Hij bestaat nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeft hij tegen je gelogen dan?
Tuurlijk wel, maar blijkbaar heeft hij een grapje uitgehaald met Ajaciedjequote:
En wel het geld om een Curve te kopen?quote:
Dagboeken zijn levenloosquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En wel het geld om een Curve te kopen?
Jawel hoor, ajacied is gewoon zo'n vervelende grote jongen die ons wil laten geloven dat sinterklaas niet bestaatquote:
Ik heb juist gevraagd om Ajax geen kampioen te maken dit jaar. Blijkbaar ben ik dus liever geweest, ondeugd!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Sinterklaas moet Ajax een kampioenschap geven en cruijff bij ajax zetten, dan ben ik blij.
Oh, maar Sinterklaas is geen tovenaar hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Sinterklaas moet Ajax een kampioenschap geven en cruijff bij ajax zetten, dan ben ik blij.
Een Curve niet dan? Goed opgelet bij biologiequote:
Hence the 6,4quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een Curve niet dan? Goed opgelet bij biologie
Maar hij is een cadeautjes manquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar Sinterklaas is geen tovenaar hoor
Voor wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb juist gevraagd om Ajax geen kampioen te maken dit jaar. Blijkbaar ben ik dus liever geweest, ondeugd!
Oh, stomme grap danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar blijkbaar heeft hij een grapje uitgehaald met Ajaciedje
Net zei je anders nog dat hij niet bestaatquote:
Wat hebben dagboeken en een Blackberry met biologie te maken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een Curve niet dan? Goed opgelet bij biologie
je zit er met je zweettengels aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hebben dagboeken en een Blackberry met biologie te maken?
Gooi er wat drank in en je hebt gegarandeerd de hele avond plezierquote:
Levenloos, levend en dood. Jezus zeg, moet ik je nu bio klas 1 uit gaan leggen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat hebben dagboeken en een Blackberry met biologie te maken?
O zoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Levenloos, levend en dood. Jezus zeg, moet ik je nu bio klas 1 uit gaan leggen?
Zelfs RockNijntje weet het en die maakt nooit huiswerk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Levenloos, levend en dood. Jezus zeg, moet ik je nu bio klas 1 uit gaan leggen?
Voor dezelfde club als Toek!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij is een cadeautjes man
[..]
Voor wie ben jij dan?
Ik maak altijd al mijn huiswerk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs RockNijntje weet het en die maakt nooit huiswerk!
FOK! is geen huiswerk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik maak altijd al mijn huiswerk.
* pgrferrari breezers aan suikertaartje geeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gooi er wat drank in en je hebt gegarandeerd de hele avond plezier
Gezelligquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari breezers aan suikertaartje geeft
* pgrferrari zou ook wel lusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |