En Uncle Nino als huisbaasquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zeg leuk voor seizoen 4 ipv Sammi
Haha tanks itcquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:40 schreef ITCgom het volgende: zometeen iets pittigs emotioneel beladens ondergaan dqod succes straks met de noeste arbeid! bobby, omdat je veel doet voor de gemeenschap, 3 bobbsterren voor jou: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] en wd, arm meisje, succes met pijn groetjes allen![]()
quote:
geen idee wat hij daar doet. Petje staat em wel leuk overigensquote:
HAHAHAHAHAHAHHAAA JE BEDOELDE NATUURLIJK DIE MAN OP DE ACHTERGROND IPV DIE VROUWquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:23 schreef wise het volgende:
[..]
geen idee wat hij daar doet. Petje staat em wel leuk overigens
ja hoe denk je dat ik haar heb leren kennen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze scoorde 3 sterren op hookers.nl
LOLOLOLOLOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAAA JE BEDOELDE NATUURLIJK DIE MAN OP DE ACHTERGROND IPV DIE VROUW![]()
![]()
DAARMEE SUGGERENDE DAT BOBBY VAN DE HERENLIEFDE IS
![]()
![]()
![]()
xD
good dayquote:
Ik ben bi-curiousquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAAA JE BEDOELDE NATUURLIJK DIE MAN OP DE ACHTERGROND IPV DIE VROUW![]()
![]()
DAARMEE SUGGERENDE DAT BOBBY VAN DE HERENLIEFDE IS
![]()
![]()
![]()
xD
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |