Dan was je dus zwak genoeg om in die idioterie te trappen, gefeliciteerd, je bent net zo naïef als de rest van de naievelingen in de Westerse wereld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zullen er ongetwijfeld zijn, dat mannetje in ieder geval niet, ik was haast in staat om er alles aan te doen om hem mee te nemen.
Jij bent zo'n Super Sweet 16 figuur?quote:
Hier is het "ons pap".quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In onze kringen heet dat "Pappie".
Ik ook niet, maar ach, beetje hun stereotype beeld van onze kringen versterken.quote:
Dat gun ik jou gewoon.quote:
Nee. Dan was ik toch nooit een dubbele master gaan doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Super Sweet 16 figuur?
Was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Dan was ik toch nooit een dubbele master gaan doen![]()
Kom op, beetje na blijven denken, Koos.
Het is alleen zo jammer dat ik mensen zo verrekte weinig gun in dat geval.quote:
He ouwe!quote:
Ik weet niet of het zwakte was, als het zwakte was gaf ik hem wel geld. Die straatschoffies die je ketting van je nek trekken waren wel wat anders.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan was je dus zwak genoeg om in die idioterie te trappen, gefeliciteerd, je bent net zo naïef als de rest van de naievelingen in de Westerse wereld.
Aha.quote:
Bij jou in Gelderland is 't "Mien Vaa" of niet?quote:
Ja, maar dat blijft toch zo. Of je nou 90 of 10 procent belasting betaalt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ik mensen zo verrekte weinig gun in dat geval.
Goeie grapquote:
Ik zie/zag na een tijd geen verschil meer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zwakte was, als het zwakte was gaf ik hem wel geld. Die straatschoffies die je ketting van je nek trekken waren wel wat anders.
Touche, maar ach dan wacht nog immer het vliegtuig, niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar dat blijft toch zo. Of je nou 90 of 10 procent belasting betaalt.
Beweer niet dat het een leuk grapje was.quote:
die komen dadelijk eten en mijn cognac opdrinkenquote:
quote:(oke die koop ik eigenlijk voor ons pap.)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beweer niet dat het een leuk grapje was.
Nee, mijn familie is deels Duits. Wij zeggen dus vati.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij jou in Gelderland is 't "Mien Vaa" of niet?
vijf uur he.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Touche, maar ach dan wacht nog immer het vliegtuig, niet?
Zoals nu de auto, toedels.
Verwacht dat het eerder 22:30 / 23:00 gaat worden bij mijquote:
Wij waren er maar een paar maanden. (huwelijksreis)quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie/zag na een tijd geen verschil meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij carpoolt Voorschrift met Ethiquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verwacht dat het eerder 22:30 / 23:00 gaat worden bij mij
Zou wel een stunt zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef dotCommunism het volgende:
Lijkt me knap, ik heb geen rijbewijs.
Carpoolen is voor losers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij carpoolt Voorschrift met Ethi
Lijkt mij ook extreem kut. 's Ochtends moet je sowieso niet tegen mij praten. En dan zit je ook nog eens een (half) uur naast zo'n gek.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb het wel eens gedaan jaren geleden en het beviel me niets.
Of dat het dezelfde user is, met een kloon.quote:
Haha, sorry, dat heeft hij nooit gezegd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef GSbrder het volgende:
Proost!
Mooie quote als afscheidsspeech
Valt vast goed bij je journalistieke vrienden
"To compel a man to subsidize with his taxes the propagation of ideas which he disbelieves and abhors is sinful and tyrannical."
T. Jefferson
Zo is dat zondig maar liefst.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef GSbrder het volgende:
Proost!
"To compel a man to subsidize with his taxes the propagation of ideas which he disbelieves and abhors is sinful and tyrannical."
T. Jefferson
Weet je trouwens dat Nietzsche schreef:quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef GSbrder het volgende:
Proost!
T. Jefferson
Komt uit een stuk van Jefferson voor vrijheid van religie.quote:To compel a man to furnish contributions of money for the propagations of opinions which he disbelieves and abhors, is sinful and tyrannical; the forcing him to support this or that teacher of his own religious persuasion, is depriving him of the comfortable liberty of giving his contributions to the particular pastor whose morals he would make his pattern, and whose power he feels most persuasive to righteousness; and is withdrawing from the ministry those temporary rewards, which proceeding from an approbation of their personal conduct, are an additional incentive to earnest and unremitting labours for the instruction of mankind.
Mea culpa, zijn exacte woorden waren:quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Haha, sorry, dat heeft hij nooit gezegd.
Onzin, het is dom tokkiegedrag. Voor laag opgeleid en onzeker volk met een te kleine pik, verder nietquote:
En is nog steeds uit zijn verband gerukt. Maar goed, dat is met de meeste citaten het geval.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mea culpa, zijn exacte woorden waren:
"To compel a man to furnish contributions of money for the propagation of opinions which he disbelieves and abhors, is sinful and tyrannical."
Volgens de Jeffersonian Cyclopedia dan. Pagina 663.
Vandaar het woord 'sinful' uiteraard.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef dotCommunism het volgende:
Het hele citaat, die heel handig is ingekort en aangepast is om te lijken alsof het tegen belasting is:
[..]
Komt uit een stuk van Jefferson voor vrijheid van religie.
Doet er niet toe, toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:30 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En is nog steeds uit zijn verband gerukt. Maar goed, dat is met de meeste citaten het geval.
Natuurlijk wel. Je kan niet zomaar de autoriteit van een grote naam gebruiken om je citaat kracht bij te zetten als je het citaat verkeerd gebruikt.quote:
Het citaat is in deze vorm correct geschreven, dat jij er een hele context omheen verzint om te stellen dat hij daarmee niet tegen belastingen in welke vorm dan ook was, is irrelevant.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je kan niet zomaar de autoriteit van een grote naam gebruiken om je citaat kracht bij te zetten als je het citaat verkeerd gebruikt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het citaat is in deze vorm correct geschreven, dat jij er een hele context omheen verzint om te stellen dat hij daarmee niet tegen belastingen in welke vorm dan ook was, is irrelevant.
Eerst citeer je verkeerd, dan citeer je zonder context en als ik je daarop wijs durf je nog te stellen dat ík lieg omdat ik de hele tekst plaats waar de door jou verkeerd geciteerde zin uitkomt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het citaat is in deze vorm correct geschreven, dat jij er een hele context omheen verzint om te stellen dat hij daarmee niet tegen belastingen in welke vorm dan ook was, is irrelevant.
Goed commentaar.quote:
Ik citeerde verkeerd, een veelgemaakte fout bij deze quote van Jefferson, daarna citeerde ik zonder context en daar verbond ik verder geen conclusies aan en nergens stel ik dat jij liegt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Eerst citeer je verkeerd, dan citeer je zonder context en als ik je daarop wijs durf je nog te stellen dat ík lieg omdat ik de hele tekst plaats waar de door jou verkeerd geciteerde zin uitkomt?
Wat suggereer je hier nu mee: To compel a man to subsidize with his taxes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed commentaar.
Ik zei nergens: "Zoals Jefferson ook tegen belastingen was, kan je dit citaat gebruiken om elke vorm van belastingen te verwerpen."
Je zei dat ik een context had verzonnen "om te stellen dat Jefferson niet tegen belasting was". Dat is toch een iets andere manier van zeggen dat ik lieg. Verder zei ik helemaal niks over Jefferson's opvattingen over belasting, ik zei dat je een citaat verkeerd en zonder context gebruikt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik citeerde verkeerd, een veelgemaakte fout bij deze quote van Jefferson, daarna citeerde ik zonder context en daar verbond ik verder geen conclusies aan en nergens stel ik dat jij liegt.
Uiteraard mag Ethi de context aanhalen om aan te geven dat het niet over taxes gaat, maar het ging over het tweede deel van de quote waarin men (al dan niet gedwongen door taxes / contributions) The propagation of opinions which he disbelieves and abhors is sinful and tyrannical.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat suggereer je hier nu mee: To compel a man to subsidize with his taxes.
En dan mag dotCommunism niet even de context aanhalen om erop te wijzen dat het niet sec over taxes gaat.
Maar goed, the give away was dus ook het woord sinful.
Gsbrder is op zijn pikkie getrapt en doet nu alle mogelijke moeite om niet te hoeven erkennen dat hij fout zat.quote:
Het ging erover of het citaat uit z'n verband was gerukt (jouw stelling) waarbij ik vond dat het er in deze niet toe deed, omdat ik aan dat desbetreffende citaat helemaal geen conclusies verbond. Als ik zeg dat Koosje iets leuks voor z'n speech heeft door de citaat van Jefferson te gebruiken, ben ik als brenger van dat citaat neutraal, jij zegt dat het er wel toe doet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je zei dat ik een context had verzonnen "om te stellen dat Jefferson niet tegen belasting was". Dat is toch een iets andere manier van zeggen dat ik lieg. Verder zei ik helemaal niks over Jefferson's opvattingen over belasting, ik zei dat je een citaat verkeerd en zonder context gebruikt.
Ik erken dat ik Jefferson misquote.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gsbrder is op zijn pikkie getrapt en doet nu alle mogelijke moeite om niet te hoeven erkennen dat hij fout zat.
quote:
Versie van Michael McDonald of Paul Carrack vind ik beterquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Mother, mother
There's too many of you crying
Brother, brother, brother
There's far too many of you dying
You know we've got to find a way
To bring some lovin' here today - Ya
Father, father
We don't need to escalate
You see, war is not the answer
For only love can conquer hate
You know we've got to find a way
To bring some lovin' here today
quote:Brazilië denkt aan het opkopen van Portugese staatsschuld
Brazilië overweegt Portugese staatsobligaties op te kopen om zo de voormalige koloniale machthebber een handje te helpen. Dit heeft president Dilma Roussef tegenover een Portugees dagblad verklaard.
Staatsschuld opkopen
"We kijken hoe we het beste een rol kunnen spelen in het herstel van de Portugese economie" zei Roussef in de Diario Economico. "Een mogelijkheid is een deel van de Portugese staatsschuld op te kopen."
Poort naar Europa
Portugal is voor Brazilië een heel belangrijk land, zei de Braziliaanse president tijdens haar bezoek aan Portugal. "Het is voor ons de poort naar Europa."
Ik kreeg meer terugquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:18 schreef betyar het volgende:
386 euro euro bijbetalen, als het maar naar de armere mens gaat.
Inderdaad! Beter dan dat het ons geld kost met dat noodfondsquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
zou wel een boeiende ontwikkeling zijn
Misschien kunnen ze de voormalige kolonisator koloniserenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
zou wel een boeiende ontwikkeling zijn
Dat hoeft ons zeker geen geld te kosten. Zolang de rente die zij betalen hoger is dan wat we zelf moeten betalen is er niet zo'n groot probleem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad! Beter dan dat het ons geld kost met dat noodfonds.
Nee, behalve als ze met Euro-obligaties aankomenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat hoeft ons zeker geen geld te kosten. Zolang de rente die zij betalen hoger is dan wat we zelf moeten betalen is er niet zo'n groot probleem.
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, behalve als ze met Euro-obligaties aankomen.
De EUSSR dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:28 schreef remlof het volgende:
Ow nee, wacht, dat zal de EU niet toestaan.
Ik voel me al 20 jaar meer Europeaan dan Nederlander en de laatste jaren wordt dat gevoel alleen maar sterkerquote:
Wat de Duitsers 70 jaar geleden met geweld niet lukte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voel me al 20 jaar meer Europeaan dan Nederlander en de laatste jaren wordt dat gevoel alleen maar sterker
Dat was overheersen, ik ben voor een democratisch samengaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat de Duitsers 70 jaar geleden met geweld niet lukte.
Denk je nou werkelijk dat ze hun mooie baantjes nog vrijwillig op zullen geven?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was overheersen, ik ben voor een democratisch samengaan.
Ze zullen wel moeten, als er straks een politieke unie is kan de EU veel efficiënter opereren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ze hun mooie baantjes nog vrijwillig op zullen geven?
Het is niet tof om remlof een BNW'er te noemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
Wat een BNW-volk trekt dat VsE topic van je aan Koos
Ow, doelde ie op mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is niet tof om remlof een BNW'er te noemen
Efficiënter opereren, komt het eerste vijfjarenplan al om de hoek kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, als er straks een politieke unie is kan de EU veel efficiënter opereren.
En zet nu je aluhoedje maar af duke
Slettebakquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
..... Hoeveel heeft die jonge hoer er al gehad??
Grappig dat "vader" dubbelzinnig is, maar in deze word de vader van de 12 jarige bedoeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
..... Hoeveel heeft die jonge hoer er al gehad??
Verkracht door haar bloedeigen vader, die hoerrrrrr.. pssst pssst sletjeeee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |