quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef princess-a het volgende:
Oh ik ga mn nieuwe vouwfiets ophalen bij m'n mam! Want het grote nadeel aan midden in de stad wonen is dat je fiets altijd wordt gejat/gesloopt. Zie mezelf al gaan op et fietse
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef princess-a het volgende:
Oh ik ga mn nieuwe vouwfiets ophalen bij m'n mam! Want het grote nadeel aan midden in de stad wonen is dat je fiets altijd wordt gejat/gesloopt. Zie mezelf al gaan op et fietse
Dat wordt vanavond laat of morgen (heb geen laptop of camera bij me)quote:
quote:
Ohja, de finales waren t weekend! Had je gewonnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat een weer, wat een weerWe gaan nog eens naar de tennisbaan vanavond (voor de 4de dag na elkaar
)
![]()
Vorige week was het tennistoernooi; Enkelen. Afgelopen weekend finales moeten spelenWas super fun; maar mijn spiertjes...
![]()
*doorzetten gaat*
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, de finales waren t weekend! Had je gewonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Welcome bij de clubquote:
Mens jij bent toch gewoon dunquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb in mijn queste naar acceptatie van mezelf net nieuwe kleren besteld. Maat 38
I haz to face the truth...ik zal nooit meer een dennetje zijn
Wat een bitch is het trouwens om een beetje flatterende - niet strakke - doch wel hippe kleding te vinden![]()
Sjaan: brillen kunnen keileuk zijn mits het juiste model
sorry maar ovlgens mij heb je echt niets te klagen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb in mijn queste naar acceptatie van mezelf net nieuwe kleren besteld. Maat 38
I haz to face the truth...ik zal nooit meer een dennetje zijn
Wat een bitch is het trouwens om een beetje flatterende - niet strakke - doch wel hippe kleding te vinden![]()
Sjaan: brillen kunnen keileuk zijn mits het juiste model
Holo of duochrome van Koh?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb de holo van Essence. Denk ik tenminste. En nog 2 van de nieuwe kleuren (had er nog niet genoeg). En ik heb een holo van Koh ontdekt. Zilver richting groen, kan niet wachten om hem te proberen.
En Koh is duur, maar ik had wat te vieren
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh, zomerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Welcome bij de club
Oja even een fototje van het uitzicht wat ik nu heb
[ afbeelding ]
disclaimer
Volgens mij ben jij een hele mooie damequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:36 schreef Ainnir het volgende:
Yay voor rood haar!
[ afbeelding ]
Ben nu toch wel henna fan. Oh en RBL Decorous op de nagels
Hai pwetty reddiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:36 schreef Ainnir het volgende:
Yay voor rood haar!
[ afbeelding ]
Ben nu toch wel henna fan. Oh en RBL Decorous op de nagels
Wat een leuke foto!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:54 schreef Ainnir het volgende:
Dit is trouwens mijn eigen kleur:
[ afbeelding ]
Normaal gesproken kan henna haar toch niet lichter maken dacht ik.
Oh, en nu weten jullie ook meteen hoe m'n vent eruit ziet
I know...I'm sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tnx Deb!
Staat volgens mij wel goed Ainnir![]()
38 dikmaar ik snap je wel Puckzzz
![]()
Ik heb niks meer voor goed weermaar nu gaan kopen is ook erg dom dus dan gaan we nog maar even in de winterkleding
ik wil de paarse en de blauwequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Swatches van nieuwe ChG collectie op Scrangie
Graag gedaan, je verdiend het. Hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tnx Deb!
Staat volgens mij wel goed Ainnir![]()
38 dikmaar ik snap je wel Puckzzz
![]()
Ik heb niks meer voor goed weermaar nu gaan kopen is ook erg dom dus dan gaan we nog maar even in de winterkleding
ik twijfel nog over de groene! ik wil niet nu ik net opgeruimd heb er weer op los gaan kopen met lakjes die ik misschien wel ga dragenquote:
Gaat best goed hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Graag gedaan, je verdiend het. Hoe is het met jou?
That's because you're a chick!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
bus en metro![]()
iedereen kijkt je altijd aan als je aan t gamen bent
Het is toch niet zo raar als je tig keer STERFFFFFFF en DIE DIE DIE DIEEE!!! roept als je een schietspel doet?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar als je tig keer STERFFFFFFF en DIE DIE DIE DIEEE!!! roept als je een schietspel doet?
Bwehehe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar als je tig keer STERFFFFFFF en DIE DIE DIE DIEEE!!! roept als je een schietspel doet?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Ainnir het volgende:
Godver kreeg net een callback voor een interview, echt een hele goeie baan. Zegt die gast aan het eind: "oh, vergat ik bijna, het is wel in Maine".
Dat is dus zo'n 5200km verderop.
Lol mijn broer speelde altijd Rayman. Later kwamen we erachter dat hij homo isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hoor ik speel heel lief rayman met schattige bloemetjes en vlindertjes
RAYMAN OP DE 3DS IS HEUL WEL VOOR STOERE MENSEN!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Lol mijn broer speelde altijd Rayman. Later kwamen we erachter dat hij homo is
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
RAYMAN OP DE 3DS IS HEUL WEL VOOR STOERE MENSEN!
Nah. Zelfs geen Bad Eend.quote:
*tegenvaller*quote:
dat heb ik zaterdag nog gespeeld (A)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef Ainnir het volgende:
[..]
En nu wil ik Duck Hunt spelen op de NES.
Ik heb het hier thuis staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat heb ik zaterdag nog gespeeld (A)
oude games speel je op oude tv'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb het hier thuis staanjammer genoeg werkt het niet op nieuwe TV's
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
dico .. mijn m&ms en popcorn zijn bijna op ...Moet je niet alles tegelijk opetennnnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je niet alles tegelijk opetennnnnn
Liefquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Mirjam het volgende:
haha, post gekregen van mijn nichtjes voor m'n vriend, wat fantasttisch![]()
![]()
allemaal mooie tekeningen enzo, geweldig
ja, echt fantastischquote:
Cutequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, echt fantastisch
ze hebben m'n vriend ook getekend, heel lief, zo'n knullig poppetje met een enorme bos zwarte krullen op de kop
Oeh.. GL !quote:
Goed bezig !!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! I haz a happy!
Dat tentamen, waarvoor ik 's avonds om 10 u begon, terwijl het tentamen om kwart voor 9 's ochtends was (een boek, 10 artikelen, collegeaantekeningen...): het cijfer staat online: ik heb een 6,5!!
Toppie!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! I haz a happy!
Dat tentamen, waarvoor ik 's avonds om 10 u begon, terwijl het tentamen om kwart voor 9 's ochtends was (een boek, 10 artikelen, collegeaantekeningen...): het cijfer staat online: ik heb een 6,5!!
Zijn achterlijk hoog idd. M'n moeder had een pakketje gestuurd van 1,5 kg en dat kostte 20 euries.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef AmyGrace het volgende:
Hebben jullie nog tips wat betreft nagellak verzenden naar de VS/Canada? Ligt het nou aan mij of zijn de verzendkosten echt zo abominabel hoog?
Ja man, niet normaal. Wij dachten gewoon dat het pakketje was verdwenen en dat iemand bij de douane mijn dropjes zat te etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Lindytje het volgende:
Thanx Priem en Amy!
@Dico: serieus ja? 5 weken??? Dan was ik zwemmend nog sneller geweest volgens mij
Dat is toch om te huilen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zijn achterlijk hoog idd. M'n moeder had een pakketje gestuurd van 1,5 kg en dat kostte 20 euries.Heeft er overigens 5 weken over gedaan, aangezien pakketjes boven de 1kg naar de VS met de boot worden verscheept.
Naja zolang je onder de 1kg blijft kan het welquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat is toch om te huilen!Zo even een paar lakjes opsturen gaat et em niet worden dan...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:27 schreef Loqi het volgende:
Vrijstelling bijzondere verrichtingen!![]()
Terwijl ik met keren bijna tegen een geparkeerde(!) wagen aanreed
Ja, maar dan kost het alsnog ¤17..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja zolang je onder de 1kg blijft kan het wel
quote:
Jaaaa, zekerquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef princess-a het volgende:
Go Loqi!
Heeft iemand van jullie wel eens iets terug gebracht bij trekpleister? eventueel bij een ander filiaal? Mijn mama heeft gister de vouwfiets uit de folder voor mij gekocht, dus ik jeeej! ding mee in de bus naar mijn huis. Klein stukje fietsen, ging niet helemaal goed (slecht schakelen) Maar vooruit
Vanochtend naar werk fietsen (4 minuten, ofzo) ketting eraf, schakelen ging niet. Nu staat mn stuur scheef, zomaar. Terwijl alles haske vast zit. Ik vind het maar een eng ding en wil hem dus morgen terug brengen. Volgens de voorwaarden op de site zijn ze hier soepel mee, maar wat ik dus wil weten is of dit ook bij een ander filiaal kan? Of zou ik 80 km weer met dat ding de bus in moeten?
Mir was dat dacht ik? Bij het Kruidvat want dan klopte de voorraad nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef Loqi het volgende:
huuuu, niet zo blij allemaal, zo wordt ik nog zenuwachtiger voor mn examen![]()
![]()
[..]
lekker handig. Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar ruilen in een ander filiaal zou bij de meeste zaken toch gewoon moeten kunnen? (hoewel er laatst wel iemand hier iets had van een andere drogist wat ze niet mocht ruilen bij een ander filliaal?)
Met een ondeugdelijk product zullen ze toch niet moeilijk doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef princess-a het volgende:
Go Loqi!
Heeft iemand van jullie wel eens iets terug gebracht bij trekpleister? eventueel bij een ander filiaal? Mijn mama heeft gister de vouwfiets uit de folder voor mij gekocht, dus ik jeeej! ding mee in de bus naar mijn huis. Klein stukje fietsen, ging niet helemaal goed (slecht schakelen) Maar vooruit
Vanochtend naar werk fietsen (4 minuten, ofzo) ketting eraf, schakelen ging niet. Nu staat mn stuur scheef, zomaar. Terwijl alles haske vast zit. Ik vind het maar een eng ding en wil hem dus morgen terug brengen. Volgens de voorwaarden op de site zijn ze hier soepel mee, maar wat ik dus wil weten is of dit ook bij een ander filiaal kan? Of zou ik 80 km weer met dat ding de bus in moeten?
Jeetjequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Mss het volgende:
Wow, ik krijg net telefoon dat mijn oma is geschept door een vrachtwagen![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Mss het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Mss het volgende:
Wat??quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Mss het volgende:
Oh, wat erg!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef Mss het volgende:
Ze is er slecht aan toe, heeft het nodige gebroken en bloedingen in haar hoofd. En ik kan er gewoon niet naartoe...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef Mss het volgende:
Ze is er slecht aan toe, heeft het nodige gebroken en bloedingen in haar hoofd. En ik kan er gewoon niet naartoe...
Nice, verhuisze alvast!quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Wil even laten weten dat ik er nog wel ben hoor, hetzij snooootverkouden (lekker gelegen met het verhuisweekend voor de boeg), maar dat ik even een weekj wat minder online ben door de drukte.... Maar vanaf morgen eindelijk echt verhuizen! de cavia's zijn al over
Die vlieg is tof.quote:
Hoe gaat het nu zo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Suc6 Zoeper![]()
Ik ben ook weer ontniet
Nee dat is idd niet gekquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het gaat goed, het is allemaal wennen en zoeken.
Af en toe wel moe daar dat is niet zo gek
sterkte meisquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het gaat goed, het is allemaal wennen en zoeken.
Af en toe wel moe daar dat is niet zo gek
Mjeh, ik ging me maandag lekker uitleven met het nieuwe Essence en Catrice assortiment.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Mirjam het volgende:
gelukkig heeft het kruidvat stapelkorting
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:01 schreef Mirjam het volgende:
gelukkig heeft het kruidvat stapelkorting
mij heeft het iets meer dan 5 euro gescheeldquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mjeh, ik ging me maandag lekker uitleven met het nieuwe Essence en Catrice assortiment.
Kwam ik er bij de kassa achter dat die actie pas dinsdag inging.![]()
Had me makkelijk 5 euries kunnen schelen. ^^'
Aww.. Klote..quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik weer met mijn doorgelopen jankhoofd... Waarom schreeuwt mijn baas zo vaak tegen mij, en alleen tegen mij?
No fairquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik weer met mijn doorgelopen jankhoofd... Waarom schreeuwt mijn baas zo vaak tegen mij, en alleen tegen mij?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
zoiets kwam ook gelijk bij mij op iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aww.. Klote..
*maakt alvast een spamprogramma om sq's baas mailbox vol te proppen*
Nou ja! Stom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Oh!!! Nou, ik moet zeggen dat ik het van mannen sneller kan 'hebben' dan van vrouwen... die kunnen zo gemeen zijn..quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
was het maar een klootzak, het is een bitch, da's nog veel erger!
oh maar dan weten we ook nog wel wat leuke dingen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
was het maar een klootzak, het is een bitch, da's nog veel erger!
Goedzo!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga lekker naar huis, dan zie ik d'r woensdag pas weerhoofd PZ zag net mijn jankhoofd dus die vroeg wat er speelde, heb haar lekker alles verteld. Dan maar klikken
en terecht!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga lekker naar huis, dan zie ik d'r woensdag pas weerhoofd PZ zag net mijn jankhoofd dus die vroeg wat er speelde, heb haar lekker alles verteld. Dan maar klikken
Is de toestand zo kritiek dat ze in levensgevaar is?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Ik zou hier wel weg kunnen, maar ik mag toch niet bij haar. Alleen haar kinderen mogen erbij omdat haar toestand heel kritiek is. Het gaat nu wel iets beter met haar, dus misschien mogen de kleinkinderen er binnenkort bij. Maar ze zit zwaar onder de medicijnen, is helemaal verdoofd dus het is ook heel onplezierig om te zien.
Ik ga denk ik wel het weekend naar mijn ouders, misschien dat ik er dan heen kan, en dan mis ik hier iig geen lessen, want dat kan ik eigenlijk ook niet gebruiken.
ik vind het echt vreselijk om te lezen... mijn god, ik duim heel erg hard dat ze het redt!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Ik zou hier wel weg kunnen, maar ik mag toch niet bij haar. Alleen haar kinderen mogen erbij omdat haar toestand heel kritiek is. Het gaat nu wel iets beter met haar, dus misschien mogen de kleinkinderen er binnenkort bij. Maar ze zit zwaar onder de medicijnen, is helemaal verdoofd dus het is ook heel onplezierig om te zien.
Ik ga denk ik wel het weekend naar mijn ouders, misschien dat ik er dan heen kan, en dan mis ik hier iig geen lessen, want dat kan ik eigenlijk ook niet gebruiken.
mijn bazin heeft een schreeuwpaal nodig... mijn limbocollega was eerst de lul. Nu is die weg, en nu pakt ze mij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef princess-a het volgende:
Heh bah SQ! Waarom viel ze tegen je uit dan? Ik kan niet tegen mensen die schreeuwen
quote:
volgens mij heeft jouw bazin een paal nodig die haar pakt ..quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn bazin heeft een schreeuwpaal nodig... mijn limbocollega was eerst de lul. Nu is die weg, en nu pakt ze mij.
en drie lakjes zijn al aangekomen bij mensjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef milka82 het volgende:
@ Mss,even een virtuele knuffel
@SQ,waar woont der huis en wanneer mutte we der langs? *regelt grote amerikaanse bak,lange jassen en donkere zonnebrillen* schijtwijf,die baas van jou!
Oja,nu effe wat leuks,woot woot,pakketje van Ainnir uit de States met oa Teenage Dream en twee bonuslakjes,heel lief! En ook nog 1 van Sharana,met Movin Out.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Poeh.. Heftig zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
ohjeequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Johnny Rocketquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben echt kotsmisselijk van de kipburger van de smullers
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij heeft jouw bazin een paal nodig die haar pakt ..
Thanksquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je bloempjes nagels![]()
@sq wat een stom wijf
OMFGquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... Ik kwam thuis van werk.. Vriendje eerst boos want: "heb je nu weer van dat stinkspul besteld??" (lush dus..).Ik heb echt niks besteld; dus snapte het pakket ook niet..
Doe ik het open. Zit er een lief briefje bij van vriendlief met het P.S. I Love You giftbox + wat extra's er in
Gewoon.. Zomaar... Omdat ie van me houdt. Vriendlief is liev![]()
![]()
Vooral omdat ie lush dus helemaal niks vindt ook
Heeft trouwens ook de 'Sex in the shower' emotibomb er bij gekocht (en die zit dus ook al in de giftbox). De reden: Ja maar; er zat 'sex' in de naam![]()
![]()
*stiekem beetje trots (en blij) is*
aaahquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... Ik kwam thuis van werk.. Vriendje eerst boos want: "heb je nu weer van dat stinkspul besteld??" (lush dus..).Ik heb echt niks besteld; dus snapte het pakket ook niet..
Doe ik het open. Zit er een lief briefje bij van vriendlief met het P.S. I Love You giftbox + wat extra's er in
Gewoon.. Zomaar... Omdat ie van me houdt. Vriendlief is liev![]()
![]()
Vooral omdat ie lush dus helemaal niks vindt ook
Heeft trouwens ook de 'Sex in the shower' emotibomb er bij gekocht (en die zit dus ook al in de giftbox). De reden: Ja maar; er zat 'sex' in de naam![]()
![]()
*stiekem beetje trots (en blij) is*
sterkte ermee meisquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Mijne is er ook hoor!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en drie lakjes zijn al aangekomen bij mensjes
prive telefoons mogen ze sowieso niet doorzoekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:15 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hadden gisteren een 'inval' van Microsoft.
Waarschijnlijk 1 of andere verzuurde ex-werknemer die een anonieme tip had gegeven.
Was best apart en ook een beetje intimiderend hoe die gasten ineens alle computers uit zitten te spitten. En ook alle BB's etc.
Van mijn foon blijven ze af, dat is een Android (en privé) dus niets met Microsoft te maken
Whut hoezo dat danquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:15 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hadden gisteren een 'inval' van Microsoft.
Waarschijnlijk 1 of andere verzuurde ex-werknemer die een anonieme tip had gegeven.
Was best apart en ook een beetje intimiderend hoe die gasten ineens alle computers uit zitten te spitten. En ook alle BB's etc.
Van mijn foon blijven ze af, dat is een Android (en privé) dus niets met Microsoft te maken
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat doen ze voor controle of je wel legale software hebt
Klopt, maar als je ziet wat sommige licenties kostenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat zij zegt
Klant van ons kon een bedrijf die ook gecontroleerd is (geen klant van ons) en die hadden uiteindelijk 30.000 euro boete. Best zuur als men het niet in orde heeft allemaal..
en goeiemorgen mensjes![]()
is goed hoor, doe rustig aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het koud en ik zweetik hou even een slag om de arm wb stappen, sharaan!
D'oh.. Mijn afkortingen faaldenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het koud en ik zweetik hou even een slag om de arm wb stappen, sharaan!
en niet alleen wij, veel auto's he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:13 schreef Mirjam het volgende:
noujaaaaaaaaaa
ik ben zó boos!
we hebben hier parkeervergunningen, en het nieuwe kwartaal is vandaag ingegaan.
ik had stefan van de week al gezegd 'doe hem er ff achter'.
'jajaja'
niet gedaan dus.
ligt er nu een prent op de voorruit, het is verdomme de eerste dag van de nieuwe vergunning, doe ff normaal!!
Gewoon bellen en dan laten ze de boete wel vallenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en niet alleen wij, veel auto's he.
normaal gesproken heb je wel een paar dagen om hem erachter te doen, maar nu is het meteen, direct raak.
vieze ambtenaren.
nee hoor, we moeten bezwaar gaan aantekenenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon bellen en dan laten ze de boete wel vallenJe hebt bewijs dat je de vergunning hebt dus dat zou wel goed moeten komen
Maar irritant is het wel!!!
Heb je het filmpje gekeken?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
1 aprilgrap van Zoya?
http://www.zoya.com/conte(...)olishCollection.html
Bellen en voet bij stuk houden dat je een leidinggevende wilt spreken omdat je hiervoor geen bezwaar wilt maken, ze kunnen gewoon in het systeem zien dat jij een vergunning hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee hoor, we moeten bezwaar gaan aantekenen
schijnt ook niet te kunnen ofzo :")quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bellen en voet bij stuk houden dat je een leidinggevende wilt spreken omdat je hiervoor geen bezwaar wilt maken, ze kunnen gewoon in het systeem zien dat jij een vergunning hebt.
Waar haal jij je nagelwielen vandaan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klopt, maar als je ziet wat sommige licenties kosten
Ik heb net maar nieuwe nagelwielen gekochtNa mijn grote opruiming klopt er geen moer meer van
straks dus weer opnieuw lakken
ebay, ik heb er 10 voor 2.80 gekochtquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Waar haal jij je nagelwielen vandaan?
Ik ben ook drastisch toe aan nieuwe, maar ik wil ze niet voor 85 cent per stuk xD
Ik geloof dat bij ons alles in orde was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat zij zegt
Klant van ons kon een bedrijf die ook gecontroleerd is (geen klant van ons) en die hadden uiteindelijk 30.000 euro boete. Best zuur als men het niet in orde heeft allemaal..
en goeiemorgen mensjes![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik geloof dat bij ons alles in orde was.
Brrr.. Sterkte met je belgje ! Wens em maar beterschapquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nu lekker thuis. Mannetje komt zo thuis van zijn operatie. Gelukkig waren de andere twee botjes in zijn pols nog goed, dus kon de prothese erin. (Anders was het die 70% invalide hand operatie geworden).
Nu drie maandan afzien, pijn, therapie en voor mij héél erg druk want hij mag nog geen vloeitje van tafel pakken
Heel veel beterschap voor je mannetjequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nu lekker thuis. Mannetje komt zo thuis van zijn operatie. Gelukkig waren de andere twee botjes in zijn pols nog goed, dus kon de prothese erin. (Anders was het die 70% invalide hand operatie geworden).
Nu drie maandan afzien, pijn, therapie en voor mij héél erg druk want hij mag nog geen vloeitje van tafel pakken
Aangezien het onterecht is dat zij je uitkafferde, zou ik dit zeker aankaarten ja...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
dillemma, de baas van mijn bazin is er, en mijn bazin zelf niet. Moet ik het probleem aankaarten?
Als je er mee zit moet je het zeker aankaarten...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
dillemma, de baas van mijn bazin is er, en mijn bazin zelf niet. Moet ik het probleem aankaarten?
Beterschap voor hem en sterkte voor jou want mannen met pijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
beterschap voor je mannetje!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
Goedzooooquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb net het probleem lekker bij de baas van de baas gedropt
Zeg, wordt er her nou ge-pré-bierd??quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed genoeg om ontvangen te worden met bier vanavond?
Als wij allebei een kater hebben drinken we zaterdag minder bierquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, wordt er her nou ge-pré-bierd??![]()
Ohja, natuurlijk!! Jullie besparen!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als wij allebei een kater hebben drinken we zaterdag minder bierwij besparen!!!!
Je mag natuurlijk vanavond ook naar eindhoven komen voor een drankje van het meest zuivere bronwater
Ja zeg hoe lang heb je daar voor nodig! En morgen kunnen we helpen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk!! Jullie besparen!!
Nee man, ik moet mijn huis opruimen, en de tuin
Lang!! Hahaha, weet je hoe een zooi het is hier??quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zeg hoe lang heb je daar voor nodig! En morgen kunnen we helpen!
Schuif gewoon alle rommel onder Sien en we zien er niets vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lang!! Hahaha, weet je hoe een zooi het is hier??
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Schuif gewoon alle rommel onder Sien en we zien er niets van
*kuch*quote:
* PriemGirl aait SQ'tjequote:
Wat deden ze?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
bazen met 1 april grappen(niet mijn directe baas tho)
baal er van, ben dit jaar helemaal vergeten een goeie poets te bakken
Classicquote:
http://oad.nl/groot-britt(...)s%2Fgroot-brittanniequote:
Oh leuk!! Ben gek op Engelandquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://oad.nl/groot-britt(...)s%2Fgroot-brittannie
Het is niet zo lang, maar dat hoeft ook niet.
Ik ook. Ik ga in mei al een weekje naar Londen, maar wilde nu wel eens iets meer van Engeland zien.quote:
Ik heb 2 jaar in de Midlands gewoond. Nottingham en Hull. (Hull is geen aanrader. Lompe dockwerkers stadquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga in mei al een weekje naar Londen, maar wilde nu wel eens iets meer van Engeland zien.
Coolquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar in de Midlands gewoond. Nottingham en Hull. (Hull is geen aanrader. Lompe dockwerkers stad)
Leuk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://oad.nl/groot-britt(...)s%2Fgroot-brittannie
Het is niet zo lang, maar dat hoeft ook niet.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!
En jaloers op je Londenreisje![]()
Londen
Ik plop mee !quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
*plop*
Het was een lange vermoeiende dag... (was al om 6 uur op)
Jaaaa gisteren ook gekeken. Volgende week wordt knokken hehequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:29 schreef Lindytje het volgende:
Echte meisjes in de jungle: wat een meesterlijk programma!!
Ik zit t nu te kijken van gisteren. Ik heb me vorige week ook helemaal bescheurd! Wat een wijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa gisteren ook gekeken. Volgende week wordt knokken hehe
Met die spinnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit t nu te kijken van gisteren. Ik heb me vorige week ook helemaal bescheurd! Wat een wijven
Leuk juistquote:
Jeps, RTL gemist! Heb net zitten kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk juist
Is het ook op programma gemist?
Jaaa.... ik zat hier serieus met mijn handen tot vuistjes gebald met afschuw te kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met die spinnenMeesterlijk hoe die ene mega bang is en ze tot 4 keer toe die spin graaide
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vond het vorige week wel zielig voor de kippen. Heeft de Dierenbescherming daar niet op gereageerd?
Ik zal es kijken of ik het op mijn glasvezel hebquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
rtl gemist vraagt toch geld tegenwoordig?
Bij wat oudere programma's wel jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
rtl gemist vraagt toch geld tegenwoordig?
Key, thanks!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon zoeken op nail display wheel en dan sorteren van goedkoopst naar duurst, komt toch allemaal uit hongkong
Ja... dat vond ik ook wel heel zielig!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vond het vorige week wel zielig voor de kippen. Heeft de Dierenbescherming daar niet op gereageerd?
Oh... handig is dat ja....quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef Diconnected het volgende:
Hoiiii. Gister een SD kaart gekocht voor m'n camera, doet dat kaartje het heul niet in m'n camerakan ik vandaag weer terug *grom*
mehquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef Diconnected het volgende:
Hoiiii. Gister een SD kaart gekocht voor m'n camera, doet dat kaartje het heul niet in m'n camerakan ik vandaag weer terug *grom*
Tis een 4g kaart. Het is een wel wat 'oudere' camera dat wel. Misschien dat het daar aan ligt idd. Heb wel een kaartje met 512mb dus die hou ik er maar in. Kut SD kaartjes.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
meh
te groot kaartje misschien?
smmige camera's trekken dat niet
kan hoor, ik heb er wel meer van gehoord, hoe gek het ook klinkt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Tis een 4g kaart. Het is een wel wat 'oudere' camera dat wel. Misschien dat het daar aan ligt idd. Heb wel een kaartje met 512mb dus die hou ik er maar in. Kut SD kaartjes.
Hm ja ik wou ook eerst de 2gb halen maar die kon ik niet vinden gister. Leuk, van die teringgrote winkelsquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan hoor, ik heb er wel meer van gehoord, hoe gek het ook klinkt.
haal er anders 1 van 2gb, da's al heel veel ruimte
en dat treklken de meeste wel volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |