Dit is iemand die altijd op het laatste moment nog even wat gecontroleerd wil hebben... tja, kom er dan eerder meequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wij doen iemand met haast gewoon een half uur laten wachten
wij bepalen of je prioriteit hebt, en niet de klant
Ik moest wat inhalen van alle topics die jullie vrijwel zonder mij hebben volgespamd vandaag!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerder een DM topic... gezien het aantal posts van jou tot nu toe
Wauw, wat een leuke combinatiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
8 maanden en hij is een kruising tussen en mechelse herder en een flatcoated retriever.
Ik dacht dat je het over een kind had...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
8 maanden en hij is een kruising tussen en mechelse herder en een flatcoated retriever.
Hij is zo zachtig ST hij legt zijn kop op je schoot en kijkt je dan aan met zijn mooie hondenogen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, wat een leuke combinatie
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje. Zwarte piet en sinterklaas bestaan niet.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een kind had...![]()
Hier ook vanmorgen, iedereen die op de Terminal Server farm moest inloggen kon niks. servers lagen eruit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is iemand die altijd op het laatste moment nog even wat gecontroleerd wil hebben... tja, kom er dan eerder mee.
wel waarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weetje. Zwarte piet en sinterklaas bestaan niet.
Op die hondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
ST heeft het over naar kijken, ik kruip er liever op
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hij is zo zachtig ST hij legt zijn kop op je schoot en kijkt je dan aan met zijn mooie hondenogen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschapjes doen en dan de oudste ophalen van school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |