Dus jij schijt de hele boel onder thuis en op werk omdat een mens hoort te schijten ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef schommelstoel het volgende:
Je vriendin laat ze dat ze een mens is.
En niet één of ander vage vrouw die doet alsof ze nooit iets vies doen.
Nou, bereid je dan maar vast geestelijk voor als je ooit een bevalling moet meemaken. Aansteller.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef kloontjeloontje het volgende:
Hallo,
Zojuist besloten om een kloon aan te maken en een topic te openen nadat ik tijdens het knuffelen te maken had met weer een scheet van m'n vriendin.
Het verhaal:
Ik zit met het "probleem" dat mijn vriendin, waarmee ik samenwoon, op een dag zo'n 3 á 4 keer scheten kan laten. Soms hard, soms zacht, soms wanneer ik haar knuffel, soms tijdens het slapen. Als ik haar vraag of ze dit normaal vindt, zegt ze dat het gewoon doodnormaal is en dat het juist slecht is om een scheet NIET te laten.
Ik vind dat je het op z'n minst zachtjes kan doen of gewoon naar de wc loopt, maar niet gewoon keihard een scheet laten tijdens bovengenoemde dingen, het is zo fucking raar.
Vriendin vindt dat ik juist overdrijf en niet kinderachtig moet doen. Snap er niks van. Volgens mij overdrijf ik niet als ik zeg dat het gewoon onbeleefd is..
Ik wel. Jij schijt nooit?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Dus jij schijt de hele boel onder thuis en op werk omdat een mens hoort te schijten ?
Je kan toch op z'n minst geen geluid maken zonder een raar gezicht erbij te trekken ? Of even wachten totdat ik klaar ben met knuffelen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef StateOfMind het volgende:
3 Tot 4 scheten per dag, zo hee!![]()
Vragen of ze naar de wc wil lopen om daar een scheet te laten![]()
Komop zeg, doe niet zo triest man.
Je zou haast zeggen dat jij het vrouwtje bent in de relatie
Zo overdreven als dat jij nu schets niet, en dat doet je vriendin vast ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Dus jij schijt de hele boel onder thuis en op werk omdat een mens hoort te schijten ?
Als je een beetje goed leest dan zul je begrijpen dat een scheet laten op zich niet het probleem is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef padlarf het volgende:
TS stelt zich aan...
Laat jij nooit scheten TS?
Misschien maak je haar zenuwachtig? Of misschien duurt jouw geknuffel wel een beetje te lang?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Je kan toch op z'n minst geen geluid maken zonder een raar gezicht erbij te trekken ? Of even wachten totdat ik klaar ben met knuffelen ?
jeetje ik loop echt achter op de maatschappij (fok maatschappij) lijkt wel. Ik ga voortaan ook maar overal waar ik ben lopen ruften, op werk, in de trein, in de kerk, tijdens sex, tijdens avondeten met schoonouders. Het liefst zo hard dat iedereen het hoort en kan meepraten over het feit dat scheten eruit moeten anders rot je van binnenuit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Dientje12 het volgende:
Jaa liever die scheet eruit als inhouden
En het is gezond als je het inhoudt word je alleen verroter van binnen, dus zeik niet het is menselijk
gewoon een halve halve seconde en dan ineens FLOP. weet je wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
Trouwens hoe klinken ze??
zoon puf geluid geknetter geflap, een toeter ??
vertel:P
Ik ruik ze hier man.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
gewoon een halve halve seconde en dan ineens FLOP. weet je wel.
Hahahaha, ik mag haar nu al.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
jeetje ik loop echt achter op de maatschappij (fok maatschappij) lijkt wel. Ik ga voortaan ook maar overal waar ik ben lopen ruften, op werk, in de trein, in de kerk, tijdens sex, tijdens avondeten met schoonouders. Het liefst zo hard dat iedereen het hoort en kan meepraten over het feit dat scheten eruit moeten anders rot je van binnenuit.
Je gelooft het niet maar ze laat tijdens het lezen van dit topic gewoon weer een natte scheet en lacht mij uit.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Waarom tijdens sex niet en tijdens een romantische film wel ? Bang dat je tijdens het beffen alle rotte lucht in je smoel krijgt ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je stelt je aan, al zeg ik het zelf. Tijdens seks/knuffelen liever niet nee, maar my god, je kunt er ook wel een drama van maken man.
Juist ja. ALTIJD! behalve dat hmmpf niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef Seven. het volgende:
Doet ze ook het 'drukhoofd' erbij?
Zo met één ook didchtgeknepen en de mondhoek naar boven gekruld terwijl naar neus dan ook licht mee naar boven trekt?
En dan niet te vergeten die korte 'hmmpf!' erbij.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
Trouwens hoe klinken ze??
zoon puf geluid geknetter geflap, een toeter ??
Kijk jij romantische films?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Waarom tijdens sex niet en tijdens een romantische film wel ? Bang dat je tijdens het beffen alle rotte lucht in je smoel krijgt ?
Nog niet gelezen maarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Juist ja. ALTIJD! behalve dat hmmpf niet.
Wel met de beweging alsof ze een enorme hendel overhaalt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Juist ja. ALTIJD! behalve dat hmmpf niet.
Komt omdat alleen je eigen scheten lekker ruiken. En dus ook lekker in het gehoor liggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Vriendin hoort het filmpje en zegt, doe uit dat is vies, snap er niks meer van![]()
Vandaag de pan leeg gegeten maar nog nergens last van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef gamezz het volgende:
[..]
het schijnt dat je van witlofsoep ook dikke scheten gaat laten
Ja letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:05 schreef El_Matador het volgende:
Het blijft toch wel een poepie he, TS?
Ja die zijn best wel erg denk ik,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Als dat het grootste probleem in jullie relatie is, ben je een gelukkig mens, kloontjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
Ja letterlijk en figuurlijk.
Overigens gaat ze nu in de verdediging en zegt ze dat haar scheetjes nergens naar ruiken. Mochten ze wel ruiken dan had ze het nooit gedaan. Wat een opluchting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |