Dat hoeft ons zeker geen geld te kosten. Zolang de rente die zij betalen hoger is dan wat we zelf moeten betalen is er niet zo'n groot probleem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad! Beter dan dat het ons geld kost met dat noodfonds.
Nee, behalve als ze met Euro-obligaties aankomenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat hoeft ons zeker geen geld te kosten. Zolang de rente die zij betalen hoger is dan wat we zelf moeten betalen is er niet zo'n groot probleem.
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, behalve als ze met Euro-obligaties aankomen.
De EUSSR dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:28 schreef remlof het volgende:
Ow nee, wacht, dat zal de EU niet toestaan.
Ik voel me al 20 jaar meer Europeaan dan Nederlander en de laatste jaren wordt dat gevoel alleen maar sterkerquote:
Wat de Duitsers 70 jaar geleden met geweld niet lukte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik voel me al 20 jaar meer Europeaan dan Nederlander en de laatste jaren wordt dat gevoel alleen maar sterker
Dat was overheersen, ik ben voor een democratisch samengaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat de Duitsers 70 jaar geleden met geweld niet lukte.
Denk je nou werkelijk dat ze hun mooie baantjes nog vrijwillig op zullen geven?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was overheersen, ik ben voor een democratisch samengaan.
Ze zullen wel moeten, als er straks een politieke unie is kan de EU veel efficiënter opereren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ze hun mooie baantjes nog vrijwillig op zullen geven?
Het is niet tof om remlof een BNW'er te noemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:53 schreef du_ke het volgende:
Wat een BNW-volk trekt dat VsE topic van je aan Koos
Ow, doelde ie op mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is niet tof om remlof een BNW'er te noemen
Efficiënter opereren, komt het eerste vijfjarenplan al om de hoek kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten, als er straks een politieke unie is kan de EU veel efficiënter opereren.
En zet nu je aluhoedje maar af duke
Slettebakquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
..... Hoeveel heeft die jonge hoer er al gehad??
Grappig dat "vader" dubbelzinnig is, maar in deze word de vader van de 12 jarige bedoeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:03 schreef betyar het volgende:
[..]
..... Hoeveel heeft die jonge hoer er al gehad??
Verkracht door haar bloedeigen vader, die hoerrrrrr.. pssst pssst sletjeeee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |