Ah, vandaar... dan is het inderdaad zo...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar iets met uitzend contract en pas vanaf januari via deze dus nog niet zo veel dagen
wie heb je zwanger geprikt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
zwanger laten prikken op je 12e en het dan ook niet door hebben
met n beetje pech zelfs op haar elfde..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet niet... zag laatst een lijst over jonge moeders, en bijna al die jonge tienermoedertjes bleken slachtoffer van incest te zijn geweest...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Dat weet je nooit van te voren he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
Sowieso seks op je 12e.
Zal wel een gevalletje misbruik zijn geweest.
Dat is zeker wel humorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]haha alleen met de juiste muziek. Laatst hadden we op mijn stage een disco voor de kids, en die dj zette ineens n onwijs lekker nummer op
dus mijn collega en ik ineens helemaal los
en we hebben het daarna aan de meiden geleerd
we maken sletten van die 7 jarigen
eneehm weet ik nog niet.. Meestal ben ik de weekends bijenzo.. En ik ben n planologische ramp dus ik weet nooit iets van tevoren
Soms is het wel fijn maar soms dus nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, vandaar... dan is het inderdaad zo...
Ik d8 waarom ligt haar moeder in het ziekenhuis?quote:Moeder en dochter liggen nog in het ziekenhuis en maken het goed.
Hoe dichter bij de nul...quote:
drank, sex en drugs schijnt normaal te zijn tegenwoordig op je 12equote:
nee idd.. Kids worden er steeds vroeger meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van te voren he?
als ze 12 zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van te voren he?
Ik denk dat de regio ook mee te maken heeft, natuurlijk zijn er uitzonderingenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drank, sex en drugs schijnt normaal te zijn tegenwoordig op je 12e
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee idd.. Kids worden er steeds vroeger meesad but true.. Op stage ook wel eens tienjarigen bij elkaar uit bed geplukt
wtf?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee idd.. Kids worden er steeds vroeger meesad but true.. Op stage ook wel eens tienjarigen bij elkaar uit bed geplukt
Bij jullie gebeurt t ook. Op de hooizolder ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat de regio ook mee te maken heeft, natuurlijk zijn er uitzonderingen
Laat ze dit zien:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]zal m'n 8 jarige zoon ook maar vast gaan voorlichten
Mja, hij gelooft nu nog in Sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |