quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef princess-a het volgende:
Oh ik ga mn nieuwe vouwfiets ophalen bij m'n mam! Want het grote nadeel aan midden in de stad wonen is dat je fiets altijd wordt gejat/gesloopt. Zie mezelf al gaan op et fietse
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef princess-a het volgende:
Oh ik ga mn nieuwe vouwfiets ophalen bij m'n mam! Want het grote nadeel aan midden in de stad wonen is dat je fiets altijd wordt gejat/gesloopt. Zie mezelf al gaan op et fietse
Dat wordt vanavond laat of morgen (heb geen laptop of camera bij me)quote:
quote:
Ohja, de finales waren t weekend! Had je gewonnen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat een weer, wat een weerWe gaan nog eens naar de tennisbaan vanavond (voor de 4de dag na elkaar
)
![]()
Vorige week was het tennistoernooi; Enkelen. Afgelopen weekend finales moeten spelenWas super fun; maar mijn spiertjes...
![]()
*doorzetten gaat*
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, de finales waren t weekend! Had je gewonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Welcome bij de clubquote:
Mens jij bent toch gewoon dunquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb in mijn queste naar acceptatie van mezelf net nieuwe kleren besteld. Maat 38
I haz to face the truth...ik zal nooit meer een dennetje zijn
Wat een bitch is het trouwens om een beetje flatterende - niet strakke - doch wel hippe kleding te vinden![]()
Sjaan: brillen kunnen keileuk zijn mits het juiste model
sorry maar ovlgens mij heb je echt niets te klagen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb in mijn queste naar acceptatie van mezelf net nieuwe kleren besteld. Maat 38
I haz to face the truth...ik zal nooit meer een dennetje zijn
Wat een bitch is het trouwens om een beetje flatterende - niet strakke - doch wel hippe kleding te vinden![]()
Sjaan: brillen kunnen keileuk zijn mits het juiste model
Holo of duochrome van Koh?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb de holo van Essence. Denk ik tenminste. En nog 2 van de nieuwe kleuren (had er nog niet genoeg). En ik heb een holo van Koh ontdekt. Zilver richting groen, kan niet wachten om hem te proberen.
En Koh is duur, maar ik had wat te vieren
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh, zomerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Welcome bij de club
Oja even een fototje van het uitzicht wat ik nu heb
[ afbeelding ]
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |