Jaaaa gisteren ook gekeken. Volgende week wordt knokken hehequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:29 schreef Lindytje het volgende:
Echte meisjes in de jungle: wat een meesterlijk programma!!
Ik zit t nu te kijken van gisteren. Ik heb me vorige week ook helemaal bescheurd! Wat een wijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaaa gisteren ook gekeken. Volgende week wordt knokken hehe
Met die spinnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit t nu te kijken van gisteren. Ik heb me vorige week ook helemaal bescheurd! Wat een wijven
Leuk juistquote:
Jeps, RTL gemist! Heb net zitten kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk juist
Is het ook op programma gemist?
Jaaa.... ik zat hier serieus met mijn handen tot vuistjes gebald met afschuw te kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met die spinnenMeesterlijk hoe die ene mega bang is en ze tot 4 keer toe die spin graaide
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vond het vorige week wel zielig voor de kippen. Heeft de Dierenbescherming daar niet op gereageerd?
Ik zal es kijken of ik het op mijn glasvezel hebquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
rtl gemist vraagt toch geld tegenwoordig?
Bij wat oudere programma's wel jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
rtl gemist vraagt toch geld tegenwoordig?
Key, thanks!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon zoeken op nail display wheel en dan sorteren van goedkoopst naar duurst, komt toch allemaal uit hongkong
Ja... dat vond ik ook wel heel zielig!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vond het vorige week wel zielig voor de kippen. Heeft de Dierenbescherming daar niet op gereageerd?
Oh... handig is dat ja....quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef Diconnected het volgende:
Hoiiii. Gister een SD kaart gekocht voor m'n camera, doet dat kaartje het heul niet in m'n camerakan ik vandaag weer terug *grom*
mehquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:28 schreef Diconnected het volgende:
Hoiiii. Gister een SD kaart gekocht voor m'n camera, doet dat kaartje het heul niet in m'n camerakan ik vandaag weer terug *grom*
Tis een 4g kaart. Het is een wel wat 'oudere' camera dat wel. Misschien dat het daar aan ligt idd. Heb wel een kaartje met 512mb dus die hou ik er maar in. Kut SD kaartjes.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
meh
te groot kaartje misschien?
smmige camera's trekken dat niet
kan hoor, ik heb er wel meer van gehoord, hoe gek het ook klinkt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Tis een 4g kaart. Het is een wel wat 'oudere' camera dat wel. Misschien dat het daar aan ligt idd. Heb wel een kaartje met 512mb dus die hou ik er maar in. Kut SD kaartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |