schijnt ook niet te kunnen ofzo :")quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bellen en voet bij stuk houden dat je een leidinggevende wilt spreken omdat je hiervoor geen bezwaar wilt maken, ze kunnen gewoon in het systeem zien dat jij een vergunning hebt.
Waar haal jij je nagelwielen vandaan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klopt, maar als je ziet wat sommige licenties kosten
Ik heb net maar nieuwe nagelwielen gekochtNa mijn grote opruiming klopt er geen moer meer van
straks dus weer opnieuw lakken
ebay, ik heb er 10 voor 2.80 gekochtquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Waar haal jij je nagelwielen vandaan?
Ik ben ook drastisch toe aan nieuwe, maar ik wil ze niet voor 85 cent per stuk xD
Ik geloof dat bij ons alles in orde was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat zij zegt
Klant van ons kon een bedrijf die ook gecontroleerd is (geen klant van ons) en die hadden uiteindelijk 30.000 euro boete. Best zuur als men het niet in orde heeft allemaal..
en goeiemorgen mensjes![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik geloof dat bij ons alles in orde was.
Brrr.. Sterkte met je belgje ! Wens em maar beterschapquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nu lekker thuis. Mannetje komt zo thuis van zijn operatie. Gelukkig waren de andere twee botjes in zijn pols nog goed, dus kon de prothese erin. (Anders was het die 70% invalide hand operatie geworden).
Nu drie maandan afzien, pijn, therapie en voor mij héél erg druk want hij mag nog geen vloeitje van tafel pakken
Heel veel beterschap voor je mannetjequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nu lekker thuis. Mannetje komt zo thuis van zijn operatie. Gelukkig waren de andere twee botjes in zijn pols nog goed, dus kon de prothese erin. (Anders was het die 70% invalide hand operatie geworden).
Nu drie maandan afzien, pijn, therapie en voor mij héél erg druk want hij mag nog geen vloeitje van tafel pakken
Aangezien het onterecht is dat zij je uitkafferde, zou ik dit zeker aankaarten ja...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
dillemma, de baas van mijn bazin is er, en mijn bazin zelf niet. Moet ik het probleem aankaarten?
Als je er mee zit moet je het zeker aankaarten...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
dillemma, de baas van mijn bazin is er, en mijn bazin zelf niet. Moet ik het probleem aankaarten?
Beterschap voor hem en sterkte voor jou want mannen met pijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
beterschap voor je mannetje!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:15 schreef Puckzzz het volgende:
Goedzooooquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
en ik heb net het probleem lekker bij de baas van de baas gedropt
Zeg, wordt er her nou ge-pré-bierd??quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed genoeg om ontvangen te worden met bier vanavond?
Als wij allebei een kater hebben drinken we zaterdag minder bierquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, wordt er her nou ge-pré-bierd??![]()
Ohja, natuurlijk!! Jullie besparen!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als wij allebei een kater hebben drinken we zaterdag minder bierwij besparen!!!!
Je mag natuurlijk vanavond ook naar eindhoven komen voor een drankje van het meest zuivere bronwater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |