douchenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
reken daar maar op![]()
![]()
maar dan gaan we daarna douchen
ik had Judo op Gym.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
We moesten vandaag discuswerpen bij gymwoah, stonden we daar als echte discuswerplaipo's
Gelukkig was het geen boomerangquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef RockNijntje het volgende:
We moesten vandaag discuswerpen bij gymwoah, stonden we daar als echte discuswerplaipo's
Waar rijdt hij op?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
de rijdende fruitboer komt weer langs
Mag ik morgen en overmorgen ook weerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*jaloers is*
Heerlijk hier in de kleffe warme ruimte
jeujquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
kijk naar de tijd, ik kom eraan hoor suiker
Whehe je moest eens wetenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
Mooi weer. Mooi spel. Mooi.
En de derde was ook al bijna droog, hoeft _A_ straks niets meer te doen.
Die krijg ik meestal niet spontaanquote:
* DaMart voelt mee met PG.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*jaloers is*
Heerlijk hier in de kleffe warme ruimte
Wat een prachtverhaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
We gingen een droog voetbalschopspelletje op school doen in de grote pauze.
Als je werd gepanna'd of hands maakte dan werd je verrot geschopt tot je iets aanraakte: 'een prullenbak, zitsteen'. En ik deed niet mee. de concierge kwam en de rest werd allemaal gegrepen.
Jeeej. Ik heb nu dieeep respect voor jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je werd gepanna'd of hands maakte dan werd je verrot geschopt tot je iets aanraakte: 'een prullenbak, zitsteen'. En ik deed niet mee. de concierge kwam en de rest werd allemaal gegrepen.
Is je dagboek vol?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |