quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Echte venten zijn dan ook oerstom.
Echte mannen drinken Chrystal Clear.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik ga maar eens wijn drinken en op de bank zitten.
Ohja jij drinkt geen bier meer door de weekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Echte mannen drinken Chrystal Clear.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja jij drinkt geen bier meer door de week
Al twee avonden alcoholvrijquote:
alleen doordeweeks moet toch niet zo moeilijk zijn. Stoppen met roken is lastiger.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Al twee avonden alcoholvrij![]()
geen probleem, heb het een paar keer maanden uit moeten houden zonder een drup alcohol.
Vanmiddag al gedaan.quote:
Stelt ook niks voor, het zou erg met me zijn gesteld als het wel moeilijk zou zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
alleen doordeweeks moet toch niet zo moeilijk zijn. Stoppen met roken is lastiger.
Heerlijk is dat.quote:
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef Boldface het volgende:
Ik krijg acute jeuk van het VVD-kamerlid (Asmani) die nu in de TK aan het woord is. Gatver...
Neuh, ik denk het niet. Kustaw Bessems is wel altijd interessant, de rest blijf ik niet voor op.quote:
Johan Derksen,de anti-christ.quote:
Stoppen met roken is een eitje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
alleen doordeweeks moet toch niet zo moeilijk zijn. Stoppen met roken is lastiger.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Was een mooie goal van Dirkie Kuyt.
[ afbeelding ]
Het lullige is dat hij echt wat weg heeft van die freakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |