Dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:40 schreef ITCgom het volgende:
lijkt mij de horror
hoop dat het op 1 of andere wijze een beetje meevalt wd
dat het goed verloopt, en daarna je het gevoel kunt uitzitten
sterkte wd !
kan niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.En gevoel uitzetten zal niet gaan met mijn pijnstillerallergie
but thank you.
Nee, ik hoop dat ze me platspuiten met morfinequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef ITCgom het volgende:
[..]
kan niet?
nu vertel je het extra triest
YEAH DONT EVEN TRY TO TELL ME BOUT IT BOYquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:45 schreef DaggerOne het volgende:
Verstandskiezen? Die heb ik ook laten trekken vandaag. toevallig..
dat kan voor een keertje geen kwaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat ze me platspuiten met morfine![]()
Dan moet je ijs op je wang doen en je moet erna eigenlijk gelijk pijnstillers nemen heb ik mij laten vertellen, dus ik denk van wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:47 schreef TRON2.0 het volgende:
Is wel fockt op, maar na de verdoving voel je toch amper wat heb ik het idee?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
WD ik moest lachen om je baby jesus
quote:
quote:
Dank je, dank je. Dit was nog maar de eerste release, hè. There is more to come. Misschien morgen als ik op een chipmunk lijk dat ik het origineel wel even in zing inc. music video.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
Dank je, dank je. Dit was nog maar de eerste release, hè. There is more to come. Misschien morgen als ik op een chipmunk lijk dat ik het origineel wel even in zing inc. music video.
Ik mag geen pijnstillers vrind. Ben ik allergisch voor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:57 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
mixje Ibuprofen+ paracetamol en je hebt totaal geen last van napijn
die 2 versterken elkaar en werkt als een tiet.. ik kan het weten.. net een kunstklapper laten plaatsen dus alles in 1x er uit idee gehad![]()
Ibuprofen bruis kan je gewoon op recept van de bekkenbeul krijgen
Kankerkneusquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:59 schreef BaBy-G het volgende:
Ik ga anders wel met je mee, dan mag je m'n piemol hand vast pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |