Ja, dat proberen ze dan!quote:
omgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee idd.. Kids worden er steeds vroeger meesad but true.. Op stage ook wel eens tienjarigen bij elkaar uit bed geplukt
Jij zit nog aan de goede kant, niet met die extra kleine in huisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]zal m'n 8 jarige zoon ook maar vast gaan voorlichten
Mja, hij gelooft nu nog in Sinterklaas
Ssssssssssstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij jullie gebeurt t ook. Op de hooizolder ofzo.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]zal m'n 8 jarige zoon ook maar vast gaan voorlichten
Mja, hij gelooft nu nog in Sinterklaas
Met pepernotensmaakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geef m condooms voor sinterklaas
heb je meteen n gespreksstarter
Alstie niet meteen "Jippie, ballonnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geef m condooms voor sinterklaas
heb je meteen n gespreksstarter
ik ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:41 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet er niet aan denken zeg, dat mijn zoontje over 3 jaar thuis komt met de mededeling dat ie papa is....
ben je n beetje bekend met t gedrag wat kids met hechtingsstoornissen of n misbruikverleden vertonen? Die zijn extreem gefocussed op seks, op lichamelijk contact, flirten met volwassenen etc.. Dus het is ook wel deel van hun problematiek hoorquote:
smaakjes zijn een hoax! Ze zijn nog steedsquote:
Ik weet nog niet wat ik moet denken als mijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:41 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet er niet aan denken zeg, dat mijn zoontje over 3 jaar thuis komt met de mededeling dat ie papa is....
Dan moet je zeker eerst even goed met Muck pratenquote:
haar eerst informeren dat ik al een zoon heb iddquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef Trevland het volgende:
Dan moet je zeker eerst even goed met Muck praten
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
haar eerst informeren dat ik al een zoon heb idd
mijn schoonmoeder moet nog geboren worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou het echt tof vinden om vader te worden.
Maar eerst een goede relatie opbouwen
dat dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zou het echt tof vinden om vader te worden.
Maar eerst een goede relatie opbouwen
Wootquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder moet nog geboren worden.
Ik hoop toch dat de mijne er al wel een tijd lang isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of je schoonouders kunnen geen kinderen krijgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je kent haar alleen nog nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat de mijne er al wel een tijd lang is
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je zeker eerst even goed met Muck praten
kan ook nogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of je schoonouders kunnen geen kinderen krijgen
jouw schoonouders moeten ook nog geboren worden dus ?quote:
Checkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:47 schreef Pheno het volgende:
Mijn schoonmoeder is al overleden. Nooit gekend.
Geboren? wtfquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ook nog
[..]
jouw schoonouders moeten ook nog geboren worden dus ?
quote:
Dat ze er nog niet zijn ...quote:
dit vind ik dan weer leukquote:De website van beveiligingsbedrijf McAfee zit vol lekken, waardoor aanvallers toegang tot vertrouwelijke informatie kunnen krijgen, zo hebben onderzoekers ontdekt. De ontdekking is opmerkelijk, aangezien McAfee bedrijven juist adviseert in het beveiliging van hun website. De kwetsbaarheden werden op 10 februari door de YGN Ethical Hacker Group aan de beveiliger gemeld. Die liet weten de kwetsbaarheden zo snel als mogelijk te verhelpen. Zes weken later was de situatie nog steeds hetzelfde, waarop YGN de lekken op de Full-Disclosure mailinglist
ik zou het niet wetenquote:
Owquote:
hier nog zo eenquote:Een aanvaller is erin geslaagd de website van MySQL via SQL-injectie te hacken, om vervolgens allerlei vertrouwelijke informatie te stelen en online te zetten. Onder de door "Jackh4xor" buitgemaakte informatie bevindt zich ook een overzicht van alle wachtwoorden en de database structuur, zo blijkt uit de onthulling van de aanvaller op de Full-disclosure mailinglist. Mogelijk gebruikte die de "customer view applicatie" als startpunt voor de aanval.
Wie gaat er nu op haar lunch zittenquote:
Nee mijn lunch zit op mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |