quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Echte venten zijn dan ook oerstom.
Echte mannen drinken Chrystal Clear.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:50 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik ga maar eens wijn drinken en op de bank zitten.
Ohja jij drinkt geen bier meer door de weekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Echte mannen drinken Chrystal Clear.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja jij drinkt geen bier meer door de week
Al twee avonden alcoholvrijquote:
alleen doordeweeks moet toch niet zo moeilijk zijn. Stoppen met roken is lastiger.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Al twee avonden alcoholvrij![]()
geen probleem, heb het een paar keer maanden uit moeten houden zonder een drup alcohol.
Vanmiddag al gedaan.quote:
Stelt ook niks voor, het zou erg met me zijn gesteld als het wel moeilijk zou zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
alleen doordeweeks moet toch niet zo moeilijk zijn. Stoppen met roken is lastiger.
Heerlijk is dat.quote:
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef Boldface het volgende:
Ik krijg acute jeuk van het VVD-kamerlid (Asmani) die nu in de TK aan het woord is. Gatver...
Neuh, ik denk het niet. Kustaw Bessems is wel altijd interessant, de rest blijf ik niet voor op.quote:
Johan Derksen,de anti-christ.quote:
Stoppen met roken is een eitje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
alleen doordeweeks moet toch niet zo moeilijk zijn. Stoppen met roken is lastiger.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Was een mooie goal van Dirkie Kuyt.
[ afbeelding ]
Het lullige is dat hij echt wat weg heeft van die freakquote:
Oh, eindelijk weer een reden om wel te kijken.quote:
The Gooniesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Was een mooie goal van Dirkie Kuyt.
[ afbeelding ]
quote:
Shame on you, je moet ermee zijn grootgebracht, je wenste niemand de moeder van die boeven toe.quote:
Ochjaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Shame on you, je moet ermee zijn grootgebracht, je wenste niemand de moeder van die boeven toe.
Ah, vermakelijk dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:35 schreef Zeeland het volgende:
Het voetbal leek net Volendam tegen Helmond Sport.
Leuk haar Betyar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
Het lijkt me dus echt niet leuk om bij P&W te zitten, al die mensen kijken zo van....Wat doe ik hier??
Wel een hoofdoekje opdoen als het hard waait hè? Anders kan je zo weer naar de kapper.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Dank je wel. Flink wat werk aan hoor.
Een sportverslaggever die leuke dingen met huisjes doet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie the fuck is dat? een sportverslaggever?
Ik zie in POL ook één rode vlek. In jouw UI.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:12 schreef eriksd het volgende:
Ik heb op mijn wang gebeten, nu zit er een grote bult
Ik zie in jouw UI een of andere oude vent.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie in POL ook één rode vlek. In jouw UI.
Zat hij niet bij dragons' den ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een sportverslaggever die leuke dingen met huisjes doet.
Met ooit ¤ 90 miljoen eigen vermogen.
In een privéjet.
Staat de airco zo hard in de provinciehuizen en bussen??quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel een hoofdoekje opdoen als het hard waait hè? Anders kan je zo weer naar de kapper.
Tip van m'n oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |