Ikea (ik denk een bedje kopen voor Koen...) en heel veel thomas de trein spullies om zijn kamertje op te knappenquote:
quote:
Oeh nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ikea (ik denk een bedje kopen voor Koen...) en heel veel thomas de trein spullies om zijn kamertje op te knappen
Hai liefquote:
Nee.... ik wacht nog evenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
c_a
Nog een 3DS bemachtig gisteren?
Ze zeggen dat je er koppijn van krijgt, en dat het nog helemaal niet optimaal is... en alleen in een bepaalde kijkhoek 3d?quote:
Heerlijk, comazuipenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is weer wakkerheerlijk 4 uurtjes in coma gelegen
Geen last van, ze zeggen wel meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je er koppijn van krijgt, en dat het nog helemaal niet optimaal is... en alleen in een bepaalde kijkhoek 3d?
Ja, lekker he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is weer wakkerheerlijk 4 uurtjes in coma gelegen
vooral kijken naar wie 'ze' zijnquote:
Het dak is niet binnen.quote:
Buiten: wat laptoppen en psp spelen. Moet nog twee psp-games reviewen zo rond dit weekend, dus als een haas aan het gamenquote:
Werkwerkwerkquote:
Jawel hoor.....quote:
Dan maak je er ook eenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Buiten: wat laptoppen en psp spelen. Moet nog twee psp-games reviewen zo rond dit weekend, dus als een haas aan het gamen
zon zon zonquote:
Bahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen brood. Of ham. En alleen oude kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |