That's because you're a chick!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
bus en metro![]()
iedereen kijkt je altijd aan als je aan t gamen bent
Het is toch niet zo raar als je tig keer STERFFFFFFF en DIE DIE DIE DIEEE!!! roept als je een schietspel doet?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar als je tig keer STERFFFFFFF en DIE DIE DIE DIEEE!!! roept als je een schietspel doet?
Bwehehe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar als je tig keer STERFFFFFFF en DIE DIE DIE DIEEE!!! roept als je een schietspel doet?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Ainnir het volgende:
Godver kreeg net een callback voor een interview, echt een hele goeie baan. Zegt die gast aan het eind: "oh, vergat ik bijna, het is wel in Maine".
Dat is dus zo'n 5200km verderop.
Lol mijn broer speelde altijd Rayman. Later kwamen we erachter dat hij homo isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hoor ik speel heel lief rayman met schattige bloemetjes en vlindertjes
RAYMAN OP DE 3DS IS HEUL WEL VOOR STOERE MENSEN!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Lol mijn broer speelde altijd Rayman. Later kwamen we erachter dat hij homo is
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
RAYMAN OP DE 3DS IS HEUL WEL VOOR STOERE MENSEN!
Nah. Zelfs geen Bad Eend.quote:
*tegenvaller*quote:
dat heb ik zaterdag nog gespeeld (A)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef Ainnir het volgende:
[..]
En nu wil ik Duck Hunt spelen op de NES.
Ik heb het hier thuis staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat heb ik zaterdag nog gespeeld (A)
oude games speel je op oude tv'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb het hier thuis staanjammer genoeg werkt het niet op nieuwe TV's
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
dico .. mijn m&ms en popcorn zijn bijna op ...Moet je niet alles tegelijk opetennnnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je niet alles tegelijk opetennnnnn
Liefquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef Mirjam het volgende:
haha, post gekregen van mijn nichtjes voor m'n vriend, wat fantasttisch![]()
![]()
allemaal mooie tekeningen enzo, geweldig
ja, echt fantastischquote:
Cutequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, echt fantastisch
ze hebben m'n vriend ook getekend, heel lief, zo'n knullig poppetje met een enorme bos zwarte krullen op de kop
Oeh.. GL !quote:
Goed bezig !!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! I haz a happy!
Dat tentamen, waarvoor ik 's avonds om 10 u begon, terwijl het tentamen om kwart voor 9 's ochtends was (een boek, 10 artikelen, collegeaantekeningen...): het cijfer staat online: ik heb een 6,5!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |