Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Dan ben je wel snelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
Dus ik ga eerst maar eens rustig een kop thee halen. Over een kwartier kan ik ook nog wel reageren op de persoon met haast.
Wij doen iemand met haast gewoon een half uur laten wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef alleen nog maar op verzenden te drukken in Outlook.
Het is geen zwarte pietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was maar 1 zwarte piet die diego heette
Dat kan ook nog wel over een uurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef alleen nog maar op verzenden te drukken in Outlook.
Eerder een DM topic... gezien het aantal posts van jou tot nu toequote:
Wellesquote:
Nietusquote:
8 maanden en hij is een kruising tussen en mechelse herder en een flatcoated retriever.quote:
Altijd lekkerquote:
maar maar ... mijn mamma zegt van welquote:
In het zonnetjequote:
Mocht je willenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 14:28:56 ]
Dit is iemand die altijd op het laatste moment nog even wat gecontroleerd wil hebben... tja, kom er dan eerder meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij doen iemand met haast gewoon een half uur laten wachten
wij bepalen of je prioriteit hebt, en niet de klant
Ik moest wat inhalen van alle topics die jullie vrijwel zonder mij hebben volgespamd vandaag!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerder een DM topic... gezien het aantal posts van jou tot nu toe
Wauw, wat een leuke combinatiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
8 maanden en hij is een kruising tussen en mechelse herder en een flatcoated retriever.
Ik dacht dat je het over een kind had...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
8 maanden en hij is een kruising tussen en mechelse herder en een flatcoated retriever.
Hij is zo zachtig ST hij legt zijn kop op je schoot en kijkt je dan aan met zijn mooie hondenogen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, wat een leuke combinatie
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje. Zwarte piet en sinterklaas bestaan niet.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een kind had...![]()
Hier ook vanmorgen, iedereen die op de Terminal Server farm moest inloggen kon niks. servers lagen eruit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is iemand die altijd op het laatste moment nog even wat gecontroleerd wil hebben... tja, kom er dan eerder mee.
wel waarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje. Zwarte piet en sinterklaas bestaan niet.
Op die hondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
ST heeft het over naar kijken, ik kruip er liever op
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hij is zo zachtig ST hij legt zijn kop op je schoot en kijkt je dan aan met zijn mooie hondenogen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschapjes doen en dan de oudste ophalen van school
Op de brommer schat niet op de hondquote:
Oh.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel waar
jij stoute meid ! jij mag niet liegen
Bis Later LLquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschapjes doen en dan de oudste ophalen van school
GRTD is hier al aardig aan het mergenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
Jullie hebben ook echt niets te doen he. Even mergen met GRTW
ik mag weer een installatie doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
GRTDquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
Ja, vreselijk irritant dat de reeks niet meer te volgen is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GRTD is hier al aardig aan het mergen
Mja, als iedereen hier is, wat moet ik daar dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GRTD is hier al aardig aan het mergen
De oorsprong is GRTDOJWquote:
Welke psies?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, vreselijk irritant dat de reeks niet meer te volgen is.
Even kijken op mijn care-o-meter.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even kijken op mijn care-o-meter.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
I know, maar het publiek wat er kwam was niet van de leeftijd dat ze werken, dus toen is het GRTD gewordenquote:
Een heel goed puntquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja, als iedereen hier is, wat moet ik daar dan?
[..]
[ afbeelding ]
Krijgt hij nu een groter bed?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
We gaan vanavond het nieuwe bedje van Thijs ophalen
wat voor 1? die van miniDuck hebben we al, gaan we wellicht binnenkort ook gebruikenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
We gaan vanavond het nieuwe bedje van Thijs ophalen
Ik vroeg me al af wat die werkloze tieners daar toch altijd moestenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I know, maar het publiek wat er kwam was niet van de leeftijd dat ze werken, dus toen is het GRTD geworden
quote:
Deze:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat voor 1? die van miniDuck hebben we al, gaan we wellicht binnenkort ook gebruiken
iedereen? Alleen koen en ik zijn hierquote:
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:44 schreef Trevland het volgende:
Ziet er goed uit, dus nu kan hij er zelf in en uit gaan
Aha, dat snap ik. Welke kleur gaat het worden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Het bed is alleen ook echt oranje, dus ik moet hem nog even schilderen
Wit of blauwigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dat snap ik. Welke kleur gaat het worden?
Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Het bed is alleen ook echt oranje, dus ik moet hem nog even schilderen
Dat doet me denken aan voetbalquote:
tjahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I know, maar het publiek wat er kwam was niet van de leeftijd dat ze werken, dus toen is het GRTD geworden
Jij bent echt de enige volwassene die dat een mooie kleur vindt hoorquote:
Welnee, toen we in het vorige pand een muur in een kleur mochten laten schilderen, waren mijn collega en ik het er snel over eens: het werd onze favoriete kleur: oranje!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige volwassene die dat een mooie kleur vindt hoor
Ja, lastig te vermijden als die gekte losbarst hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je niks met voetbal had, maar je denkt er gelijk aan!
Welke gekte?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, lastig te vermijden als die gekte losbarst he
GRTW schijnt rustiger te zijn!quote:
die hoop die velen hebben dat we ooit een toernooi winnenquote:
Nog niet, we moeten het nog halen hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, heeft Thijs het bedje ook al gezien of dat nog niet?
Dus een verrassing voor hemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet, we moeten het nog halen he
Dat kan alleen in het westenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, toen we in het vorige pand een muur in een kleur mochten laten schilderen, waren mijn collega en ik het er snel over eens: het werd onze favoriete kleur: oranje!
O, maar nu is dat rustig toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
die hoop die velen hebben dat we ooit een toernooi winnen
Regio Utrechtquote:
heul niet, woerden. dat is aan de andere kant van het kanaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar nu is dat rustig toch?
[..]
Regio Utrecht.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ben naar een verjaardag, Bis Later Lui![]()
quote:
Nee, niet Woerden!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heul niet, woerden. dat is aan de andere kant van het kanaal
Zo slechtquote:
Oeh, pak ze, pak zequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo heerlijk die mailtjes met een ondertoontje erin, dat kan ik nog veel beter
heb je mijn afscheidsmail gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef Symphonic het volgende:
daar komt straks een brok frustratie over de mailserver dat ie er van gaat rokenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef Symphonic het volgende:
roken is heel vies hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar komt straks een brok frustratie over de mailserver dat ie er van gaat roken
Jaquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik heb haar geantwoord dat ik maitljes met een ondertoon niet meer in behandeling neem.
Regel aangemaakt dat alle mail van haar direkt geforward wordt naar haar opleidingsmanager.
Ze zoekt het maar lekker uit
Pisgeel, zei je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, toen we in het vorige pand een muur in een kleur mochten laten schilderen, waren mijn collega en ik het er snel over eens: het werd onze favoriete kleur: oranje!
quote:
[jochemmeijermodus]Het is een irritatiefactortje,Het is een irritatiefactortje,Het is een irritatiefactortjequote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[jochemmeijermodus]Het is een irritatiefactortje,Het is een irritatiefactortje,Het is een irritatiefactortje[/jochemmeijermodus]
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[jochemmeijermodus]Het is een irritatiefactortje,Het is een irritatiefactortje,Het is een irritatiefactortje[/jochemmeijermodus]
![]()
Ja, kut ook, wel een paar bladzijden verder, dus voordat je van geilen bij kut bent moet je even bladerenquote:
ik combineer dat meestalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, kut ook, wel een paar bladzijden verder, dus voordat je van geilen bij kut bent moet je even bladeren
Ja ik heb het al gelezen, een vrouwelijk geslachtsdeelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, kut ook, wel een paar bladzijden verder, dus voordat je van geilen bij kut bent moet je even bladeren
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon je vinger er tussen houdenquote:
Wel eerst even natmaken, natuurlijk, dat bladert makkelijker!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon je vinger er tussen houden
even aan likkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel eerst even natmaken, natuurlijk, dat bladert makkelijker!
dat gaat van zelfquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
matig...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
owwww dat was het, je moest aan je vinger likkenquote:
Biologie is best een simpel vak.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
matig...
ik had een 10 op mijn eindlijst voor biologie
ik een 9,4quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
matig...
ik had een 10 op mijn eindlijst voor biologie
nou ja als je geilen op moet zoeken in het woordenboek is er nog wel wat werk aan de winkelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Biologie is best een simpel vak.
ik hou van de nederlandse taal. niet die straattaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja als je geilen op moet zoeken in het woordenboek is er nog wel wat werk aan de winkel
even tussen de lippen doorhalenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
owwww dat was het, je moest aan je vinger likken
ik heb gewoon geen examen gedaan in biologiequote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen examen gedaan in biologie
ik wil je wel bijles gevenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen examen gedaan in biologie
Ik was er niet zo goed in. Mijn broer daarentegen wel. Die is niets voor niets nu ook doctor in de biologiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Biologie is best een simpel vak.
denk je dat ik dat nodig heb dan?quote:
nee maar daarom is het wel leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
denk je dat ik dat nodig heb dan?
gewoon even de praktijklessen opfrissenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon even de praktijklessen opfrissen
Dat wordt nog even zweten denk ikquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wordt nog even zweten denk ik
Lekker met deze zon veldonderzoek doen buiten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit al buitenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker met deze zon veldonderzoek doen buiten!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gewoon even de praktijklessen opfrissen
reken daar maar opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*jaloers is*quote:
douchenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
reken daar maar op![]()
![]()
maar dan gaan we daarna douchen
ik had Judo op Gym.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
We moesten vandaag discuswerpen bij gymwoah, stonden we daar als echte discuswerplaipo's
Gelukkig was het geen boomerangquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
We moesten vandaag discuswerpen bij gymwoah, stonden we daar als echte discuswerplaipo's
Waar rijdt hij op?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
de rijdende fruitboer komt weer langs
Mag ik morgen en overmorgen ook weerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*jaloers is*
Heerlijk hier in de kleffe warme ruimte
jeujquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
kijk naar de tijd, ik kom eraan hoor suiker
Whehe je moest eens wetenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
Mooi weer. Mooi spel. Mooi.
En de derde was ook al bijna droog, hoeft _A_ straks niets meer te doen.
Die krijg ik meestal niet spontaanquote:
* DaMart voelt mee met PG.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*jaloers is*
Heerlijk hier in de kleffe warme ruimte
Wat een prachtverhaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
We gingen een droog voetbalschopspelletje op school doen in de grote pauze.
Als je werd gepanna'd of hands maakte dan werd je verrot geschopt tot je iets aanraakte: 'een prullenbak, zitsteen'. En ik deed niet mee. de concierge kwam en de rest werd allemaal gegrepen.
Jeeej. Ik heb nu dieeep respect voor jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je werd gepanna'd of hands maakte dan werd je verrot geschopt tot je iets aanraakte: 'een prullenbak, zitsteen'. En ik deed niet mee. de concierge kwam en de rest werd allemaal gegrepen.
Is je dagboek vol?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Okee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*klapklapklap*ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
sinterklaas geloof ik niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan weet je wat je aan Sinterklaas kunt vragen dit jaar!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee.
Ben je er klaar voor?
Doe dan maar met mij mee![]()
![]()
![]()
3......2......1.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*klapklapklap*![]()
heeft hij tegen je gelogen dan?quote:
Hij bestaat nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft hij tegen je gelogen dan?
Tuurlijk wel, maar blijkbaar heeft hij een grapje uitgehaald met Ajaciedjequote:
En wel het geld om een Curve te kopen?quote:
Dagboeken zijn levenloosquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En wel het geld om een Curve te kopen?
Jawel hoor, ajacied is gewoon zo'n vervelende grote jongen die ons wil laten geloven dat sinterklaas niet bestaatquote:
Ik heb juist gevraagd om Ajax geen kampioen te maken dit jaar. Blijkbaar ben ik dus liever geweest, ondeugd!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Sinterklaas moet Ajax een kampioenschap geven en cruijff bij ajax zetten, dan ben ik blij.
Oh, maar Sinterklaas is geen tovenaar hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Sinterklaas moet Ajax een kampioenschap geven en cruijff bij ajax zetten, dan ben ik blij.
Een Curve niet dan? Goed opgelet bij biologiequote:
Hence the 6,4quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een Curve niet dan? Goed opgelet bij biologie
Maar hij is een cadeautjes manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar Sinterklaas is geen tovenaar hoor
Voor wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb juist gevraagd om Ajax geen kampioen te maken dit jaar. Blijkbaar ben ik dus liever geweest, ondeugd!
Oh, stomme grap danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar blijkbaar heeft hij een grapje uitgehaald met Ajaciedje
Net zei je anders nog dat hij niet bestaatquote:
Wat hebben dagboeken en een Blackberry met biologie te maken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een Curve niet dan? Goed opgelet bij biologie
je zit er met je zweettengels aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hebben dagboeken en een Blackberry met biologie te maken?
Gooi er wat drank in en je hebt gegarandeerd de hele avond plezierquote:
Levenloos, levend en dood. Jezus zeg, moet ik je nu bio klas 1 uit gaan leggen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hebben dagboeken en een Blackberry met biologie te maken?
O zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Levenloos, levend en dood. Jezus zeg, moet ik je nu bio klas 1 uit gaan leggen?
Zelfs RockNijntje weet het en die maakt nooit huiswerk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Levenloos, levend en dood. Jezus zeg, moet ik je nu bio klas 1 uit gaan leggen?
Voor dezelfde club als Toek!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij is een cadeautjes man
[..]
Voor wie ben jij dan?
Ik maak altijd al mijn huiswerk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs RockNijntje weet het en die maakt nooit huiswerk!
FOK! is geen huiswerk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak altijd al mijn huiswerk.
* pgrferrari breezers aan suikertaartje geeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gooi er wat drank in en je hebt gegarandeerd de hele avond plezier
Gezelligquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari breezers aan suikertaartje geeft
* pgrferrari zou ook wel lusten![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee.
Ben je er klaar voor?
Doe dan maar met mij mee![]()
![]()
![]()
3......2......1.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*klapklapklap*![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Ik maak Fok ook niet.quote:
Marijkequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik sliep niet![]()
Oh, ik wil zo graag nog verder slapenZal ik het doen?
Hoe is het hier lieverds
Ik zou wakker blijven, straks slaap je vanavond weer nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik sliep niet![]()
Hoe is het hier lieverds
gezellig aan het werkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik sliep niet![]()
Hoe is het hier lieverds
slaap maar verderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik sliep niet![]()
Hoe is het hier lieverds
Ajaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Haiquote:
He meisjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou wakker blijven, straks slaap je vanavond weer niet
Moet je nog lang lieverdquote:
De moeheid komt door de zomertijd denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiIk ga proberen wakker te blijven, lukt dat niet dan ga ik slapen
[..]
He meisjeIk ben bang van wel
Ik ben zo moe steeds
[..]
Moet je nog lang lieverd
17:00quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiIk ga proberen wakker te blijven, lukt dat niet dan ga ik slapen
[..]
He meisjeIk ben bang van wel
Ik ben zo moe steeds
[..]
Moet je nog lang lieverd
Ik kan je vertellen dat je dat verkeerd gedacht hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De moeheid komt door de zomertijd denk ik
Hai lieverdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik sliep niet![]()
Hoe is het hier lieverds
Komt er nog 1 achterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Een kind van 12 bevallen?die was er vroeg bij
Wat heerlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zo hard geld uitgeven dit weekend
Ik heb het zooooo gehad op me werkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
nou als je mijn zin erbij neemt ben je het nog zat :y
Ikea (ik denk een bedje kopen voor Koen...) en heel veel thomas de trein spullies om zijn kamertje op te knappenquote:
quote:
Oeh nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ikea (ik denk een bedje kopen voor Koen...) en heel veel thomas de trein spullies om zijn kamertje op te knappen
Hai liefquote:
Nee.... ik wacht nog evenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
c_a
Nog een 3DS bemachtig gisteren?
Ze zeggen dat je er koppijn van krijgt, en dat het nog helemaal niet optimaal is... en alleen in een bepaalde kijkhoek 3d?quote:
Heerlijk, comazuipenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is weer wakkerheerlijk 4 uurtjes in coma gelegen
Geen last van, ze zeggen wel meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je er koppijn van krijgt, en dat het nog helemaal niet optimaal is... en alleen in een bepaalde kijkhoek 3d?
Ja, lekker he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is weer wakkerheerlijk 4 uurtjes in coma gelegen
vooral kijken naar wie 'ze' zijnquote:
Het dak is niet binnen.quote:
Buiten: wat laptoppen en psp spelen. Moet nog twee psp-games reviewen zo rond dit weekend, dus als een haas aan het gamenquote:
Werkwerkwerkquote:
Jawel hoor.....quote:
Dan maak je er ook eenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Buiten: wat laptoppen en psp spelen. Moet nog twee psp-games reviewen zo rond dit weekend, dus als een haas aan het gamen
zon zon zonquote:
Bahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen brood. Of ham. En alleen oude kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |