Je scheert ze wel over een kam, dat is fout en moet niet mogen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Foutieve aanname. Ik beweer nergens dat iedereen hetzelfde is en dat gebaseerd op de uitspraak dat er gezinnen bestaan die wel naar de McDonalds gaan, maar geen fruit betalen. Of ouders die al rokend met droge ogen verkondigen dat ze geen euro hebben om hun kinderen op schoolreisje te laten gaan, hebben een plaat voor de kop. Je hoeft mij niets te vertellen over budgetteren of hoe je met weinig geld een maaltijd op tafel kan toveren die voedzaam en gezond is, maar jij ziet ook de zondagavondknabbels als een basisrecht en daarmee ga jij de fout in.
Tja, die schotel is dan ook meteen alles dat ze hebben, en hun mooie tv. Een paar corrupte criminelen of uitbuiters van overheidssteun hebben dan in een aftandse "shack" ook nog een nieuwe BMW staan, maar ach niemand durft er wat van te zeggen want dat is zelfmoord.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarom, armoede heeft uiteindelijk niet veel met luxe artikelen te maken.
Ja, je zou toch zweren dat de enige waarneming die ik ooit zou hebben van de onderlaag achter een beeldscherm in een glazen toren zou zijn, gniffelend over de zoveelste creditcardfetisjist die een uitstel van betaling aanvraagt over een openstaand bedrag van ¤ 2,50. Of vragen of hij z'n restant van ¤ 15,- niet gespreid kan betalen en een hoop stennis schoppen als dat niet kan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat!!!!
Dat dit kan... in Nederland!!!!
Ben ik überhaupt in de positie kamervoorstellen te doen? Wauw!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, dat wat GSBorder van plan is, is natuurlijk een mooi voorbeeld van Poe's law.
Ik zou dus echt niet weten of het nou parodie is of een echt voorstel van hem. Jullie?
Die jongen leeft met zn hoofd in de wolken, moet hem niet al te serieus nemen. Meneer de student heeft enkele bijbaantjes gehad en denkt de klappen van de zweep te kennen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed, dat wat GSBorder van plan is, is natuurlijk een mooi voorbeeld van Poe's law.
Ik zou dus echt niet weten of het nou parodie is of een echt voorstel van hem. Jullie?
Ik heb het toch niet over kamervoorstellen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik überhaupt in de positie kamervoorstellen te doen? Wauw!
Goededag.quote:
Ik ook niet wel met die kinderen daar. Ik heb nog nooit een mannetje gezien dat om geld vroeg, wat ik niet gaf maar ik gaf hem wel eten en drinken zo zien opbloeien toen hij aan het eten en drinken was, dat deed me goed en ik ging samen met dat mannetje elke keer dat ik hem zag lekker eten en drinken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef Voorschrift het volgende:
Heb ook niks geen medelijden met mensen in sloppenwijken hoor.
Ik ben pas tevreden als jouw belastingafdracht met factor tien wordt verhoogd. En dan niet die van mij, niet die van Ryan, niet die van GS, maar enkel die van jou.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben al lang blij als alles blijft zoals het is.
Hahahahaha, mag ik hier smakelijk om lachen, meneer de Journalist?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die jongen leeft met zn hoofd in de wolken, moet hem niet al te serieus nemen. Meneer de student heeft enkele bijbaantjes gehad en denkt de klappen van de zweep te kennen.
Ik bedoel het goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over kamervoorstellen?.
Het is gewoon zo dat wat jij van plan bent net zo goed een parodie kan zijn dan dat je dat echt zo bedoelt.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hahahahaha, mag ik hier smakelijk om lachen, meneer de Journalist?
Die kinderen zijn zowaar nog erger anders, die gebruiken hun leeftijd juist als trekpleister, smerig addergebroed. Als je niet oppast steken ze een mes tussen je ribben als ze in de meerderheid zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ook niet wel met die kinderen daar. Ik heb nog nooit een mannetje gezien dat om geld vroeg, wat ik niet gaf maar ik gaf hem wel eten en drinken zo zien opbloeien toen hij aan het eten en drinken was, dat deed me goed en ik ging samen met dat mannetje elke keer dat ik hem zag lekker eten en drinken.
Geld dat gebruiken pa en ma voor de drugs en alcohol dus dat gaf ik niet.
Schande!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ik betaal wel mooi een shitload aan belastingen, ja!
Dat doet mijn vadurr ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ik betaal wel mooi een shitload aan belastingen, ja!
Dus je gaat op gegeven moment niet schuilen achter het excuus dat het allemaal bedoeld was als parodie op een rechtsliberaal? Want dat kan hè, met hetgeen dat je te berde bracht.quote:
Why?!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben pas tevreden als jouw belastingafdracht met factor tien wordt verhoogd. En dan niet die van mij, niet die van Ryan, niet die van GS, maar enkel die van jou.
Die zullen er ongetwijfeld zijn, dat mannetje in ieder geval niet, ik was haast in staat om er alles aan te doen om hem mee te nemen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kinderen zijn zowaar nog erger anders, die gebruiken hun leeftijd juist als trekpleister, smerig addergebroed. Als je niet oppast steken ze een mes tussen je ribben als ze in de meerderheid zijn.
Ik ken Poe's Lawquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus je gaat op gegeven moment niet schuilen achter het excuus dat het allemaal bedoeld was als parodie op een rechtsliberaal? Want dat kan hè, met hetgeen dat je te berde bracht.
In onze kringen heet dat "Pappie".quote:
Nee, zo noem ik hem nooit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In onze kringen heet dat "Pappie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |