quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik trek dat namelijk in twijfel. Je vertoont hier ronduit asociaal gedrag en het doet mij zelfs denken aan een dissociale persoonlijkheidsstoornis. Je lijkt je voldoening en trots te halen uit wanstaltig gedrag en de reacties die het oplevert. Ik krijg het gevoel dat je graag de stoere bink uithangt door geen verantwoording te nemen voor je gedrag en dat je dit doet om iets uit het echte leven te compenseren. Echter, hetgeen je hiermee creëert is afkeer tegen jou als 'forum'persoon, daarbij vraag ik mij af hoelang je die trots vol kan houden. Ik houd het namelijk niet lang vol op een plek waar een groot deel van de mensen mij liever niet heeft, laat staan dat ik daar voldoening uit haal.
Het is veel stoerder als een jongen/man gewoon zijn verantwoording neemt en zijn gedrag aanpast wanneer er geluiden van kritiek ten toneel komen. Hiermee creëer je ook een vorm van draagvlak (op het internet) wat in de toekomst nog weleens van pas kan komen.
Dit is ook te concluderen uit het feit dat jij een héél groot deel van de tijd waar je voor betaald wordt hier op het forum loopt te 'niksen'.
Dampo.. Goed spulquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
een dampoe in iemands half slapende gezicht laten
zoukquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:05 schreef Salatrel het volgende:
Groningse gaat wildpoepen tijdens arrestatie
beeldquote:De stomdronken vrouw begaf zich tijdens de aanhouding naar het gras om daar al het eten en drinken van de vorige avond eruit te baggeren.
waar ligt die plaats¿quote:
quote:
Lag net nog op mijn bord, maar nu in mijn buik.quote:
Nee zachte bezems u_uquote:
hahahaquote:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 09:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Gewoon slaan op zulke momenten, dan leren ze het snel af om te zeiken.
Je hebt toch niet voor niks vuisten gekregen?
Hahahaha.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Trumaine ninjaloot mijn Silver Edged Blade
Ik vind het flesje schattigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |