ikeaklokquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:21 schreef Salatrel het volgende:
kijk nou zeg.... gat int dak
[ afbeelding ]
je hoeft ze toch niet te bijten? Of gaat mond open en zo'n ding naar binnen schuiven ook niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:08 schreef wolvendagen het volgende:
Le kaolo. Ik heb ijsjes gekregen maar kan niet eten
als je kiezen getrokken zijn is dat gewoon kutquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:12 schreef moomoo het volgende:
[..]
je hoeft ze toch niet te bijten? Of gaat mond open en zo'n ding naar binnen schuiven ook niet?
oh.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:14 schreef wise het volgende:
[..]
als je kiezen getrokken zijn is dat gewoon kut
Mn hele bek is verlamd door de verdoving. Dacht je dat ze zonder deden of dat het uitgewerkt is gelijk erna.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:12 schreef moomoo het volgende:
[..]
je hoeft ze toch niet te bijten? Of gaat mond open en zo'n ding naar binnen schuiven ook niet?
Deed het verdoven zeer eigenlijk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mn hele bek is verlamd door de verdoving. Dacht je dat ze zonder deden of dat het uitgewerkt is gelijk erna.
indd, neerslaan die mensenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:59 schreef Otis2.0 het volgende:
mensen die jayh niet het respect geven dat hij verdient.
jay-zquote:
Ja die was mega naar mijn idee. En ik voelde hem er zo heeeel diep in gaan echt niet fijn en ik ben bang voor naaldenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deed het verdoven zeer eigenlijk?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die was mega naar mijn idee. En ik voelde hem er zo heeeel diep in gaan echt niet fijn en ik ben bang voor naalden
Nou dat duurde even hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef wise het volgende:
[..]
zodra die naald mijn tandvlees raakte was het verdoofd. Kreeg je ook 3 prikjes¿
om hoeveel kiezen ging het eigenlijk¿quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou dat duurde even hoorik kreeg er vier. Twee boven, twee onder.
tis net een speldenprikje man. serieus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef moomoo het volgende:
hoe mensen altijd proberen je gerust te stellen dat je er niks van voelt omdat je verdoofd bentDie verdoving lijkt me juist fucking pijnlijk
Zo'n naald in je tandvlees
Ewwwwquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tis net een speldenprikje man. serieus.
ik had er meer last van toen de "wond" ging ontsteken en ik een pus explosion in mijn mond had
Hooiquote:
kk ranzig verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tis net een speldenprikje man. serieus.
ik had er meer last van toen de "wond" ging ontsteken en ik een pus explosion in mijn mond had
Zou 'm zo nog een keer lezen.quote:
kijk eens aan. hebben mijn posts een hogere herleeswaarde dan komt een vrouw bij de dokterquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou 'm zo nog een keer lezen.
quote:
nou, ik voelde er anders weinig van. Zoals ik al zei ging de verdoving gelijk in werking het moment dat de naald mijn tandvlees raakte.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef moomoo het volgende:
hoe mensen altijd proberen je gerust te stellen dat je er niks van voelt omdat je verdoofd bentDie verdoving lijkt me juist fucking pijnlijk
Zo'n naald in je tandvlees
quote:Het lijkt zo mooi, twee jaar achterin in je luie stoel blijven liggen. Een 43-jarige man uit de Amerikaanse staat Ohio kan het echter niet meer navertellen. Zijn lange zit bracht hem naar het ziekenhuis, alwaar hij is overleden.
De man uit Bellaire ging twee jaar geleden in een stoel in de woonkamer zitten maar kwam er nooit meer uit. Hij was namelijk te dik om uit de stoel te komen. Uiteindelijk besloten zijn huisgenoten maar eens het alarmnummer te bellen.
Toen de hulpdiensten de man trachtten uit de stoel te krijgen, zagen ze dat het lichaam van de man aan de stoel was vastgeplakt met urine en uitwerpselen. Daarnaast bleken maden een warm welkom te hebben gevonden in het corpulente lijf.
Uiteindelijk moest de man uit de stoel worden gesneden. Tevens werd een gat in de muur gehakt om de dikkerd in de ambulance te krijgen. Het mocht echter niet meer baten. De man is in het ziekenhuis overleden.
Made me goquote:
Dat weet ik niet.. Probeer m eens te roepen?quote:
maak eens een pic van de krater?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
Verdoving begint uit te werken kaaaolo. En ik heb het gaasje er tussenuit gehaald
Awww.. Hope you'll be finequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
Verdoving begint uit te werken kaaaolo. En ik heb het gaasje er tussenuit gehaald
STOM HOORquote:
Dat zie je niet hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maak eens een pic van de krater?
Dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:09 schreef Chai het volgende:
Gisteren had ik zo'n informatieavond over houding & zit. Nou wist ik al wel dat mijn houding niet heel erg goed is enzo, maar mijn rug kan echt maar op 1 punt buigen en ik ben ontzettend scheef aan alle kanten. Wsl is dit al 14 jaar zo, want vroeger ben ik een keer naar de dokter geweest omdat ik dat niet kon. Is toen heel lichtjes verbeterd.
Iemand kan afstuderen door te onderzoeken hoe dat allemaal zit bij mij.
Dat kan. Heb er nu nog geen last van, dus als ik er iets aan laat doen kan ik dat wel krijgen. Aan de andere kant kun je denk ik niet je hele leven alles met 1 punt van je rug doen. Moet alleen nog even kijken waar ik dan naar toe moet, want mijn hele lichaam is zeg maar hier naar gevormd, dus 1 ding oplossen werkt niet. Eigenlijk moet je eerst weten waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best
Dus.. Maar.. Gaan ze hier nou ook verder mee dan? Of...
Hmm true!.. Maar jeetje zeg.. Wel heftig hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan. Heb er nu nog geen last van, dus als ik er iets aan laat doen kan ik dat wel krijgen. Aan de andere kant kun je denk ik niet je hele leven alles met 1 punt van je rug doen. Moet alleen nog even kijken waar ik dan naar toe moet, want mijn hele lichaam is zeg maar hier naar gevormd, dus 1 ding oplossen werkt niet. Eigenlijk moet je eerst weten waar het vandaan komt.
Het kan zelfs zijn dat er bij je geboorte bijv. iets is misgegaan met je schedel en door je schedel kun je ook een verkeerde houding krijgen.
sorry dat ik wat te doen heb.quote:
Daar blies ik toevallig net op.. En vervolgens maakte ik moose mating soundsquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
sorry dat ik wat te doen heb.
overigens werkt alleen het fluitje voor bronstige bavianen bij mij.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar blies ik toevallig net op.. En vervolgens maakte ik moose mating sounds
Et voila u_u
En nu ga ik echt eten![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
En vervolgens maakte ik moose mating sounds
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:52 schreef PH-KCD het volgende:
Goed nummer. Ik zou Rebecca verkrachten en 'FRIDAY' herhaaldelijk roepen in haar gapende kontgat terwijl ze scheten laat in mijn gezicht.
quote:
er af kicken die hapquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef Salatrel het volgende:
wth ik stuur 1 keer een bericht via twitter () en gelijk volgt 1 of andere rapnegert mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
mark walhberg is grootquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef vanBinsberge het volgende:
eyz. maar waar is dat wijf nou dat ze tanden moest trekken die zogenaamd voor alles allergisch was?![]()
moest het onder narcose?dan ben je wel pussy he, eckte bazsen doen dat dan gewoon zonder verdoving
Hallo, hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i was trollingquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef vanBinsberge het volgende:
eyz. maar waar is dat wijf nou dat ze tanden moest trekken die zogenaamd voor alles allergisch was?![]()
moest het onder narcose?dan ben je wel pussy he, eckte bazsen doen dat dan gewoon zonder verdoving
wijf pardon? zo praat je niet over dames in deze SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
wijf ies normaal woord in Engeland jongenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wijf pardon? zo praat je niet over dames in deze SC.
The Rock is toch van Race to Witch Mountain en John Cena van 12 Rounds?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
wijf ies normaal woord in Engeland jongen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
wijf ies normaal woord in Engeland jongen
WWEquote:
lolquote:
Was jij niet die kankerhomo die naar Green Day luisterde?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef vanBinsberge het volgende:
dus... ik dacht iedereen praat erover na enzo. maar het gaat dus om een tand trekken en daar was alle ophef over?
Oh ja als een man het doet is het niet afstotelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik had persoonlijk liever ook niet dat mijn (ex) vriendin scheten liet en dit deed ze dan ook niet.
Ik daar en tegen liet wel gewoon scheten, vind dat het voor een man wel moet kunnen. Een vrouw die een scheet laat vind ik echt afstotelijk.
sowieso dat hele topicquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja als een man het doet is het niet afstotelijk.
Dubbele standaarden hequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja als een man het doet is het niet afstotelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |