Of een rrrrappquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat je meer filmpjes gaat uploaden. Liefst over deze SC of zo.
Jammer.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Nee, het sociologische gedeelte van mijn onderzoek is af, nu wil ik met resultaten komen en conclusies.
Ik vind het zelf tamelijk netjes dat ik jullie daar ook in betrek overigens.
Ik zou een onderzoek van iemand die nooit meer dan vwo heeft afgemaakt niet serieus nemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Nee, het sociologische gedeelte van mijn onderzoek is af, nu wil ik met resultaten komen en conclusies.
Ik vind het zelf tamelijk netjes dat ik jullie daar ook in betrek overigens.
Levenservaring is belangrijker dan een papiertje.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou een onderzoek van iemand die nooit meer dan vwo heeft afgemaakt niet serieus nemen.
Oké.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Levenservaring is belangrijker dan een papiertje.
Geen idee post eens een leuk plaatje.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geen idee post eens een leuk plaatje.
Dat is een wonderlijke opmerking.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou een onderzoek van iemand die nooit meer dan vwo heeft afgemaakt niet serieus nemen.
Hoezo, je werkt niet eens.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Dat is een wonderlijke opmerking.
Bedenk dat als iedereen zou doorstuderen, al dan niet met druk van ouders, dat je geen vuilnismannen of mensen in de zorg zoals nachtverpleegster/verplegers zou hebben.
Ik ben zeker een aanhanger van de mogelijkheid voor ieder individu om verder te kunnen studeren als ze willen en een pad zien richting de baan waar ze gelukkig in zijn, maar het lijkt me niet verkeerd dat er ook mensen zijn die snel willen werken om buiten werktijden om gewoon te leven.
Ach, jij krijgt het deksel nog wel eens op je neus. Maar je bent ook nog jong hoor, dus het geeft niksquote:
Vuilnismannen moeten zich gewoon niet bezighouden met onderzoeken.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Bedenk dat als iedereen zou doorstuderen, al dan niet met druk van ouders, dat je geen vuilnismannen of mensen in de zorg zoals nachtverpleegster/verplegers zou hebben.
Ik ben zeker een aanhanger van de mogelijkheid voor ieder individu om verder te kunnen studeren als ze willen en een pad zien richting de baan waar ze gelukkig in zijn, maar het lijkt me niet verkeerd dat er ook mensen zijn die snel willen werken om buiten werktijden om gewoon te leven.
Eigenlijk over mij dus, Lamon vraagt zich af hoe een jongeman uit Brabant zo rot van binnen kan zijn. Want ja, dat is zo volgens Lamon. Volgens Lamon ben ik het meeste verrotte stuk vreten wat rondloopt op deze aardkloot. Want als 35 jarig zeg je dat ook gewoon tegen jongetjes van 17.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Belangrijke onderzoeken over KLB SC..
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef Allegretto het volgende:
Waarom zijn jullie altijd zo autistisch om op Lamon te reageren. Zo saai dit.
Ik ben benieuwd naar de uitslag van het onderzoek.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eigenlijk over mij dus, Lamon vraagt zich af hoe een jongeman uit Brabant zo rot van binnen kan zijn. Want ja, dat is zo volgens Lamon. Volgens Lamon ben ik het meeste verrotte stuk vreten wat rondloopt op deze aardkloot. Want als 35 jarig zeg je dat ook gewoon tegen jongetjes van 17.
Van mij hoeven alleen de mensen door te studeren die onderzoek willen doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Ik heb het RIAGG op je afgestuurd.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eigenlijk over mij dus, Lamon vraagt zich af hoe een jongeman uit Brabant zo rot van binnen kan zijn. Want ja, dat is zo volgens Lamon. Volgens Lamon ben ik het meeste verrotte stuk vreten wat rondloopt op deze aardkloot. Want als 35 jarig zeg je dat ook gewoon tegen jongetjes van 17.
Ik laat mij niet weerhouden door jullie om met hem te converseren. Als ik dat nou leuk vind.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef MouzurX het volgende:
Oke allemaal vanaf nu niet meer reageren op lamon.
Goed zo jongens!
daar ben ik mee geboren - daar ga ik ook mee doodquote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Allegretto het volgende:
[..]
JA IK MOET TOCH IETS ALS JULLIE DE HELE TIJD OP DIE MONGOOL BLIJVEN REAGEREN
Ga met je borsten spelen ofzo :pquote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Allegretto het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef reetveter het volgende:
Lamons groep waar hij de resultaten voor presenteert
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij daar toch wel dwangverpleging voor krijgt van onbepaalde duur.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de uitslag van het onderzoek.. En hoe lang je daarvoor nou opgenomen wordt.
.
En waar komt die agressiviteit vandaan? En waarom denken jongeren altijd dat als je caps-lock aan zet, je mening meer indruk maakt? Vragen, vragen...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Allegretto het volgende:
[..]
dacht je aan de keukenkastjes foto van Lamon?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef Dqod het volgende:
Ik krijg last van oprispingen dankzij dit topic
Zou je wel willen, hèquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Ga jezelf bewerken met je niffa ofzo :p
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef reetveter het volgende:
Lamons groep waar hij de resultaten voor presenteert
[ afbeelding ]
Nou neequote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
dacht je aan de keukenkastjes foto van Lamon?
Mijn MP3 speler is kapot, daar komt die agressiviteit vandaan. En ik drukte per ongeluk caps lock in omdat ik met mijn andere hand met mezelf aan het spelen was terwijl ik jouw post las.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
En waar komt die agressiviteit vandaan? En waarom denken jongeren altijd dat als je caps-lock aan zet, je mening meer indruk maakt? Vragen, vragen...
Cam je eigenlijk nog steeds voor geld? Vragen, vragen...quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
En waar komt die agressiviteit vandaan? En waarom denken jongeren altijd dat als je caps-lock aan zet, je mening meer indruk maakt? Vragen, vragen...
Is het erg als ik hierom lolde?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zou je wel willen, hè? Dat valt meer onder het werkgebied van Dqod, ik zal een doorverwijzing schrijven.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Allegretto het volgende:
[..]
En ik drukte per ongeluk caps lock in omdat ik met mijn andere hand met mezelf aan het spelen was terwijl ik jouw post las.
Nee, Bobby betaalt me om jou te laten lachen.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Mijn MP3 speler is kapot, daar komt die agressiviteit vandaan. En ik drukte per ongeluk caps lock in omdat ik met mijn andere hand met mezelf aan het spelen was terwijl ik jouw post las.
Ik vertel in het echt liever niet aan mijn vriendjes en vriendinnetjes dat ik de ballen van een videotheekmedewerker van 35 heb gezien nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef netjesvragen het volgende:
Overigens schijnt herhaling van dingen over onbekenden ook iets te zijn, is internet een fijne uitlaatklep voor wat jullie in het echt liever niet kwijt willen?
Maar cam je nou nog of niet? Ik doe namelijk ook een onderzoek. Uiteraard ben ik wel een WO'er.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef netjesvragen het volgende:
Overigens schijnt herhaling van dingen over onbekenden ook iets te zijn, is internet een fijne uitlaatklep voor wat jullie in het echt liever niet kwijt willen?
Voor jou waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef netjesvragen het volgende:
Wat zegt dat precies, volgens jou?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef netjesvragen het volgende:
Overigens schijnt herhaling van dingen over onbekenden ook iets te zijn
is het eng als mensen al die info van je hebben icm je adres, je volledige naam en allesquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef netjesvragen het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
.
[..]
Nee, Bobby betaalt me om jou te laten lachen.
Misschien zou iemand hier zomaar je willen vermoorden.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
is het eng als mensen al die info van je hebben icm je adres, je volledige naam en alles
Of mensen je huis gaan bekijken met streetview, net of ze in de bosjes naar binnen aan het gluren zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
is het eng als mensen al die info van je hebben icm je adres, je volledige naam en alles
Kan kloppen. Ik zou sowieso moeiteloos een paar mensen met persoonlijkheidsstoornissen kunnen aanwijzen in deze SCquote:
Is dit het punt waarop ik mij moet gaan verstoppen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan kloppen. Ik zou sowieso moeiteloos een paar mensen met persoonlijkheidsstoornissen kunnen aanwijzen in deze SC.
Je kan beter de mensen aanwijzen zonder persoonlijkheidsstoornis.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan kloppen. Ik zou sowieso moeiteloos een paar mensen met persoonlijkheidsstoornissen kunnen aanwijzen in deze SC.
xD grappig omdat iedereen hier normaal isquote:Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan beter de mensen aanwijzen zonder persoonlijkheidsstoornis.
Ik denk zelf dat het een soort van veilige thuishaven is voor jongeren die soms niet zo lekker in hun vel zitten. Ze spelen de hele dag toneel over hoe geweldig het wel niet gaat, en concurreren met elkander over wie echt populair is.quote:
is goed, Ga je mee zwemmen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
zaterdag is het 19 graden, bitches
wie gaat mee naar het strand?
Verstoppen? Jij hebt dus duidelijk een ontwijkende persoonlijkheidsstoornisquote:Op maandag 28 maart 2011 21:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dit het punt waarop ik mij moet gaan verstoppen?
Ik maar die wordt al gedoneerd aan mijn broertje.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
welk van mijn schatjes hier (duslamon
niet) heeft nog zijn theorieboek voor rijbewijs B liggen en wil deze aan mij doneren?
Oke, en waarom zit jij hier opquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het een soort van veilige thuishaven is voor jongeren die soms niet zo lekker in hun vel zitten. Ze spelen de hele dag toneel over hoe geweldig het wel niet gaat, en concurreren met elkander over wie echt populair is.
Eenmaal thuis willen ze het liefst zo snel mogelijk hun kamer in duiken, weg van hun ouders/ouder, om 's avonds al de dingen die niet goed gingen die dag weg te wuiven, en respect of adoratie te krijgen van hun virtuele contacten.
Dit is zeer herkenbaar voor mij.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het een soort van veilige thuishaven is voor jongeren die soms niet zo lekker in hun vel zitten. Ze spelen de hele dag toneel over hoe geweldig het wel niet gaat, en concurreren met elkander over wie echt populair is.
Eenmaal thuis willen ze het liefst zo snel mogelijk hun kamer in duiken, weg van hun ouders/ouder, om 's avonds al de dingen die niet goed gingen die dag weg te wuiven, en respect of adoratie te krijgen van hun virtuele contacten.
Ik wil wel ruilen tegen een mp3 spelerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
niet) heeft nog zijn theorieboek voor rijbewijs B liggen en wil deze aan mij doneren?
Ik niet, ik heb al plannenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
moomoo welquote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
Lol ik zit juist overdag in een hoekje met mijn mobiel en ik doe dan hier alsof ik geweldig ben.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet eng.quote:
True, true.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
OHHHH SHI-quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verstoppen? Jij hebt dus duidelijk een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis!
als ik een ipod overhad mocht je hem hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen tegen een mp3 speler.
Hoe weet je dat het een Marokkaan was?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als ik een ipod overhad mocht je hem hebben
helaas is het zo dat mijn blauwe overleden was en gestolen op de middelbare
en mijn grijze is gestolen door een kankermarokkaan
Lol jouw boek is vast al te erg verouderd.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen tegen een mp3 speler.
Ik ga wel mee naar het strand.quote:
Ik herken mijzelf in hoge mate hierin.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Heb ik nietquote:
ben jij wel eens op het mbo in rotterdam geweest? alleen maar marokkanen bij mij op school hoor. ben een van de 6 nederlanders daar.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een Marokkaan was?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol jouw boek is vast al te erg verouderd.
OEHH gezelliequote:
Dat zal genieten zijn als blond meisjequote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ben jij wel eens op het mbo in rotterdam geweest? alleen maar marokkanen bij mij op school hoor. ben een van de 6 nederlanders daar.
In 1972 hadden we ook al verkeersbordenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol jouw boek is vast al te erg verouderd.
Hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb ik nietIk youtube alleen
En als ik een nummer weet vergeet ik de titel waardoor ik het nooit meer kan opzoeken
Echt? Nice.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat zal genieten zijn als blond meisje.
Is dit een date?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt? Nice.Klinkt als veel wijntjes.
volgens teletekst nu wel, ja. dus ik ga even mijn vader pushen om goeie wijn te kopen inderdaad. en knabbeltjes voor mij voor als ik lig te zonnen topless.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt? Nice.Klinkt als veel wijntjes.
ruilen voor een slipje?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wel, denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
Hier word het 21 zie ik nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
volgens teletekst nu wel, ja. dus ik ga even mijn vader pushen om goeie wijn te kopen inderdaad. en knabbeltjes voor mij voor als ik lig te zonnen topless.
Prima, zolang jij betaald.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is dit een date?
De deadline komt steeds dichterbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |