Dan was je dus zwak genoeg om in die idioterie te trappen, gefeliciteerd, je bent net zo naïef als de rest van de naievelingen in de Westerse wereld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zullen er ongetwijfeld zijn, dat mannetje in ieder geval niet, ik was haast in staat om er alles aan te doen om hem mee te nemen.
Jij bent zo'n Super Sweet 16 figuur?quote:
Hier is het "ons pap".quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In onze kringen heet dat "Pappie".
Ik ook niet, maar ach, beetje hun stereotype beeld van onze kringen versterken.quote:
Dat gun ik jou gewoon.quote:
Nee. Dan was ik toch nooit een dubbele master gaan doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Super Sweet 16 figuur?
Was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Dan was ik toch nooit een dubbele master gaan doen![]()
Kom op, beetje na blijven denken, Koos.
Het is alleen zo jammer dat ik mensen zo verrekte weinig gun in dat geval.quote:
He ouwe!quote:
Ik weet niet of het zwakte was, als het zwakte was gaf ik hem wel geld. Die straatschoffies die je ketting van je nek trekken waren wel wat anders.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan was je dus zwak genoeg om in die idioterie te trappen, gefeliciteerd, je bent net zo naïef als de rest van de naievelingen in de Westerse wereld.
Aha.quote:
Bij jou in Gelderland is 't "Mien Vaa" of niet?quote:
Ja, maar dat blijft toch zo. Of je nou 90 of 10 procent belasting betaalt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat ik mensen zo verrekte weinig gun in dat geval.
Goeie grapquote:
Ik zie/zag na een tijd geen verschil meer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zwakte was, als het zwakte was gaf ik hem wel geld. Die straatschoffies die je ketting van je nek trekken waren wel wat anders.
Touche, maar ach dan wacht nog immer het vliegtuig, niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar dat blijft toch zo. Of je nou 90 of 10 procent belasting betaalt.
Beweer niet dat het een leuk grapje was.quote:
die komen dadelijk eten en mijn cognac opdrinkenquote:
quote:(oke die koop ik eigenlijk voor ons pap.)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beweer niet dat het een leuk grapje was.
Nee, mijn familie is deels Duits. Wij zeggen dus vati.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij jou in Gelderland is 't "Mien Vaa" of niet?
vijf uur he.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Touche, maar ach dan wacht nog immer het vliegtuig, niet?
Zoals nu de auto, toedels.
Verwacht dat het eerder 22:30 / 23:00 gaat worden bij mijquote:
Wij waren er maar een paar maanden. (huwelijksreis)quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie/zag na een tijd geen verschil meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |