Misschien zou iemand hier zomaar je willen vermoorden.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
is het eng als mensen al die info van je hebben icm je adres, je volledige naam en alles
Of mensen je huis gaan bekijken met streetview, net of ze in de bosjes naar binnen aan het gluren zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
is het eng als mensen al die info van je hebben icm je adres, je volledige naam en alles
Kan kloppen. Ik zou sowieso moeiteloos een paar mensen met persoonlijkheidsstoornissen kunnen aanwijzen in deze SCquote:
Is dit het punt waarop ik mij moet gaan verstoppen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan kloppen. Ik zou sowieso moeiteloos een paar mensen met persoonlijkheidsstoornissen kunnen aanwijzen in deze SC.
Je kan beter de mensen aanwijzen zonder persoonlijkheidsstoornis.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan kloppen. Ik zou sowieso moeiteloos een paar mensen met persoonlijkheidsstoornissen kunnen aanwijzen in deze SC.
xD grappig omdat iedereen hier normaal isquote:Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan beter de mensen aanwijzen zonder persoonlijkheidsstoornis.
Ik denk zelf dat het een soort van veilige thuishaven is voor jongeren die soms niet zo lekker in hun vel zitten. Ze spelen de hele dag toneel over hoe geweldig het wel niet gaat, en concurreren met elkander over wie echt populair is.quote:
is goed, Ga je mee zwemmen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
zaterdag is het 19 graden, bitches
wie gaat mee naar het strand?
Verstoppen? Jij hebt dus duidelijk een ontwijkende persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dit het punt waarop ik mij moet gaan verstoppen?
Ik maar die wordt al gedoneerd aan mijn broertje.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
welk van mijn schatjes hier (duslamon
niet) heeft nog zijn theorieboek voor rijbewijs B liggen en wil deze aan mij doneren?
Oke, en waarom zit jij hier opquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het een soort van veilige thuishaven is voor jongeren die soms niet zo lekker in hun vel zitten. Ze spelen de hele dag toneel over hoe geweldig het wel niet gaat, en concurreren met elkander over wie echt populair is.
Eenmaal thuis willen ze het liefst zo snel mogelijk hun kamer in duiken, weg van hun ouders/ouder, om 's avonds al de dingen die niet goed gingen die dag weg te wuiven, en respect of adoratie te krijgen van hun virtuele contacten.
Dit is zeer herkenbaar voor mij.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het een soort van veilige thuishaven is voor jongeren die soms niet zo lekker in hun vel zitten. Ze spelen de hele dag toneel over hoe geweldig het wel niet gaat, en concurreren met elkander over wie echt populair is.
Eenmaal thuis willen ze het liefst zo snel mogelijk hun kamer in duiken, weg van hun ouders/ouder, om 's avonds al de dingen die niet goed gingen die dag weg te wuiven, en respect of adoratie te krijgen van hun virtuele contacten.
Ik wil wel ruilen tegen een mp3 spelerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
niet) heeft nog zijn theorieboek voor rijbewijs B liggen en wil deze aan mij doneren?
Ik niet, ik heb al plannenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
moomoo welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
Lol ik zit juist overdag in een hoekje met mijn mobiel en ik doe dan hier alsof ik geweldig ben.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet eng.quote:
True, true.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
OHHHH SHI-quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verstoppen? Jij hebt dus duidelijk een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis!
als ik een ipod overhad mocht je hem hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen tegen een mp3 speler.
Hoe weet je dat het een Marokkaan was?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als ik een ipod overhad mocht je hem hebben
helaas is het zo dat mijn blauwe overleden was en gestolen op de middelbare
en mijn grijze is gestolen door een kankermarokkaan
Lol jouw boek is vast al te erg verouderd.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen tegen een mp3 speler.
Ik ga wel mee naar het strand.quote:
Ik herken mijzelf in hoge mate hierin.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Heb ik nietquote:
ben jij wel eens op het mbo in rotterdam geweest? alleen maar marokkanen bij mij op school hoor. ben een van de 6 nederlanders daar.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een Marokkaan was?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol jouw boek is vast al te erg verouderd.
OEHH gezelliequote:
Dat zal genieten zijn als blond meisjequote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ben jij wel eens op het mbo in rotterdam geweest? alleen maar marokkanen bij mij op school hoor. ben een van de 6 nederlanders daar.
In 1972 hadden we ook al verkeersbordenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol jouw boek is vast al te erg verouderd.
Hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb ik nietIk youtube alleen
En als ik een nummer weet vergeet ik de titel waardoor ik het nooit meer kan opzoeken
Echt? Nice.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat zal genieten zijn als blond meisje.
Is dit een date?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt? Nice.Klinkt als veel wijntjes.
volgens teletekst nu wel, ja. dus ik ga even mijn vader pushen om goeie wijn te kopen inderdaad. en knabbeltjes voor mij voor als ik lig te zonnen topless.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt? Nice.Klinkt als veel wijntjes.
ruilen voor een slipje?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wel, denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
Hier word het 21 zie ik nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
volgens teletekst nu wel, ja. dus ik ga even mijn vader pushen om goeie wijn te kopen inderdaad. en knabbeltjes voor mij voor als ik lig te zonnen topless.
Prima, zolang jij betaald.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is dit een date?
De deadline komt steeds dichterbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |