Toet toet!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef pgrferrari het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)t-met-190-km-te-hard
Vroem vroem
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo die achterlijke schuifpuzzel is klaar
Hoeraaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef Symphonic het volgende:
Zo jong, belachelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
Basisscholiere (12) bevallen tijdens excursie
Kind krijgt kind. Het zal je dochter ook maar zijn en je krijgt het bericht dat je een kleindochter hebt gekregen....
Komt er nog 1 achterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
Kind krijgt kind. Het zal je dochter ook maar zijn en je krijgt het bericht dat je een kleindochter hebt gekregen....
Het sloeg echt helemaal nergens p wat ze hadden gedaanquote:
bedankt voor het melden sjaak!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
het zonnetje is zo heerlijk ja! ik zou ook wel buiten kunnen liggen meuren!quote:
nog 1 ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef DaMart het volgende:
Leuk grapjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het sloeg echt helemaal nergens p wat ze hadden gedaan
Gewoon in de toetsgegevens alle klasnamen verkeerd
waarom doe je hem dan als hij achterlijk isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef Symphonic het volgende:
was het maar waar, dit was bittere ernstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leuk grapje
Was die niet voor vrijdag bedoeld?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:16 schreef Panda72 het volgende:
Tussen de middag in het zonnetje geluncht samen met een excollega van mij. Zij nam Diego mee. Ik was meteen verkocht Diego heeft een beetje peper en zoutkleurig haar(maar dan mooier), bruine glazende ogen en is enorm lief
jah, begin de schaal al uit de handen te slaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je de beschuiten met muisjes al zat?
Nee die nietquote:
jij zegt Diegoquote:
wat voor een ras?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:16 schreef Panda72 het volgende:
Tussen de middag in het zonnetje geluncht samen met een excollega van mij. Zij nam Diego mee. Ik was meteen verkocht Diego heeft een beetje peper en zoutkleurig haar(maar dan mooier), bruine glazende ogen en is enorm lief
oh dacht al, je beschrijving klopt niet.quote:
Ja er heten er wel meer Diegoquote:
Dan had je gisteren ook minder moeten FOK!en.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:19 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, nu weer werken... mensen die nu bellen omdat ze zo ongeveer willen dat je gisteren iets hebt nagekeken voor ze.
was maar 1 zwarte piet die diego heettequote:
Mwa, of ze bellen niet op het laatste moment!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had je gisteren ook minder moeten FOK!en.
HATSJOEEEEEEEquote:
preciesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was maar 1 zwarte piet die diego heette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |