quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, als wereldmachten en heersers van de wereld afgedaald naar een positie waar je mais moet vreten om dat M'gubu uit M'bekelalistan maar heeft besloten je bij de ballen te graaien.
Ik wil dat niet als toekomstbeeld.
Ik evenmin, maar ik geloof niet dat het zover gaat komen. Ik zie sowieso wel iets in het minderen van de vleesconsumptie, want dat is een enorme verspilling van voedsel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, als wereldmachten en heersers van de wereld afgedaald naar een positie waar je mais moet vreten om dat M'gubu uit M'bekelalistan maar heeft besloten je bij de ballen te graaien.
Ik wil dat niet als toekomstbeeld.
Jij geeft de voorkeur aan wereldvreemdheid? Je mag dan flink wat van de wereld hebben gezien, maar je snapt er nog steeds geen ene reet vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
M.a.w. bevooroordeeld kleinburgerlijk drammen en afgunstig zijn.
Dan moet je hier 's nachts zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:02 schreef dotCommunism het volgende:
Misschien zouden we eens een POLSC moeten proberen zonder over POL-zaken te praten.
Pas anders ff die TT aan met live debat ervoor ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
Zullen we commentaar op het debat maar in De faalactie met de Lynx in Libië doen? Straks gaat eriksd er hier nog Rick Astley doorheen posten
Done.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Pas anders ff die TT aan met live debat ervoor ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |