Meer Al Jazeerah tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:32 schreef Dutchnative het volgende:
Is er iemand die wel eens CNN kijkt?
hoe ontvangt men dat?quote:
anke. Vind analoog toch meer hebben. Dan hoefde je tenminste niet zo ver te zappen voor bijv. de Belg. + die balken en het evt. bolle beeld zijn natuurlijk helemaal old-school.quote:
Geen echte rap, wel echt goed:quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
Zullen we commentaar op het debat maar in [LIVE DEBAT] De faalactie met de Lynx in Libië doen? Straks gaat eriksd er hier nog Rick Astley doorheen posten
Als een soort zelfkastijding is het wel aan te raden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef Monidique het volgende:
Ik
[..]
Monidique stinkt. Monidique gaat douchen. Is het het straks nog waard te kijken?
Ik heb geen idee. Ben momenteel aan het werk en heb geen tv in de nabijheid.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:25 schreef Monidique het volgende:
Ik
[..]
Monidique stinkt. Monidique gaat douchen. Is het het straks nog waard te kijken?
Kan Deep Throat je alleen 's avonds informatie verschaffen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ben momenteel aan het werk en heb geen tv in de nabijheid.
Een echte vent werkt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan Deep Throat je alleen 's avonds informatie verschaffen?
Echte venten zijn dan ook oerstom.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een echte vent werkt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.
Wanneer ga je compenseren?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een echte vent werkt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |