mij heeft het iets meer dan 5 euro gescheeldquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mjeh, ik ging me maandag lekker uitleven met het nieuwe Essence en Catrice assortiment.
Kwam ik er bij de kassa achter dat die actie pas dinsdag inging.![]()
Had me makkelijk 5 euries kunnen schelen. ^^'
Aww.. Klote..quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik weer met mijn doorgelopen jankhoofd... Waarom schreeuwt mijn baas zo vaak tegen mij, en alleen tegen mij?
No fairquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik weer met mijn doorgelopen jankhoofd... Waarom schreeuwt mijn baas zo vaak tegen mij, en alleen tegen mij?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
zoiets kwam ook gelijk bij mij op iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aww.. Klote..
*maakt alvast een spamprogramma om sq's baas mailbox vol te proppen*
Nou ja! Stom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Oh!!! Nou, ik moet zeggen dat ik het van mannen sneller kan 'hebben' dan van vrouwen... die kunnen zo gemeen zijn..quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
was het maar een klootzak, het is een bitch, da's nog veel erger!
oh maar dan weten we ook nog wel wat leuke dingen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
was het maar een klootzak, het is een bitch, da's nog veel erger!
Goedzo!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga lekker naar huis, dan zie ik d'r woensdag pas weerhoofd PZ zag net mijn jankhoofd dus die vroeg wat er speelde, heb haar lekker alles verteld. Dan maar klikken
en terecht!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga lekker naar huis, dan zie ik d'r woensdag pas weerhoofd PZ zag net mijn jankhoofd dus die vroeg wat er speelde, heb haar lekker alles verteld. Dan maar klikken
Is de toestand zo kritiek dat ze in levensgevaar is?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Ik zou hier wel weg kunnen, maar ik mag toch niet bij haar. Alleen haar kinderen mogen erbij omdat haar toestand heel kritiek is. Het gaat nu wel iets beter met haar, dus misschien mogen de kleinkinderen er binnenkort bij. Maar ze zit zwaar onder de medicijnen, is helemaal verdoofd dus het is ook heel onplezierig om te zien.
Ik ga denk ik wel het weekend naar mijn ouders, misschien dat ik er dan heen kan, en dan mis ik hier iig geen lessen, want dat kan ik eigenlijk ook niet gebruiken.
ik vind het echt vreselijk om te lezen... mijn god, ik duim heel erg hard dat ze het redt!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Ik zou hier wel weg kunnen, maar ik mag toch niet bij haar. Alleen haar kinderen mogen erbij omdat haar toestand heel kritiek is. Het gaat nu wel iets beter met haar, dus misschien mogen de kleinkinderen er binnenkort bij. Maar ze zit zwaar onder de medicijnen, is helemaal verdoofd dus het is ook heel onplezierig om te zien.
Ik ga denk ik wel het weekend naar mijn ouders, misschien dat ik er dan heen kan, en dan mis ik hier iig geen lessen, want dat kan ik eigenlijk ook niet gebruiken.
mijn bazin heeft een schreeuwpaal nodig... mijn limbocollega was eerst de lul. Nu is die weg, en nu pakt ze mij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef princess-a het volgende:
Heh bah SQ! Waarom viel ze tegen je uit dan? Ik kan niet tegen mensen die schreeuwen
quote:
volgens mij heeft jouw bazin een paal nodig die haar pakt ..quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn bazin heeft een schreeuwpaal nodig... mijn limbocollega was eerst de lul. Nu is die weg, en nu pakt ze mij.
en drie lakjes zijn al aangekomen bij mensjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:00 schreef milka82 het volgende:
@ Mss,even een virtuele knuffel
@SQ,waar woont der huis en wanneer mutte we der langs? *regelt grote amerikaanse bak,lange jassen en donkere zonnebrillen* schijtwijf,die baas van jou!
Oja,nu effe wat leuks,woot woot,pakketje van Ainnir uit de States met oa Teenage Dream en twee bonuslakjes,heel lief! En ook nog 1 van Sharana,met Movin Out.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
Poeh.. Heftig zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Mss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |