echt he, van die boeren mannenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Scheten laten in bijzijn van je vriendin.
je hebt nu wel weer genoeg laten merken dat je een stoere jongen bent. nu opgekankerd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef vanBinsberge het volgende:
maar lul, het ging toch om een tand trekken zonder verdoving?
Ja ik weet niet hoor, maar is bij iedereen even vies toch. Alleen bij bejaarden of mensen met rotte darmen misschien nog viezer.quote:
niks mis meequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Kliekjesvorming.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je hebt nu wel weer genoeg laten merken dat je een stoere jongen bent. nu opgekankerd.
Vergeleken met het leven op je kantoor zal dat inderdaad een hoogtepunt van je dag zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef wise het volgende:
[..]
niks mis mee. Elkaar lekker warm houden met scheten onder de dekens, en dan de ander er onder duwen
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, maar is bij iedereen even vies toch. Alleen bij bejaarden of mensen met rotte darmen misschien nog viezer.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef vanBinsberge het volgende:
krijg ik hier nog antwoord op de vraag
dus, eerst doet wd alsof ze allergisch is voor pijnstilling, terwijl het gewoon een normale procedure was met verdoving?dat is in 2 min. klaar
hahahaha als je zo in bed ligt een sluipmoordenaar laten onder de deken en dan die deken over haar kop trekken terwijl je zelf met je hoofd boven de deken blijftquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
krijg ik ook nog antwoord op mn vraag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef vanBinsberge het volgende:
dus, eerst doet wd alsof ze allergisch is voor pijnstilling, terwijl het gewoon een normale procedure was met verdoving?dat is in 2 min. klaar
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Was jij niet die kankerhomo die naar Green Day luisterde?
zekerste wetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vergeleken met het leven op je kantoor zal dat inderdaad een hoogtepunt van je dag zijn.
nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
krijg ik ook nog antwoord op mn vraag?
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=wolvendagenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef vanBinsberge het volgende:
natuurlijk maakt het wel uit of het bij je vriendin of bij je bro's is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja natuurlijken maakt wat mij betreft niet uit of het nou bij je vriendin of een collega of wie dan ook is, het is gewoon onbeschoft.
bericht gestuurdquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=wolvendagen
ik las boelende filmpjequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef Chai het volgende:
http://www.youtube.com/user/gwendebruin
Kijk al die boeiende filmpjes geüpload door een 3(?) jarige.
goeden tip, zal schrijvenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=wolvendagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
bn'ers die janken omdat 1 of ander jong wijf dood isquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
http://kippfest.posterous.com/kut-hee-kut-millie-boeler-is-dood
een dampoe in iemands half slapende gezicht latenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
natuurlijk maakt het wel uit of het bij je vriendin of bij je bro's is.
Boelers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:01 schreef wise het volgende:
[..]
bn'ers die janken omdat 1 of ander jong wijf dood is
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik trek dat namelijk in twijfel. Je vertoont hier ronduit asociaal gedrag en het doet mij zelfs denken aan een dissociale persoonlijkheidsstoornis. Je lijkt je voldoening en trots te halen uit wanstaltig gedrag en de reacties die het oplevert. Ik krijg het gevoel dat je graag de stoere bink uithangt door geen verantwoording te nemen voor je gedrag en dat je dit doet om iets uit het echte leven te compenseren. Echter, hetgeen je hiermee creëert is afkeer tegen jou als 'forum'persoon, daarbij vraag ik mij af hoelang je die trots vol kan houden. Ik houd het namelijk niet lang vol op een plek waar een groot deel van de mensen mij liever niet heeft, laat staan dat ik daar voldoening uit haal.
Het is veel stoerder als een jongen/man gewoon zijn verantwoording neemt en zijn gedrag aanpast wanneer er geluiden van kritiek ten toneel komen. Hiermee creëer je ook een vorm van draagvlak (op het internet) wat in de toekomst nog weleens van pas kan komen.
Dit is ook te concluderen uit het feit dat jij een héél groot deel van de tijd waar je voor betaald wordt hier op het forum loopt te 'niksen'.
Dampo.. Goed spulquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
een dampoe in iemands half slapende gezicht laten
zoukquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:05 schreef Salatrel het volgende:
Groningse gaat wildpoepen tijdens arrestatie
beeldquote:De stomdronken vrouw begaf zich tijdens de aanhouding naar het gras om daar al het eten en drinken van de vorige avond eruit te baggeren.
waar ligt die plaatsżquote:
quote:
Lag net nog op mijn bord, maar nu in mijn buik.quote:
Nee zachte bezems u_uquote:
hahahaquote:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 09:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon slaan op zulke momenten, dan leren ze het snel af om te zeiken.
Je hebt toch niet voor niks vuisten gekregen?
Hahahaha.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Trumaine ninjaloot mijn Silver Edged Blade
Ik vind het flesje schattigquote:
ik lig er nog wakker vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
het klopt ook gewoon woord voor woordynuhh
één grote roast van wise
Ik zie het verband nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Salatrel het volgende:
"Ik herken mij daar totaal niet in"
-Balkenende
Wel typisch dat het gelijk weer sterren moeten zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:40 schreef ITCgom het volgende:
zometeen iets pittigs emotioneel beladens ondergaan
dqod succes straks met de noeste arbeid!
bobby, omdat je veel doet voor de gemeenschap, 3 bobbsterren voor jou:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en wd, arm meisje, succes met pijn
groetjes allen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:40 schreef ITCgom het volgende:
zometeen iets pittigs emotioneel beladens ondergaan
dqod succes straks met de noeste arbeid!
bobby, omdat je veel doet voor de gemeenschap, 3 bobbsterren voor jou:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en wd, arm meisje, succes met pijn
groetjes allen
Niks mis met sterrenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel typisch dat het gelijk weer sterren moeten zijn.
kloptquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahaha je weet zelf ook dat het waar is
Awh.. Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die was mega naar mijn idee. En ik voelde hem er zo heeeel diep in gaan echt niet fijn en ik ben bang voor naalden
Jij bent de ster van de SC.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent de ster van de SC.
Verlegeuhh!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]BOHHHHHHHHHH 4EBEBEBEB
![]()
Malle meid
Bij dezen een buiging voor je![]()
Altijd, jeweetquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verlegeuhh!![]()
Is het daar ook zo vies weer?![]()
Walgelijk van je u_uquote:
Heul niet, ik ruik lekkerquote:
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef Dqod het volgende:
Ik wou wat zeggen, maar dat vond ik op dit moment niet zo gepast![]()
![]()
![]()
helpt het als ik zeg dat ik medelijden heb?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Dqod het volgende:
Ja hoor, nu gaat het ook nog eens harder waaien, TUUUUUUUUURLIJK
MUUUUUUHHHHHH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou moe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef Dqod het volgende:
En ze wouden me vanavond wel ophalen, maar dat kon niet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik medelijden heb?
nee?LulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ben ik jaquote:
Mja idd mooi bagger
Hoewel t fijner was geweest als ze me hadden kunnen brengen.. De terugweg maakt me nog niet zo veel uit tbh
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Whihio.quote:
He's making me a sad pandaquote:
Ja, maar niet als het om mij gaat verdommequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
leedvermaak is leukdaarom is het ook zo jammer dat ik niet mag kijken bij crack vanavond
Halfbloedje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
leedvermaak is leukdaarom is het ook zo jammer dat ik niet mag kijken bij crack vanavond
Dan ga ik wel kijken, ik heb wel zin om te lachen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef Salatrel het volgende:
daarom is het ook zo jammer dat ik niet mag kijken bij crack vanavond
Meer details zijn gewenst.quote:
geil...quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:59 schreef Salatrel het volgende:
ze was een half uur teruggesprek duurde uiteindelijk bijna 1,5 uur
was 4 minuten voor 5 pas klaar
Spannendquote:
ik ga stiekem ook gewoon met een muts en zonnebril op zodat ze me niet zal herkennen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ga ik wel kijken, ik heb wel zin om te lachen.
Ik zal wel zwaaien als ik denk je te zien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga stiekem ook gewoon met een muts en zonnebril op zodat ze me niet zal herkennen.
1 hint:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1 hint:Ze had flinke velgen op haar auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien kan je dr voortaan een lift gevenquote:
moest wel lachen want de directeur die toevallig aan kwam lopen zei: gelijk aannemen (nog voor het gesprek) en 1 van de dames uitte gelijk een jaloerse "wat een sletterige uitstraling" (terwijl ze gewoon net gekleed was)quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze graag wordt gereden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moest wel lachen want de directeur die toevallig aan kwam lopen zei: gelijk aannemen (nog voor het gesprek) en 1 van de dames uitte gelijk een jaloerse "wat een sletterige uitstraling" (terwijl ze gewoon net gekleed was)
die dame in kwestie is waarschijnlijk gewoon lelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moest wel lachen want de directeur die toevallig aan kwam lopen zei: gelijk aannemen (nog voor het gesprek) en 1 van de dames uitte gelijk een jaloerse "wat een sletterige uitstraling" (terwijl ze gewoon net gekleed was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |