Dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:40 schreef ITCgom het volgende:
lijkt mij de horror
hoop dat het op 1 of andere wijze een beetje meevalt wd
dat het goed verloopt, en daarna je het gevoel kunt uitzitten
sterkte wd !
kan niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.En gevoel uitzetten zal niet gaan met mijn pijnstillerallergie
but thank you.
Nee, ik hoop dat ze me platspuiten met morfinequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef ITCgom het volgende:
[..]
kan niet?
nu vertel je het extra triest
YEAH DONT EVEN TRY TO TELL ME BOUT IT BOYquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:45 schreef DaggerOne het volgende:
Verstandskiezen? Die heb ik ook laten trekken vandaag. toevallig..
dat kan voor een keertje geen kwaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat ze me platspuiten met morfine![]()
Dan moet je ijs op je wang doen en je moet erna eigenlijk gelijk pijnstillers nemen heb ik mij laten vertellen, dus ik denk van wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:47 schreef TRON2.0 het volgende:
Is wel fockt op, maar na de verdoving voel je toch amper wat heb ik het idee?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
WD ik moest lachen om je baby jesus
quote:
quote:
Dank je, dank je. Dit was nog maar de eerste release, hè. There is more to come. Misschien morgen als ik op een chipmunk lijk dat ik het origineel wel even in zing inc. music video.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
Dank je, dank je. Dit was nog maar de eerste release, hè. There is more to come. Misschien morgen als ik op een chipmunk lijk dat ik het origineel wel even in zing inc. music video.
Ik mag geen pijnstillers vrind. Ben ik allergisch voor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:57 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
mixje Ibuprofen+ paracetamol en je hebt totaal geen last van napijn
die 2 versterken elkaar en werkt als een tiet.. ik kan het weten.. net een kunstklapper laten plaatsen dus alles in 1x er uit idee gehad![]()
Ibuprofen bruis kan je gewoon op recept van de bekkenbeul krijgen
Kankerkneusquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef BaBy-G het volgende:
Ik ga anders wel met je mee, dan mag je m'n piemol hand vast pakken
Nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef BaBy-G het volgende:
Ik ga anders wel met je mee, dan mag je m'n piemol hand vast pakken
Mag ik dan wel jou handje - of wat anders - vast houden?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Mag ik dan wel jou handje - of wat anders - vast houden?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:04 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Mag ik dan wel jou handje - of wat anders - vast houden?
Mag ik dan wel een ijslolly, of een andere soort lolly, voor je kopen tegen de pijn?quote:
quote:$ignin'off, truly yours
BaBzZz
dude.. de piemol was een inside jokequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:09 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een ijslolly, of een andere soort lolly, voor je kopen tegen de pijn?
Ja mijn excuus daarvoor, m'n fotoboek is zeker al zo een 8 jaar niet bijgewerktquote:
Hee homo, optiefen, ik heb bijna een date!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef Schalks. het volgende:
Wat is dat trouwens voor nickname, 'wolvendagen'?
Well well well, what a funny insider.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
dude.. de piemol was een inside joke
you get it.. "inside" joke
@ wolvendagen.. wtf allergie voor elke soort pijnstiller? :S
pijn in je muil is de meest erge pijn in mijn boekje.. wens je veel suc6 dan :S
Dankjewel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef Schalks. het volgende:
Om het posten in deze SC nog enigszins waardevol te maken wil je oprecht succes en sterkte wensen morgen, wolvendagen.
Wil je het echt weten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef Schalks. het volgende:
Wat is dat trouwens voor nickname, 'wolvendagen'?
Ja is goed. Als ik het morgen doe he jong, anders wordt het anytime soon.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, wat een sneue mensen zo 's avonds laat.
WD ik zie Baby Jesus wel op FB verschijnen
Succes morgen
Mag ik alstublieft ook een vraag stellen?quote:
Sorry, ik ga voortaan echt beter m'n best voor je doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, wat een sneue mensen zo 's avonds laat.
WD ik zie Baby Jesus wel op FB verschijnen
Succes morgen
Alright. Komt uit een boek.quote:
Nee, dat is een balletje stof in je kamer als je nooit schoonmaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
Is dat als een vrouw al een tijd droog staat?
Ben jij nou blij klootzak! Je wordt bedanktquote:
Goed verhaal. Het klinkt inderdaad ook wel leuk, ik heb het nog niet geprobeerd uit te spreken omdat ik me dan als een belachelijke apaat voelquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alright. Komt uit een boek.
De dagen waarop een vrouw menstrueert en de man haar beft, deze lijkt daardoor op een wolf en dat zijn wolvendagen. Ik heb het echter niet om de betekenis als username, eigenlijk meer omdat ik het een leuk woord vind.
Net als stofmuis.
Mag ik nu ook een vraag stellen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alright. Komt uit een boek.
De dagen waarop een vrouw menstrueert en de man haar beft, deze lijkt daardoor op een wolf en dat zijn wolvendagen. Ik heb het echter niet om de betekenis als username, eigenlijk meer omdat ik het een leuk woord vind.
Net als stofmuis.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Ben jij nou blij klootzak! Je wordt bedankt
quote:
wolven-dagen gewoon. Het heeft geen duitse klank of zo heur.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:22 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Goed verhaal. Het klinkt inderdaad ook wel leuk, ik heb het nog niet geprobeerd uit te spreken omdat ik me dan als een belachelijke apaat voel.
Maar ik heb mijn username ook gekozen omdat ik het wel tof vond klinken.
Een vrouw die into voetbal is, zie je niet veel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wolven-dagen gewoon. Het heeft geen duitse klank of zo heur.
Jouw username doet me denken aan Schalke.
Zie ik alleen maar als een plusquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:27 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Een vrouw die into voetbal is, zie je niet veel.
Goddamnit ik moest lachen.quote:
Ik ben voetbalvrouwquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:27 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Het is je weer gelukt aap, je hebt het laatste vrouwelijk schoon op Fok! weer weggejaagd en mij achtergelaten met een bloederige beeld op m'n net vlies die ik niet weg krijgquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:27 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Plus geeft meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Veel sterkte iig morgen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goddamnit ik moest lachen.kutsmiley.
[..]
Ik ben voetbalvrouw
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:30 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Het is je weer gelukt aap, je hebt het laatste vrouwelijk schoon op Fok! weer weggejaagd en mij achtergelaten met een bloederige beeld op m'n net vlies die ik niet weg krijg
quote:
Post aub 1000 foto's van lekkere wijven of steek m'n ogen eruit, ik krijg het beeld van die arme sloeber met een met menstruatiebloed besmeurde bek niet van m'n net vlies!quote:
Zoek hulp jongen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:35 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Post aub 1000 foto's van lekkere wijven of steek m'n ogen eruit, ik krijg het beeld van die arme sloeber met een met menstruatiebloed besmeurde bek niet van m'n net vlies!
Je vindt 't gewoon lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:35 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Post aub 1000 foto's van lekkere wijven of steek m'n ogen eruit, ik krijg het beeld van die arme sloeber met een met menstruatiebloed besmeurde bek niet van m'n net vlies!
Wat ben je nu homo én taalpurist?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:37 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Zoek hulp jongen.
Met je net vlies.
Dat ze die naam weet maakt haar niet into voetbal. Tli en l0t wel trouwens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:27 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Heui.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ze die naam weet maakt haar niet into voetbal. Tli en l0t wel trouwens.
Ik zit elke wedstrijd vast aan de tv ik praat er alleen niet altijd over.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ze die naam weet maakt haar niet into voetbal. Tli en l0t wel trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er bij toen Spanje het EK won, en heb met spanjaarden lopen dansen in een grote fontijn en vuurwerk af lopen steken. Nu jij weer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:53 schreef wolvendagen het volgende:
En ik was bij barca - asenal, nu jullie weer.
sletquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was er bij toen Spanje het EK won, en heb met spanjaarden lopen dansen in een grote fontijn en vuurwerk af lopen steken. Nu jij weer.
Een dronken engelsman noemde me cunt toen ik zei dat hij ongepast deed in de metro van barcelonaquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was er bij toen Spanje het EK won, en heb met spanjaarden lopen dansen in een grote fontijn en vuurwerk af lopen steken. Nu jij weer.
Nee tipt niet aan mijn verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een dronken engelsman noemde me cunt toen ik zei dat hij ongepast deed in de metro van barcelona
Toch niet zo plots naar beneden gekomen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:21 schreef Salatrel het volgende:
kijk nou zeg.... gat int dak
[ afbeelding ]
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch niet zo plots naar beneden gekomen?
zal wel meevallen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet nu al kotsen door mijn kaakchirurg angst. Kaolo
ikeaklokquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:21 schreef Salatrel het volgende:
kijk nou zeg.... gat int dak
[ afbeelding ]
je hoeft ze toch niet te bijten? Of gaat mond open en zo'n ding naar binnen schuiven ook niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:08 schreef wolvendagen het volgende:
Le kaolo. Ik heb ijsjes gekregen maar kan niet eten
als je kiezen getrokken zijn is dat gewoon kutquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:12 schreef moomoo het volgende:
[..]
je hoeft ze toch niet te bijten? Of gaat mond open en zo'n ding naar binnen schuiven ook niet?
oh.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:14 schreef wise het volgende:
[..]
als je kiezen getrokken zijn is dat gewoon kut
Mn hele bek is verlamd door de verdoving. Dacht je dat ze zonder deden of dat het uitgewerkt is gelijk erna.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:12 schreef moomoo het volgende:
[..]
je hoeft ze toch niet te bijten? Of gaat mond open en zo'n ding naar binnen schuiven ook niet?
Deed het verdoven zeer eigenlijk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mn hele bek is verlamd door de verdoving. Dacht je dat ze zonder deden of dat het uitgewerkt is gelijk erna.
indd, neerslaan die mensenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:59 schreef Otis2.0 het volgende:
mensen die jayh niet het respect geven dat hij verdient.
jay-zquote:
Ja die was mega naar mijn idee. En ik voelde hem er zo heeeel diep in gaan echt niet fijn en ik ben bang voor naaldenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deed het verdoven zeer eigenlijk?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die was mega naar mijn idee. En ik voelde hem er zo heeeel diep in gaan echt niet fijn en ik ben bang voor naalden
Nou dat duurde even hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef wise het volgende:
[..]
zodra die naald mijn tandvlees raakte was het verdoofd. Kreeg je ook 3 prikjes¿
om hoeveel kiezen ging het eigenlijk¿quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou dat duurde even hoorik kreeg er vier. Twee boven, twee onder.
tis net een speldenprikje man. serieus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef moomoo het volgende:
hoe mensen altijd proberen je gerust te stellen dat je er niks van voelt omdat je verdoofd bentDie verdoving lijkt me juist fucking pijnlijk
Zo'n naald in je tandvlees
Ewwwwquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tis net een speldenprikje man. serieus.
ik had er meer last van toen de "wond" ging ontsteken en ik een pus explosion in mijn mond had
Hooiquote:
kk ranzig verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tis net een speldenprikje man. serieus.
ik had er meer last van toen de "wond" ging ontsteken en ik een pus explosion in mijn mond had
Zou 'm zo nog een keer lezen.quote:
kijk eens aan. hebben mijn posts een hogere herleeswaarde dan komt een vrouw bij de dokterquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou 'm zo nog een keer lezen.
quote:
nou, ik voelde er anders weinig van. Zoals ik al zei ging de verdoving gelijk in werking het moment dat de naald mijn tandvlees raakte.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef moomoo het volgende:
hoe mensen altijd proberen je gerust te stellen dat je er niks van voelt omdat je verdoofd bentDie verdoving lijkt me juist fucking pijnlijk
Zo'n naald in je tandvlees
quote:Het lijkt zo mooi, twee jaar achterin in je luie stoel blijven liggen. Een 43-jarige man uit de Amerikaanse staat Ohio kan het echter niet meer navertellen. Zijn lange zit bracht hem naar het ziekenhuis, alwaar hij is overleden.
De man uit Bellaire ging twee jaar geleden in een stoel in de woonkamer zitten maar kwam er nooit meer uit. Hij was namelijk te dik om uit de stoel te komen. Uiteindelijk besloten zijn huisgenoten maar eens het alarmnummer te bellen.
Toen de hulpdiensten de man trachtten uit de stoel te krijgen, zagen ze dat het lichaam van de man aan de stoel was vastgeplakt met urine en uitwerpselen. Daarnaast bleken maden een warm welkom te hebben gevonden in het corpulente lijf.
Uiteindelijk moest de man uit de stoel worden gesneden. Tevens werd een gat in de muur gehakt om de dikkerd in de ambulance te krijgen. Het mocht echter niet meer baten. De man is in het ziekenhuis overleden.
Made me goquote:
Dat weet ik niet.. Probeer m eens te roepen?quote:
maak eens een pic van de krater?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
Verdoving begint uit te werken kaaaolo. En ik heb het gaasje er tussenuit gehaald
Awww.. Hope you'll be finequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
Verdoving begint uit te werken kaaaolo. En ik heb het gaasje er tussenuit gehaald
STOM HOORquote:
Dat zie je niet hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maak eens een pic van de krater?
Dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:09 schreef Chai het volgende:
Gisteren had ik zo'n informatieavond over houding & zit. Nou wist ik al wel dat mijn houding niet heel erg goed is enzo, maar mijn rug kan echt maar op 1 punt buigen en ik ben ontzettend scheef aan alle kanten. Wsl is dit al 14 jaar zo, want vroeger ben ik een keer naar de dokter geweest omdat ik dat niet kon. Is toen heel lichtjes verbeterd.
Iemand kan afstuderen door te onderzoeken hoe dat allemaal zit bij mij.
Dat kan. Heb er nu nog geen last van, dus als ik er iets aan laat doen kan ik dat wel krijgen. Aan de andere kant kun je denk ik niet je hele leven alles met 1 punt van je rug doen. Moet alleen nog even kijken waar ik dan naar toe moet, want mijn hele lichaam is zeg maar hier naar gevormd, dus 1 ding oplossen werkt niet. Eigenlijk moet je eerst weten waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best
Dus.. Maar.. Gaan ze hier nou ook verder mee dan? Of...
Hmm true!.. Maar jeetje zeg.. Wel heftig hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan. Heb er nu nog geen last van, dus als ik er iets aan laat doen kan ik dat wel krijgen. Aan de andere kant kun je denk ik niet je hele leven alles met 1 punt van je rug doen. Moet alleen nog even kijken waar ik dan naar toe moet, want mijn hele lichaam is zeg maar hier naar gevormd, dus 1 ding oplossen werkt niet. Eigenlijk moet je eerst weten waar het vandaan komt.
Het kan zelfs zijn dat er bij je geboorte bijv. iets is misgegaan met je schedel en door je schedel kun je ook een verkeerde houding krijgen.
sorry dat ik wat te doen heb.quote:
Daar blies ik toevallig net op.. En vervolgens maakte ik moose mating soundsquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
sorry dat ik wat te doen heb.
overigens werkt alleen het fluitje voor bronstige bavianen bij mij.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar blies ik toevallig net op.. En vervolgens maakte ik moose mating sounds
Et voila u_u
En nu ga ik echt eten![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
En vervolgens maakte ik moose mating sounds
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:52 schreef PH-KCD het volgende:
Goed nummer. Ik zou Rebecca verkrachten en 'FRIDAY' herhaaldelijk roepen in haar gapende kontgat terwijl ze scheten laat in mijn gezicht.
quote:
er af kicken die hapquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef Salatrel het volgende:
wth ik stuur 1 keer een bericht via twitter () en gelijk volgt 1 of andere rapnegert mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
mark walhberg is grootquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef vanBinsberge het volgende:
eyz. maar waar is dat wijf nou dat ze tanden moest trekken die zogenaamd voor alles allergisch was?![]()
moest het onder narcose?dan ben je wel pussy he, eckte bazsen doen dat dan gewoon zonder verdoving
Hallo, hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i was trollingquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef vanBinsberge het volgende:
eyz. maar waar is dat wijf nou dat ze tanden moest trekken die zogenaamd voor alles allergisch was?![]()
moest het onder narcose?dan ben je wel pussy he, eckte bazsen doen dat dan gewoon zonder verdoving
wijf pardon? zo praat je niet over dames in deze SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
wijf ies normaal woord in Engeland jongenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wijf pardon? zo praat je niet over dames in deze SC.
The Rock is toch van Race to Witch Mountain en John Cena van 12 Rounds?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
wijf ies normaal woord in Engeland jongen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
wijf ies normaal woord in Engeland jongen
WWEquote:
lolquote:
Was jij niet die kankerhomo die naar Green Day luisterde?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef vanBinsberge het volgende:
dus... ik dacht iedereen praat erover na enzo. maar het gaat dus om een tand trekken en daar was alle ophef over?
Oh ja als een man het doet is het niet afstotelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik had persoonlijk liever ook niet dat mijn (ex) vriendin scheten liet en dit deed ze dan ook niet.
Ik daar en tegen liet wel gewoon scheten, vind dat het voor een man wel moet kunnen. Een vrouw die een scheet laat vind ik echt afstotelijk.
sowieso dat hele topicquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja als een man het doet is het niet afstotelijk.
Dubbele standaarden hequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja als een man het doet is het niet afstotelijk.
echt he, van die boeren mannenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Scheten laten in bijzijn van je vriendin.
je hebt nu wel weer genoeg laten merken dat je een stoere jongen bent. nu opgekankerd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef vanBinsberge het volgende:
maar lul, het ging toch om een tand trekken zonder verdoving?
Ja ik weet niet hoor, maar is bij iedereen even vies toch. Alleen bij bejaarden of mensen met rotte darmen misschien nog viezer.quote:
niks mis meequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Kliekjesvorming.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je hebt nu wel weer genoeg laten merken dat je een stoere jongen bent. nu opgekankerd.
Vergeleken met het leven op je kantoor zal dat inderdaad een hoogtepunt van je dag zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef wise het volgende:
[..]
niks mis mee. Elkaar lekker warm houden met scheten onder de dekens, en dan de ander er onder duwen
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, maar is bij iedereen even vies toch. Alleen bij bejaarden of mensen met rotte darmen misschien nog viezer.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef vanBinsberge het volgende:
krijg ik hier nog antwoord op de vraag
dus, eerst doet wd alsof ze allergisch is voor pijnstilling, terwijl het gewoon een normale procedure was met verdoving?dat is in 2 min. klaar
hahahaha als je zo in bed ligt een sluipmoordenaar laten onder de deken en dan die deken over haar kop trekken terwijl je zelf met je hoofd boven de deken blijftquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
krijg ik ook nog antwoord op mn vraag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef vanBinsberge het volgende:
dus, eerst doet wd alsof ze allergisch is voor pijnstilling, terwijl het gewoon een normale procedure was met verdoving?dat is in 2 min. klaar
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Was jij niet die kankerhomo die naar Green Day luisterde?
zekerste wetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vergeleken met het leven op je kantoor zal dat inderdaad een hoogtepunt van je dag zijn.
nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
krijg ik ook nog antwoord op mn vraag?
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=wolvendagenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef vanBinsberge het volgende:
natuurlijk maakt het wel uit of het bij je vriendin of bij je bro's is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja natuurlijken maakt wat mij betreft niet uit of het nou bij je vriendin of een collega of wie dan ook is, het is gewoon onbeschoft.
bericht gestuurdquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=wolvendagen
ik las boelende filmpjequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef Chai het volgende:
http://www.youtube.com/user/gwendebruin
Kijk al die boeiende filmpjes geüpload door een 3(?) jarige.
goeden tip, zal schrijvenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=wolvendagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
bn'ers die janken omdat 1 of ander jong wijf dood isquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
http://kippfest.posterous.com/kut-hee-kut-millie-boeler-is-dood
een dampoe in iemands half slapende gezicht latenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
natuurlijk maakt het wel uit of het bij je vriendin of bij je bro's is.
Boelers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:01 schreef wise het volgende:
[..]
bn'ers die janken omdat 1 of ander jong wijf dood is
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik trek dat namelijk in twijfel. Je vertoont hier ronduit asociaal gedrag en het doet mij zelfs denken aan een dissociale persoonlijkheidsstoornis. Je lijkt je voldoening en trots te halen uit wanstaltig gedrag en de reacties die het oplevert. Ik krijg het gevoel dat je graag de stoere bink uithangt door geen verantwoording te nemen voor je gedrag en dat je dit doet om iets uit het echte leven te compenseren. Echter, hetgeen je hiermee creëert is afkeer tegen jou als 'forum'persoon, daarbij vraag ik mij af hoelang je die trots vol kan houden. Ik houd het namelijk niet lang vol op een plek waar een groot deel van de mensen mij liever niet heeft, laat staan dat ik daar voldoening uit haal.
Het is veel stoerder als een jongen/man gewoon zijn verantwoording neemt en zijn gedrag aanpast wanneer er geluiden van kritiek ten toneel komen. Hiermee creëer je ook een vorm van draagvlak (op het internet) wat in de toekomst nog weleens van pas kan komen.
Dit is ook te concluderen uit het feit dat jij een héél groot deel van de tijd waar je voor betaald wordt hier op het forum loopt te 'niksen'.
Dampo.. Goed spulquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
een dampoe in iemands half slapende gezicht laten
zoukquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:05 schreef Salatrel het volgende:
Groningse gaat wildpoepen tijdens arrestatie
beeldquote:De stomdronken vrouw begaf zich tijdens de aanhouding naar het gras om daar al het eten en drinken van de vorige avond eruit te baggeren.
waar ligt die plaats¿quote:
quote:
Lag net nog op mijn bord, maar nu in mijn buik.quote:
Nee zachte bezems u_uquote:
hahahaquote:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 09:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon slaan op zulke momenten, dan leren ze het snel af om te zeiken.
Je hebt toch niet voor niks vuisten gekregen?
Hahahaha.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Trumaine ninjaloot mijn Silver Edged Blade
Ik vind het flesje schattigquote:
ik lig er nog wakker vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
het klopt ook gewoon woord voor woordynuhh
één grote roast van wise
Ik zie het verband nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:34 schreef Salatrel het volgende:
"Ik herken mij daar totaal niet in"
-Balkenende
Wel typisch dat het gelijk weer sterren moeten zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:40 schreef ITCgom het volgende:
zometeen iets pittigs emotioneel beladens ondergaan
dqod succes straks met de noeste arbeid!
bobby, omdat je veel doet voor de gemeenschap, 3 bobbsterren voor jou:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en wd, arm meisje, succes met pijn
groetjes allen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:40 schreef ITCgom het volgende:
zometeen iets pittigs emotioneel beladens ondergaan
dqod succes straks met de noeste arbeid!
bobby, omdat je veel doet voor de gemeenschap, 3 bobbsterren voor jou:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
en wd, arm meisje, succes met pijn
groetjes allen
Niks mis met sterrenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel typisch dat het gelijk weer sterren moeten zijn.
kloptquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hahaha je weet zelf ook dat het waar is
Awh.. Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die was mega naar mijn idee. En ik voelde hem er zo heeeel diep in gaan echt niet fijn en ik ben bang voor naalden
Jij bent de ster van de SC.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent de ster van de SC.
Verlegeuhh!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]BOHHHHHHHHHH 4EBEBEBEB
![]()
Malle meid
Bij dezen een buiging voor je![]()
Altijd, jeweetquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verlegeuhh!![]()
Is het daar ook zo vies weer?![]()
Walgelijk van je u_uquote:
Heul niet, ik ruik lekkerquote:
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef Dqod het volgende:
Ik wou wat zeggen, maar dat vond ik op dit moment niet zo gepast![]()
![]()
![]()
helpt het als ik zeg dat ik medelijden heb?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Dqod het volgende:
Ja hoor, nu gaat het ook nog eens harder waaien, TUUUUUUUUURLIJK
MUUUUUUHHHHHH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou moe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef Dqod het volgende:
En ze wouden me vanavond wel ophalen, maar dat kon niet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik medelijden heb?
nee?LulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ben ik jaquote:
Mja idd mooi bagger
Hoewel t fijner was geweest als ze me hadden kunnen brengen.. De terugweg maakt me nog niet zo veel uit tbh
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Whihio.quote:
He's making me a sad pandaquote:
Ja, maar niet als het om mij gaat verdommequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
leedvermaak is leukdaarom is het ook zo jammer dat ik niet mag kijken bij crack vanavond
Halfbloedje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
leedvermaak is leukdaarom is het ook zo jammer dat ik niet mag kijken bij crack vanavond
Dan ga ik wel kijken, ik heb wel zin om te lachen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef Salatrel het volgende:
daarom is het ook zo jammer dat ik niet mag kijken bij crack vanavond
Meer details zijn gewenst.quote:
geil...quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:59 schreef Salatrel het volgende:
ze was een half uur teruggesprek duurde uiteindelijk bijna 1,5 uur
was 4 minuten voor 5 pas klaar
Spannendquote:
ik ga stiekem ook gewoon met een muts en zonnebril op zodat ze me niet zal herkennen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ga ik wel kijken, ik heb wel zin om te lachen.
Ik zal wel zwaaien als ik denk je te zien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga stiekem ook gewoon met een muts en zonnebril op zodat ze me niet zal herkennen.
1 hint:quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1 hint:Ze had flinke velgen op haar auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien kan je dr voortaan een lift gevenquote:
moest wel lachen want de directeur die toevallig aan kwam lopen zei: gelijk aannemen (nog voor het gesprek) en 1 van de dames uitte gelijk een jaloerse "wat een sletterige uitstraling" (terwijl ze gewoon net gekleed was)quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze graag wordt gereden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moest wel lachen want de directeur die toevallig aan kwam lopen zei: gelijk aannemen (nog voor het gesprek) en 1 van de dames uitte gelijk een jaloerse "wat een sletterige uitstraling" (terwijl ze gewoon net gekleed was)
die dame in kwestie is waarschijnlijk gewoon lelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moest wel lachen want de directeur die toevallig aan kwam lopen zei: gelijk aannemen (nog voor het gesprek) en 1 van de dames uitte gelijk een jaloerse "wat een sletterige uitstraling" (terwijl ze gewoon net gekleed was)
Verdachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik had al gezocht voor je maar ze heeft geen hyves en geen facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |