Nog niet, we moeten het nog halen hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, heeft Thijs het bedje ook al gezien of dat nog niet?
Dus een verrassing voor hemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet, we moeten het nog halen he
Dat kan alleen in het westenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, toen we in het vorige pand een muur in een kleur mochten laten schilderen, waren mijn collega en ik het er snel over eens: het werd onze favoriete kleur: oranje!
O, maar nu is dat rustig toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
die hoop die velen hebben dat we ooit een toernooi winnen
Regio Utrechtquote:
heul niet, woerden. dat is aan de andere kant van het kanaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar nu is dat rustig toch?
[..]
Regio Utrecht.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef Trevland het volgende:
Ik ben naar een verjaardag, Bis Later Lui![]()
quote:
Nee, niet Woerden!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heul niet, woerden. dat is aan de andere kant van het kanaal
Zo slechtquote:
Oeh, pak ze, pak zequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo heerlijk die mailtjes met een ondertoontje erin, dat kan ik nog veel beter
heb je mijn afscheidsmail gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef Symphonic het volgende:
daar komt straks een brok frustratie over de mailserver dat ie er van gaat rokenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:04 schreef Symphonic het volgende:
roken is heel vies hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar komt straks een brok frustratie over de mailserver dat ie er van gaat roken
Jaquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik heb haar geantwoord dat ik maitljes met een ondertoon niet meer in behandeling neem.
Regel aangemaakt dat alle mail van haar direkt geforward wordt naar haar opleidingsmanager.
Ze zoekt het maar lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |