Whut hoezo dat danquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:15 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hadden gisteren een 'inval' van Microsoft.
Waarschijnlijk 1 of andere verzuurde ex-werknemer die een anonieme tip had gegeven.
Was best apart en ook een beetje intimiderend hoe die gasten ineens alle computers uit zitten te spitten. En ook alle BB's etc.
Van mijn foon blijven ze af, dat is een Android (en privé) dus niets met Microsoft te maken
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat doen ze voor controle of je wel legale software hebt
Klopt, maar als je ziet wat sommige licenties kostenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat zij zegt
Klant van ons kon een bedrijf die ook gecontroleerd is (geen klant van ons) en die hadden uiteindelijk 30.000 euro boete. Best zuur als men het niet in orde heeft allemaal..
en goeiemorgen mensjes![]()
is goed hoor, doe rustig aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het koud en ik zweetik hou even een slag om de arm wb stappen, sharaan!
D'oh.. Mijn afkortingen faaldenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb het koud en ik zweetik hou even een slag om de arm wb stappen, sharaan!
en niet alleen wij, veel auto's he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:13 schreef Mirjam het volgende:
noujaaaaaaaaaa
ik ben zó boos!
we hebben hier parkeervergunningen, en het nieuwe kwartaal is vandaag ingegaan.
ik had stefan van de week al gezegd 'doe hem er ff achter'.
'jajaja'
niet gedaan dus.
ligt er nu een prent op de voorruit, het is verdomme de eerste dag van de nieuwe vergunning, doe ff normaal!!
Gewoon bellen en dan laten ze de boete wel vallenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en niet alleen wij, veel auto's he.
normaal gesproken heb je wel een paar dagen om hem erachter te doen, maar nu is het meteen, direct raak.
vieze ambtenaren.
nee hoor, we moeten bezwaar gaan aantekenenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon bellen en dan laten ze de boete wel vallenJe hebt bewijs dat je de vergunning hebt dus dat zou wel goed moeten komen
Maar irritant is het wel!!!
Heb je het filmpje gekeken?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
1 aprilgrap van Zoya?
http://www.zoya.com/conte(...)olishCollection.html
Bellen en voet bij stuk houden dat je een leidinggevende wilt spreken omdat je hiervoor geen bezwaar wilt maken, ze kunnen gewoon in het systeem zien dat jij een vergunning hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee hoor, we moeten bezwaar gaan aantekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |