Misschien ben je toch meer van de mannen TS, gezien je je TT ook met mannen kunt en vrouwen irritant vindt.quote:Op maandag 28 september 2009 09:14 schreef BloedBroeder het volgende:
Je kent het wel, je bent aant ballen en ineens bedenk je een goed standje dus je doet dat ding. Vervolgens wordt je erop geattendeerd dat je een ransbak bent.
Waarom moeten wijven altijd irritant zijn.
Je bent fugly.quote:
Gewoon slaan op zulke momenten, dan leren ze het snel af om te zeiken.quote:Op maandag 28 september 2009 09:14 schreef BloedBroeder het volgende:
Je kent het wel, je bent aant ballen en ineens bedenk je een goed standje dus je doet dat ding. Vervolgens wordt je erop geattendeerd dat je een ransbak bent.
Waarom moeten wijven altijd irritant zijn.
Hij maakt niet eens een punt minder bedeeld zwijn, leer Nederlands voordat je anderen voor 12 jarige uitmaakt.quote:Op maandag 28 september 2009 09:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja een goed argument ja.Hij heeft gewoon gelijk uiteraard.
Je komt over als een 12 jarig kereltje wat net ondekt heeft dat hij meer met zijn fluitje kan dan alleen plassen.
Ah Brad Pitt is gearriveerd.quote:Op maandag 28 september 2009 09:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Je bent fugly.
En ja ik heb wel een fobo.
Ach gossie, mooibooi met een te grote zonnebril denkt wel "hot" te zijnquote:Op maandag 28 september 2009 09:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Je bent fugly.
En ja ik heb wel een fobo.
Correctie: uitgehongerde Brad Pitt.quote:Op maandag 28 september 2009 09:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah Brad Pitt is gearriveerd.
Je hebt teveel drank op lutser.quote:Op maandag 28 september 2009 09:32 schreef Airlocker het volgende:
TS ga zelf eens Nederlands leren manwordt je
!!!
Ik heb toch over Gupje, domme mongool.quote:Op maandag 28 september 2009 09:29 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Ach gossie, mooibooi met een te grote zonnebril denkt wel "hot" te zijn. Stfu en ga groeien beachfag, echte mannen breken jouw arm voor de lol.
Sowieso.quote:Op maandag 28 september 2009 09:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah Brad Pitt is gearriveerd.
Ik weet dat je het over Gupje hebt, ik heb het daarentegen wel degelijk tegen jou, droeftoeter.quote:Op maandag 28 september 2009 09:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb toch over Gupje, domme mongool.
Ik ben idd uitgehongerd.quote:Op maandag 28 september 2009 09:30 schreef BloedBroeder het volgende:
[..]
Correctie: uitgehongerde Brad Pitt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |