quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, als wereldmachten en heersers van de wereld afgedaald naar een positie waar je mais moet vreten om dat M'gubu uit M'bekelalistan maar heeft besloten je bij de ballen te graaien.
Ik wil dat niet als toekomstbeeld.
Ik evenmin, maar ik geloof niet dat het zover gaat komen. Ik zie sowieso wel iets in het minderen van de vleesconsumptie, want dat is een enorme verspilling van voedsel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, als wereldmachten en heersers van de wereld afgedaald naar een positie waar je mais moet vreten om dat M'gubu uit M'bekelalistan maar heeft besloten je bij de ballen te graaien.
Ik wil dat niet als toekomstbeeld.
Jij geeft de voorkeur aan wereldvreemdheid? Je mag dan flink wat van de wereld hebben gezien, maar je snapt er nog steeds geen ene reet vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
M.a.w. bevooroordeeld kleinburgerlijk drammen en afgunstig zijn.
Dan moet je hier 's nachts zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:02 schreef dotCommunism het volgende:
Misschien zouden we eens een POLSC moeten proberen zonder over POL-zaken te praten.
Pas anders ff die TT aan met live debat ervoor ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
Zullen we commentaar op het debat maar in De faalactie met de Lynx in Libië doen? Straks gaat eriksd er hier nog Rick Astley doorheen posten
Done.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Pas anders ff die TT aan met live debat ervoor ofzo.
Meer Al Jazeerah tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:32 schreef Dutchnative het volgende:
Is er iemand die wel eens CNN kijkt?
hoe ontvangt men dat?quote:
anke. Vind analoog toch meer hebben. Dan hoefde je tenminste niet zo ver te zappen voor bijv. de Belg. + die balken en het evt. bolle beeld zijn natuurlijk helemaal old-school.quote:
Geen echte rap, wel echt goed:quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
Zullen we commentaar op het debat maar in [LIVE DEBAT] De faalactie met de Lynx in Libië doen? Straks gaat eriksd er hier nog Rick Astley doorheen posten
Als een soort zelfkastijding is het wel aan te raden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef Monidique het volgende:
Ik
[..]
Monidique stinkt. Monidique gaat douchen. Is het het straks nog waard te kijken?
Ik heb geen idee. Ben momenteel aan het werk en heb geen tv in de nabijheid.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef Monidique het volgende:
Ik
[..]
Monidique stinkt. Monidique gaat douchen. Is het het straks nog waard te kijken?
Kan Deep Throat je alleen 's avonds informatie verschaffen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ben momenteel aan het werk en heb geen tv in de nabijheid.
Een echte vent werkt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan Deep Throat je alleen 's avonds informatie verschaffen?
Echte venten zijn dan ook oerstom.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een echte vent werkt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.
Wanneer ga je compenseren?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een echte vent werkt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Echte venten zijn dan ook oerstom.
Echte mannen drinken Chrystal Clear.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik ga maar eens wijn drinken en op de bank zitten.
Ohja jij drinkt geen bier meer door de weekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Echte mannen drinken Chrystal Clear.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja jij drinkt geen bier meer door de week
Al twee avonden alcoholvrijquote:
alleen doordeweeks moet toch niet zo moeilijk zijn. Stoppen met roken is lastiger.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Al twee avonden alcoholvrij![]()
geen probleem, heb het een paar keer maanden uit moeten houden zonder een drup alcohol.
Vanmiddag al gedaan.quote:
Stelt ook niks voor, het zou erg met me zijn gesteld als het wel moeilijk zou zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
alleen doordeweeks moet toch niet zo moeilijk zijn. Stoppen met roken is lastiger.
Heerlijk is dat.quote:
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef Boldface het volgende:
Ik krijg acute jeuk van het VVD-kamerlid (Asmani) die nu in de TK aan het woord is. Gatver...
Neuh, ik denk het niet. Kustaw Bessems is wel altijd interessant, de rest blijf ik niet voor op.quote:
Johan Derksen,de anti-christ.quote:
Stoppen met roken is een eitje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
alleen doordeweeks moet toch niet zo moeilijk zijn. Stoppen met roken is lastiger.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Was een mooie goal van Dirkie Kuyt.
[ afbeelding ]
Het lullige is dat hij echt wat weg heeft van die freakquote:
Oh, eindelijk weer een reden om wel te kijken.quote:
The Gooniesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Was een mooie goal van Dirkie Kuyt.
[ afbeelding ]
quote:
Shame on you, je moet ermee zijn grootgebracht, je wenste niemand de moeder van die boeven toe.quote:
Ochjaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Shame on you, je moet ermee zijn grootgebracht, je wenste niemand de moeder van die boeven toe.
Ah, vermakelijk dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:35 schreef Zeeland het volgende:
Het voetbal leek net Volendam tegen Helmond Sport.
Leuk haar Betyar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
Het lijkt me dus echt niet leuk om bij P&W te zitten, al die mensen kijken zo van....Wat doe ik hier??
Wel een hoofdoekje opdoen als het hard waait hè? Anders kan je zo weer naar de kapper.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Dank je wel. Flink wat werk aan hoor.
Een sportverslaggever die leuke dingen met huisjes doet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie the fuck is dat? een sportverslaggever?
Ik zie in POL ook één rode vlek. In jouw UI.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:12 schreef eriksd het volgende:
Ik heb op mijn wang gebeten, nu zit er een grote bult
Ik zie in jouw UI een of andere oude vent.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie in POL ook één rode vlek. In jouw UI.
Zat hij niet bij dragons' den ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een sportverslaggever die leuke dingen met huisjes doet.
Met ooit ¤ 90 miljoen eigen vermogen.
In een privéjet.
Staat de airco zo hard in de provinciehuizen en bussen??quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel een hoofdoekje opdoen als het hard waait hè? Anders kan je zo weer naar de kapper.
Tip van m'n oma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |