Goed bezig !!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! I haz a happy!
Dat tentamen, waarvoor ik 's avonds om 10 u begon, terwijl het tentamen om kwart voor 9 's ochtends was (een boek, 10 artikelen, collegeaantekeningen...): het cijfer staat online: ik heb een 6,5!!
Toppie!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! I haz a happy!
Dat tentamen, waarvoor ik 's avonds om 10 u begon, terwijl het tentamen om kwart voor 9 's ochtends was (een boek, 10 artikelen, collegeaantekeningen...): het cijfer staat online: ik heb een 6,5!!
Zijn achterlijk hoog idd. M'n moeder had een pakketje gestuurd van 1,5 kg en dat kostte 20 euries.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef AmyGrace het volgende:
Hebben jullie nog tips wat betreft nagellak verzenden naar de VS/Canada? Ligt het nou aan mij of zijn de verzendkosten echt zo abominabel hoog?
Ja man, niet normaal. Wij dachten gewoon dat het pakketje was verdwenen en dat iemand bij de douane mijn dropjes zat te etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Lindytje het volgende:
Thanx Priem en Amy!
@Dico: serieus ja? 5 weken??? Dan was ik zwemmend nog sneller geweest volgens mij
Dat is toch om te huilen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zijn achterlijk hoog idd. M'n moeder had een pakketje gestuurd van 1,5 kg en dat kostte 20 euries.Heeft er overigens 5 weken over gedaan, aangezien pakketjes boven de 1kg naar de VS met de boot worden verscheept.
Naja zolang je onder de 1kg blijft kan het welquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat is toch om te huilen!Zo even een paar lakjes opsturen gaat et em niet worden dan...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:27 schreef Loqi het volgende:
Vrijstelling bijzondere verrichtingen!![]()
Terwijl ik met keren bijna tegen een geparkeerde(!) wagen aanreed
Ja, maar dan kost het alsnog ¤17..quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja zolang je onder de 1kg blijft kan het wel
quote:
Jaaaa, zekerquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef princess-a het volgende:
Go Loqi!
Heeft iemand van jullie wel eens iets terug gebracht bij trekpleister? eventueel bij een ander filiaal? Mijn mama heeft gister de vouwfiets uit de folder voor mij gekocht, dus ik jeeej! ding mee in de bus naar mijn huis. Klein stukje fietsen, ging niet helemaal goed (slecht schakelen) Maar vooruit
Vanochtend naar werk fietsen (4 minuten, ofzo) ketting eraf, schakelen ging niet. Nu staat mn stuur scheef, zomaar. Terwijl alles haske vast zit. Ik vind het maar een eng ding en wil hem dus morgen terug brengen. Volgens de voorwaarden op de site zijn ze hier soepel mee, maar wat ik dus wil weten is of dit ook bij een ander filiaal kan? Of zou ik 80 km weer met dat ding de bus in moeten?
Mir was dat dacht ik? Bij het Kruidvat want dan klopte de voorraad nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:42 schreef Loqi het volgende:
huuuu, niet zo blij allemaal, zo wordt ik nog zenuwachtiger voor mn examen![]()
![]()
[..]
lekker handig. Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar ruilen in een ander filiaal zou bij de meeste zaken toch gewoon moeten kunnen? (hoewel er laatst wel iemand hier iets had van een andere drogist wat ze niet mocht ruilen bij een ander filliaal?)
Met een ondeugdelijk product zullen ze toch niet moeilijk doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef princess-a het volgende:
Go Loqi!
Heeft iemand van jullie wel eens iets terug gebracht bij trekpleister? eventueel bij een ander filiaal? Mijn mama heeft gister de vouwfiets uit de folder voor mij gekocht, dus ik jeeej! ding mee in de bus naar mijn huis. Klein stukje fietsen, ging niet helemaal goed (slecht schakelen) Maar vooruit
Vanochtend naar werk fietsen (4 minuten, ofzo) ketting eraf, schakelen ging niet. Nu staat mn stuur scheef, zomaar. Terwijl alles haske vast zit. Ik vind het maar een eng ding en wil hem dus morgen terug brengen. Volgens de voorwaarden op de site zijn ze hier soepel mee, maar wat ik dus wil weten is of dit ook bij een ander filiaal kan? Of zou ik 80 km weer met dat ding de bus in moeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |