Ik heb zo'n ding ook thuis liggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:25 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
sinds ik een e-reader heb, kost het me niets meer.
en lees ik opeens gigantisch veel.
Heb jij Atlas Shrugged gelezen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:25 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
sinds ik een e-reader heb, kost het me niets meer.
en lees ik opeens gigantisch veel.
Met welke schrijver valt hij te vergelijken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:25 schreef Tem het volgende:
[..]
check het eens.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeroen_Brouwers
Geondoleerd, zo'n 1300 pagina's toch? Leest het een beetje prettig weg?quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:28 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
ben ik in bezig, ben op dit moment op 15%. ben afgelopen weekend pas begonnen.
Beetje met Hermans wel vind ik. Nogal cynisch en humeurigquote:Op woensdag 30 maart 2011 01:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met welke schrijver valt hij te vergelijken?
hoeveel pagina's weet ik niet, want hij werkt met andere getallen in het e-book. maar tot nu toe vind ik het prima te lezen, het leest niet zo snel als een random romannetje, maar het is prima te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geondoleerd, zo'n 1300 pagina's toch? Leest het een beetje prettig weg?
In dat genre: ken je Thomas Roosenboom ook? Vind ik wel een goede schrijver.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Beetje met Hermans wel vind ik. Nogal cynisch en humeurig
Nog nooit iets van gelezen maar weet wel wie het is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
In dat genre: ken je Thomas Roosenboom ook? Vind ik wel een goede schrijver.
ja zo'n 100 jaar geleden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:31 schreef Morendo het volgende:
Iemand hier de serie 'Twin Peaks' gezien? Ik ben nu bij de laatste aflevering van seizoen 2.
Die lui zijn gewoon niet goed wies. Dat heb je somsquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anarchy, State and Utopia toch?
Laat het du_ke niet horen, die is allergisch voor libertariers en utopia.
Vuurwapen jongens van jou zijn me verdorie toch een part slag hoor. Ik zit nog even dat topic door te lezen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die lui zijn gewoon niet goed wies. Dat heb je soms
De vuurwapentokkies sporen ook van geen enkele kant inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vuurwapen jongens van jou zijn me verdorie toch een part slag hoor. Ik zit nog even dat topic door te lezen....
Ergens is het ook wel schattig natuurlijk, bijv. dat commentaar van truepositive, in elk topic de bijgoochem uithangen dat er geen links en rechts is, dat dat allemaal achterhaald is, maar dan wel wauwelen over die uitspraak van de founding fathers over het bezit van vuurwapens om politieke tirannie van de overheid te voorkomen. Zie je het al voor je zo'n stel BNW'ers van FOK! tot de tanden toe bewapend met AK-47s? Nou, dat wordt me toch een leuke tirannieloze samenleving...quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
De vuurwapentokkies sporen ook van geen enkele kant inderdaad. Allemaal ideologisch gewauwel om maar een geweer aan te mogen schaffen om een te kleine pik te compenseren. Bij dat volk moet je gewoon echt niet willen dat ze daadwerkelijk een geweer in handen krijgen
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ergens is het ook wel schattig natuurlijk, bijv. dat commentaar van truepositive, in elk topic de bijgoochem uithangen dat er geen links en rechts is, dat dat allemaal achterhaald is, maar dan wel wauwelen over die uitspraak van de founding fathers over het bezit van vuurwapens om politieke tirannie van de overheid te voorkomen. Zie je het al voor je zo'n stel BNW'ers van FOK! tot de tanden toe bewapend met AK-47s? Nou, dat wordt me toch een leuke tiranniekloze samenleving....
FOK! is het beste bewijs voor de stelling dat vrij vuurwapen bezit geen goede optie is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef Voorschrift het volgende:
Vrij bezig van vuurwapens is goed. Recht op zelfverdediging hiermee ook.
En dan niet tegen een of andere tirannie dictator in Nederland () maar gewoon de straatschoft om de hoek die je een mes op de keel wilt zetten om je een paar euro af te nemen, je wil verkrachten, of je winkel wil beroven.
Ja hoor, schiet jij anders effe een straatschoffie neer. Komt onze wereldvreemde held weer aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef Voorschrift het volgende:
Vrij bezig van vuurwapens is goed. Recht op zelfverdediging hiermee ook.
En dan niet tegen een of andere tirannie dictator in Nederland () maar gewoon de straatschoft om de hoek die je een mes op de keel wilt zetten om je een paar euro af te nemen, je wil verkrachten, of je winkel wil beroven.
Mm, ik weet niet. Ik denk dat het toch wel gecompliceerder ligt dan dat.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:58 schreef eriksd het volgende:
Achterlijk verlengstuk van je mannelijkheid, dat geilen op wapenbezit.
Ongetwijfeld, maar ik acht 50% van nederland al ongeschikt om met een een keukenmixer om te laten gaan, laat staan een vuurwapen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik weet niet. Ik denk dat het toch wel gecompliceerder ligt dan dat.
Cap his kneecaps biatch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja hoor, schiet jij anders effe een straatschoffie neer. Komt onze wereldvreemde held weer aan
Amerika is er ook zoveel veiliger op geworden héquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja hoor, schiet jij anders effe een straatschoffie neer. Komt onze wereldvreemde held weer aan
Dat dan weer wel, maar toch.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik acht 50% van nederland al ongeschikt om met een een keukenmixer om te laten gaan, laat staan een vuurwapen.
Rest van zijn leven in de WAO. Kost geld.quote:
Ja, en wat als ze dan komen aan sjouwen met een AK-47?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar toch.
Hoeveel van die idioten lopen nu al wel niet rond met messen in hun binnenzak, er hoeft er maar een door te draaien en daar sta je dan met je vuisten en meer niet. Mij niet gezien.
Ja maar de meerderheid van "schietend" Nederland heeft anders psychiatrische slachtofferhulp nodig wanneer ze zo'n persoon doorzeven, dus dat schiet ook niet op qua kostenbesparing.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rest van zijn leven in de WAO. Kost geld.
Ik heb het gewoon over handwapens, ik zie geen reden om AK's bij de buurtsuper te verkopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en wat als ze dan komen aan sjouwen met een AK-47?
Gewoon helemaal niet schieten dus, politie bellen en wegrennen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar de meerderheid van "schietend" Nederland heeft anders psychiatrische slachtofferhulp nodig wanneer ze zo'n persoon doorzeven, dus dat schiet ook niet op qua kostenbesparing.
Ja ik weet niet of jij ooit bedreigd bent, maar 't laatste wat je kan doen is even rustig je mobieltje pakken, een nummer intoetsen en ondertussen even snel de sokken er in zetten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet schieten dus, politie bellen en wegrennen.
Ja, hoor hier in Nederland zijn we dan ook direct weer zo idealistisch dat we het met zijn allen bij handvuurwapentjes zouden houden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over handwapens, ik zie geen reden om AK's bij de buurtsuper te verkopen.
Je kan toch karabijnen en machinegeweren gewoon verboden houden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hoor hier in Nederland zijn we dan ook direct weer zo idealistisch dat we het met zijn allen bij handvuurwapentjes zouden houden.
Bepaalde lieden claimen dat het inderdaad veiliger is geworden en halen allemaal vreemde interpretaties van statistieken erbij om hun 'gelijk' te halen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Amerika is er ook zoveel veiliger op geworden héZo'n onwerkelijk debat vind ik het daar; de voorstanders zijn nagenoeg allemaal van die tea-party pipo's of wapenlobbyfiguren.
Telt praktijk ervaring ook?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bepaalde lieden claimen dat het inderdaad veiliger is geworden en halen allemaal vreemde interpretaties van statistieken erbij om hun 'gelijk' te halen.
En daar houdt iedereen zich dan aan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan toch karabijnen en machinegeweren gewoon verboden houden?
Nee, want al die andere figuren die nu tussen acht plankjes liggen als gevolg van hun gunslinging-actie, zullen het niet met je eens zijn.quote:
Is het veiliger geworden? Werkelijk? Op de keper beschouwd zijn er nu in jouw praktijkvoorbeeld 2 ipv 1 wapenincidenten. Als men vervolgens met een dergelijk statistiekje om jouw mening vraagt en er is een 100% stijging te zien, weet ik jouw reactie alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |