken
Ik las turken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in het vorige topic hebben 4ebe en ik besloten dat we onopvallend komen lurken
Ja dank je wel, ik waardeer dat.quote:
metquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus niet he.
Ik ben wel benieuwd wie er nog meer komen whihi, die meedoen bedoel ik..
Hoop beetje leuk
quote:
nee hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Crack_ het volgende:
Ok zeg even, is de spierpijn heel erg en de blauwe plekken en shit? Of wat kan ik de dag erna verwachten
ibuprofen¿quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
mn mond moet echt stoppen met pijn doen
denk je dat ik zit te liegen hierzo? zeker in het begin als het allemaal nog niet zo hard gaat heb je er niet meer last van dan wanneer je op een houten stoel gaat zitten ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan dit antwoord niet serieus opnemen?
Als ze wil dat haar hoofd opzwelt.quote:
Zoveel kwaliteit kan de SC niet aan, dus moeten we elkaar afwisselen. jwtquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoveel kwaliteit kan de SC niet aan, dus moeten we elkaar afwisselen. jwt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze wil dat haar hoofd opzwelt.
Allergie tochquote:
ik heb ook pas 2779191 keer verteld over mijn allergiequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik heb ook pas 2779191 keer verteld over mijn allergie
zal best. Ga niet alles onthoudenquote:
Waarom nietquote:
waarom welquote:
is dqod bezig?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die katten door hoepels laten springen!!
Bonnie is stiekem een circustijger, welke achter is gebleven met de groeiontwikkeling?quote:
mensen die katten uitlaten met een touwtjequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
welke b...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonnie is stiekem een circustijger, welke achter is gebleven met de groeiontwikkeling?
ik heb d'r best wel impressive stunts zien doen vanaf de vensterbank hoppa het bed op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonnie is stiekem een circustijger, welke achter is gebleven met de groeiontwikkeling?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik heb d'r best wel impressive stunts zien doen vanaf de vensterbank hoppa het bed op.
quote:
HEU jij kijkt ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die kinderen uitlaten met een tuigjequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef wise het volgende:
[..]
mensen die katten uitlaten met een touwtje
quote:
die ligt erafquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:10 schreef Madridista het volgende:
Hoe is het met je onderkaak wd?
Of ga je nog?
echt zum focking kotsenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die kinderen uitlaten met een tuigje![]()
Dat kind viel bijna en die vader deed heel droog het touwtje ophouden en voorkwam zo dat het kind viel.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:17 schreef wise het volgende:
[..]
echt zum focking kotsen.
Je kind "uitlaten". De tering
ziet er indd niet uit. Dat die mensen zich niet voor lul vinden lopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Vet handig als je zo'n houdini hebt, het ziet er alleen niet uit.
die mensen kopen vaak ook een kinderfiets met handvatquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:22 schreef wise het volgende:
[..]
ziet er indd niet uit. Dat die mensen zich niet voor lul vinden lopen. Zijn btw meestal van die aparte types
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die mensen kopen vaak ook een kinderfiets met handvat
[ afbeelding ]
Ik zie daar alleen negers mee lopen, hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die mensen kopen vaak ook een kinderfiets met handvat
[ afbeelding ]
True, van die geitenwollensokkentypes waren het.quote:
meestal onder de arm en hard aan het rennenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen negers mee lopen, hoor
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, van die geitenwollensokkentypes waren het.
Met kind en alquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef wise het volgende:
[..]
meestal onder de arm en hard aan het rennen
Ik ben er al.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef Salatrel het volgende:
maarrree 4ebe hoelaat meeten we bij de sneeuwbaan? ik heb mij FOK! shirt aan
pics van 4ebequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben er al.
Fok mobiel jwz.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:02 schreef Salatrel het volgende:
collega die hier poosje terug is weggegaan heeft nu een nieuwe baanBeter dan je hand op houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lidl zou niet het eerste bedrijf zijn waarop ik zou solliciteren.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
baas Dquote:
beetje fokken op kantoor of mezelf de pleuris werken bij de lidl voor minimumloon nou dan weet ik het wel hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan je hand op houden.
Lidl zou niet het eerste bedrijf zijn waarop ik zou solliciteren.
Diegene was uit zichzelf weggegaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beetje fokken op kantoor of mezelf de pleuris werken bij de lidl voor minimumloon nou dan weet ik het wel hoor
hij had het hier niet meer zo naar zn zinquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Diegene was uit zichzelf weggegaan?
De lidl staat echt bekend om zijn gezelligheid.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij had het hier niet meer zo naar zn zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |