lol ik wist serieus nooit welke te kiezen. Ze hebben allemaal iets wat minpuntjes aanvult.quote:
Rechter ziet er het beste uit op deze pica.quote:
je bent gewoon gayquote:
Waarom upload je filmpjes van mensen die je niet kent? Kan ik volgende week ook even meenemen en er een psychologische reden bij zoeken of je kunt het me ook eerlijk vertellen.quote:
Ik ben niet de upoloaderquote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Waarom upload je filmpjes van mensen die je niet kent? Kan ik volgende week ook even meenemen en er een psychologische reden bij zoeken of je kunt het me ook eerlijk vertellen.
Die gasten gaan echt wat meemaken bij jou zegquote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Waarom upload je filmpjes van mensen die je niet kent? Kan ik volgende week ook even meenemen en er een psychologische reden bij zoeken of je kunt het me ook eerlijk vertellen.
De enige waar iets psychologisch bij aan de gang is, is bij jou, vrindquote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Ochquote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Nee, de "upoloader" blijft liever anoniem, vermoed ik zo.
Hahahah zo hebben wij er ook 1. Zijn verklaring is dan: "ach, je moet ook voor de maatschappij zijn he. Als ik een dame een leuke avond kan geven, waarom niet?"quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik kom btw op dat liedje door een bazenvriend van me, hij had geneukt met een zieke skank, echt een 4 ofzo. Wij zo waarom.
Is hij 3 seconden stil, doet hij z'n armen open en begint te dansen en te zingen: "Ik hou van alle vrouwen, mijn hart is veel te groot, mijn hart is veel te groot, daar ben ik mee geboren en daar ga ik ook mee dood"
de swag was aan
Ja precies, maar als je het op zo'n manier performt ben je een koningenkeizer.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hahahah zo hebben wij er ook 1. Zijn verklaring is dan: "ach, je moet ook voor de maatschappij zijn he. Als ik een dame een leuke avond kan geven, waarom niet?"
QFTquote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef Allegretto het volgende:
Waarom zijn jullie altijd zo autistisch om op Lamon te reageren. Zo saai dit.
Ik zou ook best het onderwerp waarom mannen lelijke vrouwen neuken aan willen snijden, maar dat vast geen goed agendapunt zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik kom btw op dat liedje door een bazenvriend van me, hij had geneukt met een zieke skank, echt een 4 ofzo. Wij zo waarom.
Is hij 3 seconden stil, doet hij z'n armen open en begint te dansen en te zingen: "Ik hou van alle vrouwen, mijn hart is veel te groot, mijn hart is veel te groot, daar ben ik mee geboren en daar ga ik ook mee dood"
de swag was aan
gwn onkruidverdelger pakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef MouzurX het volgende:
Omdat lamon toch niet weg gaat, of je nou reageert of niet.
Soort van onkruid.
HAHAHAHA MOUZUR PRAAT TEGEN ONKRUID!!!111!!11!!1!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef MouzurX het volgende:
Soort van onkruid.
oquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Ik zou ook best het onderwerp waarom mannen lelijke vrouwen neuken aan willen snijden, maar dat vast geen goed agendapunt zijn.
Ik doe daar zelf niet aan overigens.
Dat lijkt me makkelijk af te dwingen in de rechtszaalquote:Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Nee, de "upoloader" blijft liever anoniem, vermoed ik zo.
Als niemand iets zegt is hij na max. 3 posts weg.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef MouzurX het volgende:
Soort van onkruid.
ik moest lachen omdat ik het Lamons stem in m'n hoofd hoorde zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef Mozy het volgende:
Ik lees hier dat jullie de KLB Club zijn en jullie zijn mietjes en watjes en jullie stellen helemaal niks voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHaAHahhaAh EcHtquote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef Dqod het volgende:
Maar ik heb niks beleefd vandaag.. Behalve dan dat ik vlak voor een auto langs scheurde met muh fietsie.. Toen wassie beaux.. Geef m geen ongelijk
Foei ik!! FOEI!!
Iedereen zeikt altijd dat politiek te ver van het volk staat, ik gooi de hele zaak om, en dan is het weer niet goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:14 schreef MouzurX het volgende:
Soort van onkruid.
Of kankertje lazerus geweest zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef MouzurX het volgende:
Een lelijk wijf neuken is denk ik gewoon een extremere vorm van "eerst de lelijke van de groep benaderen, om bij de lekkere te komen"
Of in jouw geval: de enige methode om van je maagd-zijn af te komenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef MouzurX het volgende:
Een lelijk wijf neuken is denk ik gewoon een extremere vorm van "eerst de lelijke van de groep benaderen, om bij de lekkere te komen"
gheheh jij schijnt iets met fok te hebben. En iedereen hier is erg dom, maar ook nog jong hoor dus geeft niks.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik moest lachen omdat ik het Lamons stem in m'n hoofd hoorde zeggen
Dat je meer filmpjes gaat uploaden. Liefst over deze SC of zo.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef netjesvragen het volgende:
[..]
Iedereen zeikt altijd dat politiek te ver van het volk staat, ik gooi de hele zaak om, en dan is het weer niet goed.
Wat willen jullie wel dan?
Ja koala hard geakkkkkquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat je meer filmpjes gaat uploaden. Liefst over deze SC of zo.
Nee, het sociologische gedeelte van mijn onderzoek is af, nu wil ik met resultaten komen en conclusies.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat je meer filmpjes gaat uploaden. Liefst over deze SC of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |