That's because you're a chick!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
bus en metro![]()
iedereen kijkt je altijd aan als je aan t gamen bent
Het is toch niet zo raar als je tig keer STERFFFFFFF en DIE DIE DIE DIEEE!!! roept als je een schietspel doet?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar als je tig keer STERFFFFFFF en DIE DIE DIE DIEEE!!! roept als je een schietspel doet?
Bwehehe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar als je tig keer STERFFFFFFF en DIE DIE DIE DIEEE!!! roept als je een schietspel doet?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:40 schreef Ainnir het volgende:
Godver kreeg net een callback voor een interview, echt een hele goeie baan. Zegt die gast aan het eind: "oh, vergat ik bijna, het is wel in Maine".
Dat is dus zo'n 5200km verderop.
Lol mijn broer speelde altijd Rayman. Later kwamen we erachter dat hij homo isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hoor ik speel heel lief rayman met schattige bloemetjes en vlindertjes
RAYMAN OP DE 3DS IS HEUL WEL VOOR STOERE MENSEN!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Lol mijn broer speelde altijd Rayman. Later kwamen we erachter dat hij homo is
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
RAYMAN OP DE 3DS IS HEUL WEL VOOR STOERE MENSEN!
Nah. Zelfs geen Bad Eend.quote:
*tegenvaller*quote:
dat heb ik zaterdag nog gespeeld (A)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:45 schreef Ainnir het volgende:
[..]
En nu wil ik Duck Hunt spelen op de NES.
Ik heb het hier thuis staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat heb ik zaterdag nog gespeeld (A)
oude games speel je op oude tv'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb het hier thuis staanjammer genoeg werkt het niet op nieuwe TV's
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |