Alright. Komt uit een boek.quote:
Nee, dat is een balletje stof in je kamer als je nooit schoonmaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
Is dat als een vrouw al een tijd droog staat?
Ben jij nou blij klootzak! Je wordt bedanktquote:
Goed verhaal. Het klinkt inderdaad ook wel leuk, ik heb het nog niet geprobeerd uit te spreken omdat ik me dan als een belachelijke apaat voelquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alright. Komt uit een boek.
De dagen waarop een vrouw menstrueert en de man haar beft, deze lijkt daardoor op een wolf en dat zijn wolvendagen. Ik heb het echter niet om de betekenis als username, eigenlijk meer omdat ik het een leuk woord vind.
Net als stofmuis.
Mag ik nu ook een vraag stellen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alright. Komt uit een boek.
De dagen waarop een vrouw menstrueert en de man haar beft, deze lijkt daardoor op een wolf en dat zijn wolvendagen. Ik heb het echter niet om de betekenis als username, eigenlijk meer omdat ik het een leuk woord vind.
Net als stofmuis.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:20 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Ben jij nou blij klootzak! Je wordt bedankt
quote:
wolven-dagen gewoon. Het heeft geen duitse klank of zo heur.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:22 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Goed verhaal. Het klinkt inderdaad ook wel leuk, ik heb het nog niet geprobeerd uit te spreken omdat ik me dan als een belachelijke apaat voel.
Maar ik heb mijn username ook gekozen omdat ik het wel tof vond klinken.
Een vrouw die into voetbal is, zie je niet veel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wolven-dagen gewoon. Het heeft geen duitse klank of zo heur.
Jouw username doet me denken aan Schalke.
Zie ik alleen maar als een plusquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:27 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Een vrouw die into voetbal is, zie je niet veel.
Goddamnit ik moest lachen.quote:
Ik ben voetbalvrouwquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:27 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Het is je weer gelukt aap, je hebt het laatste vrouwelijk schoon op Fok! weer weggejaagd en mij achtergelaten met een bloederige beeld op m'n net vlies die ik niet weg krijgquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:27 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Plus geeft meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...
Veel sterkte iig morgen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goddamnit ik moest lachen.kutsmiley.
[..]
Ik ben voetbalvrouw
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:30 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Het is je weer gelukt aap, je hebt het laatste vrouwelijk schoon op Fok! weer weggejaagd en mij achtergelaten met een bloederige beeld op m'n net vlies die ik niet weg krijg
quote:
Post aub 1000 foto's van lekkere wijven of steek m'n ogen eruit, ik krijg het beeld van die arme sloeber met een met menstruatiebloed besmeurde bek niet van m'n net vlies!quote:
Zoek hulp jongen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:35 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Post aub 1000 foto's van lekkere wijven of steek m'n ogen eruit, ik krijg het beeld van die arme sloeber met een met menstruatiebloed besmeurde bek niet van m'n net vlies!
Je vindt 't gewoon lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:35 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Post aub 1000 foto's van lekkere wijven of steek m'n ogen eruit, ik krijg het beeld van die arme sloeber met een met menstruatiebloed besmeurde bek niet van m'n net vlies!
Wat ben je nu homo én taalpurist?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:37 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Zoek hulp jongen.
Met je net vlies.
Dat ze die naam weet maakt haar niet into voetbal. Tli en l0t wel trouwens.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:27 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Heui.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ze die naam weet maakt haar niet into voetbal. Tli en l0t wel trouwens.
Ik zit elke wedstrijd vast aan de tv ik praat er alleen niet altijd over.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ze die naam weet maakt haar niet into voetbal. Tli en l0t wel trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er bij toen Spanje het EK won, en heb met spanjaarden lopen dansen in een grote fontijn en vuurwerk af lopen steken. Nu jij weer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:53 schreef wolvendagen het volgende:
En ik was bij barca - asenal, nu jullie weer.
sletquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was er bij toen Spanje het EK won, en heb met spanjaarden lopen dansen in een grote fontijn en vuurwerk af lopen steken. Nu jij weer.
Een dronken engelsman noemde me cunt toen ik zei dat hij ongepast deed in de metro van barcelonaquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was er bij toen Spanje het EK won, en heb met spanjaarden lopen dansen in een grote fontijn en vuurwerk af lopen steken. Nu jij weer.
Nee tipt niet aan mijn verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een dronken engelsman noemde me cunt toen ik zei dat hij ongepast deed in de metro van barcelona
Toch niet zo plots naar beneden gekomen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:21 schreef Salatrel het volgende:
kijk nou zeg.... gat int dak
[ afbeelding ]
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch niet zo plots naar beneden gekomen?
zal wel meevallen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet nu al kotsen door mijn kaakchirurg angst. Kaolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |