Why not?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet naar de hoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, heb dat hele album, goed spul.quote:
Nee meis, vertel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:14 schreef Chai het volgende:
Hee Mouzur wist je al dat hij sinds kort politicus is.
Nou weet het niet precies, maar hij lid geworden van de SP en binnenkort mag hij misschien ook iets nuttigs gaan doen daar.quote:
De resultaten van zijn SC-onderzoek zou hij deze week nog presenteren, volgens mij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou weet het niet precies, maar hij lid geworden van de SP en binnenkort mag hij misschien ook iets nuttigs gaan doen daar.
Wat zou zijn hypothese zijn geweest. Dat ons gedrag hier het gevolg is van autisme, omdat we irl weirdo's zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De resultaten van zijn SC-onderzoek zou hij deze week nog presenteren, volgens mij.
En dat ik psychopathisch ben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zou zijn hypothese zijn geweest. Dat ons gedrag hier het gevolg is van autisme, omdat we irl weirdo's zijn.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zou zijn hypothese zijn geweest. Dat ons gedrag hier het gevolg is van autisme, omdat we irl weirdo's zijn.
Dit.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het een soort van veilige thuishaven is voor jongeren die soms niet zo lekker in hun vel zitten. Ze spelen de hele dag toneel over hoe geweldig het wel niet gaat, en concurreren met elkander over wie echt populair is.
Eenmaal thuis willen ze het liefst zo snel mogelijk hun kamer in duiken, weg van hun ouders/ouder, om 's avonds al de dingen die niet goed gingen die dag weg te wuiven, en respect of adoratie te krijgen van hun virtuele contacten.
Als iedereen me vanaf nu zou gaan e-pesten pleegde ik zelfmoord, hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Gridlok het volgende:
Respect van virtuele vrienden hahaha deary me.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het respect en de adoratie?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef Gridlok het volgende:
Snap sowieso niet waarom je een link wilt leggen tussen Fok en RL.
Misschien met het idee " OP FOK KAN IK MEZELF ZIJN EN RL NIET" grow a pair ,faggot.
Ik ben juist blij dat al die pedofielen in de SC dat irl niet kunnen zijn hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef Gridlok het volgende:
Snap sowieso niet waarom je een link wilt leggen tussen Fok en RL.
Misschien met het idee " OP FOK KAN IK MEZELF ZIJN EN RL NIET" grow a pair ,faggot.
blijft nog een beetje uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het respect en de adoratie?
hahahaha touchéquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat al die pedofielen in de SC dat irl niet kunnen zijn hoor.
Haha jij denkt dat wij irl niet op 14 jarige geilen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Efebofielen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar je valt die meisjes er iig niet mee lastig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Haha jij denkt dat wij irl niet op 14 jarige geilen.
Nou dat ene meisje van net had volgens mij nog niet echt duidelijke secundaire geslachtskenmerekn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |