Doe er dan wat aan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje sleur hè. Dat krijg je na twee jaar...
Neeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen jullie
*uit raam springt*
Chicken-Döner.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Döner lijkt me wel een goede start van zo'n mooie dag...
had je beter van de Neudeflat kunnen doen dan, was spectaculairder geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen jullie
*uit raam springt*
Veel toeschouwers/nieuwe trauma'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
had je beter van de Neudeflat kunnen doen dan, was spectaculairder geweest
Atjow.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen jullie
*uit raam springt*
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wapper vaak genoeg met m'n double dong... zonder resultaat...
[ afbeelding ]
Bel Assiejquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje sleur hè. Dat krijg je na twee jaar...
Weet je hoe episch, weet je zeker dat je herinnerd wordtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel toeschouwers/nieuwe trauma's
....als bloederige pulp op het trottoir. Wil het moment niet verpesten hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe episch, weet je zeker dat je herinnerd wordt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ultieme stoerheidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
....als bloederige pulp op het trottoir. Wil het moment niet verpesten hoor
Ja mag pas gaan als we een keer een spooktoch hebben gedaan in de UK/Ierlandquote:
Die knakker die laatst van de Dom sprong is ook al vergetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe episch, weet je zeker dat je herinnerd wordt
http://www.hiddendublinwalks.com/haunted-walking-tour-dublin.phpquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja mag pas gaan als we een keer een spooktoch hebben gedaan in de UK/Ierland
Welke gast?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die knakker die laatst van de Dom sprong is ook al vergeten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
Chicken-Döner is baas. Echt. Er zit hier zo'n turkenwinkel, die achterin zo'n broodjesgeneuzel heeft. Dat is echt lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.hiddendublinwalks.com/haunted-walking-tour-dublin.php
Het is de manier waarop je het doet. Gewoon springen is niet genoeg blijkbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die knakker die laatst van de Dom sprong is ook al vergeten
Oh jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die doet toch niet aan geile neuckseks?
Samzz is ook nog maagd, hoor ik net.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Die doet toch niet aan geile neuckseks?
Ik weet het. Zitten hier zat Turken die Döner en zo verkopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Chicken-Döner is baas. Echt. Er zit hier zo'n turkenwinkel, die achterin zo'n broodjesgeneuzel heeft. Dat is echt lekker.
Paar mooie salto's maken, met confetti strooien en ave maria zingen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is de manier waarop je het doet. Gewoon springen is niet genoeg blijkbaar
Misschien kan je tijdjes je val aria's zingen
Hmmmmm vleeschquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Oh nu krijg ik weer zin in vleesch. Hou eens op over döner
Dat red je wel vanaf die hoogtequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar mooie salto's maken, met confetti strooien en ave maria zingen?
Een blauw pakje met rode cape dragen helpt ook, denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed idee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren een steak baquette gehad, niet helemaal een biefstukje, maar wel erg lekker. Van de week nog maar eens in het restaurant eten. En dan de duurste (en kleinste) biefstuk bestellen. Fillet Steakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Want dat is een toepasselijke opmerking als het over geile neuckseks gaat?quote:
Voor MissB komt dat erg dicht bij elkaar. Sterker, voor een goede steak mag je dr wakker makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want dat is een toepasselijke opmerking als het over geile neuckseks gaat?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga zo Döner halen. Heerlijk. Kip met knofsaus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Rauw en bloederig? Ze komt niet over als het type wat genoegen neemt met medium.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor MissB komt dat erg dicht bij elkaar. Sterker, voor een goede steak mag je dr wakker maken
!? Say what! Waarom niet?quote:
I disagreequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah een kenner. Er gaat niets boven Chateau Briand.
De laatste keer dat ik in een restaurant was waar Chateau Briand op de kaart stond, stond er ook een tournedos met verse truffeljus op de kaart. En die bleek toch verleidelijkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een 1965 Chateau Briand. Heerlijke wijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...daar kun je toch niet uit kiezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef Litpho het volgende:
De laatste keer dat ik in een restaurant was waar Chateau Briand op de kaart stond, stond er ook een tournedos met verse truffeljus op de kaart. En die bleek toch verleidelijker.
Da's echt voor holbewoners.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Mja Döner... doe mij maar spare ribs als we het toch over vlees uit de hand hebben
true, maar voor meer smaak ga ik toch voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een goeie, is goddelijk. Zachter dan zacht.
Als je van en vette hap houdt, gaat er niks boven dönerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het er nooit zo smakelijk uitzien
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor MissB komt dat erg dicht bij elkaar. Sterker, voor een goede steak mag je dr wakker maken
Uhuh bloody as hellquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Rauw en bloederig? Ze komt niet over als het type wat genoegen neemt met medium.
Nee. We hebben het er nooit over gehad. Gaat mij ook niks aan hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Jij kent d'r wat beter dan ik. Ze is toch geen reli-fundi of zo?
Daar vind ik het nadeel van dat het vrij snel taai is. Alleen de topkwaliteit is dan lekker. En goed bereid.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
true, maar voor meer smaak ga ik toch voor [ afbeelding ]
Ga je zo een lekker broodje halenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Zeg dat is gewoon gemeen, al die foto's
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Zeg dat is gewoon gemeen, al die foto's
Ik knaag ze voornamelijk in een Ierse pub in Zwolle. Lekkere pint Kilkenny erbijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
http://www.satellitesportscafe.nl/web2/home.html
Site is kut, sfeer is ook kut, maar voor 9,95 vreet je je helemaal vol met unlimited spare-ribs en die zijn echt heel erg lekker!
Oh echt he, als je dan langslooptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ruikt altijd zo goddelijk bij de poelier.
Vrouwen met mekaar... je weet toch...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. We hebben het er nooit over gehad. Gaat mij ook niks aan he
Ja, dat is wel lastig, je moet maar afwachten of je het echte spul krijgt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar vind ik het nadeel van dat het vrij snel taai is. Alleen de topkwaliteit is dan lekker. En goed bereid.
En CB is niet saai vind ik qua smaak. Zeker niet met rodewijnsaus.
ook niets mis mee. Je kan ze ook van die tent bestellen in mijn stamkroeg, wel duur, 2 strengen voor 7,50. Maar dan wel lekker makkelijk aan de barquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik knaag ze voornamelijk in een Ierse pub in Zwolle. Lekkere pint Kilkenny erbij
Goed puntquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vrouwen met mekaar... je weet toch...![]()
Ik zoek wel even verder...
Het ruikt alleen wel lekkerder dan het is. Tis maar gewoon kip enzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh echt he, als je dan langsloopt
Pepersteak in de supermarkt klinkt ook goed, maar is taai.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat is wel lastig, je moet maar afwachten of je het echte spul krijgt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ruikt alleen wel lekkerder dan het is. Tis maar gewoon kip enzo.
[..]
Pepersteak in de supermarkt klinkt ook goed, maar is taai.. Terwijl de 'echte' gewoon goddelijk is.
Opzich best lekker op zijn tijd hoor, maar idd dan vaak alleen het velquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ruikt alleen wel lekkerder dan het is. Tis maar gewoon kip enzo.
[..]
Pepersteak in de supermarkt klinkt ook goed, maar is taai.. Terwijl de 'echte' gewoon goddelijk is.
Vlees van een goede biologische slager, dat is ook Goddelijk lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich best lekker op zijn tijd hoor, maar idd dan vaak alleen het vel.
Ja, supermarktvlees is meestal wel te doen, maar niet te vergelijken met goed restaurantvlees.
Gewoon bij de (keur)slager halen dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ja, supermarktvlees is meestal wel te doen, maar niet te vergelijken met goed restaurantvlees.
Of de ambachtslagerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon bij de (keur)slager halen dus.
Ofwel: ze is de eeuwige vrijgezel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
Assiej wil dat niet vanwege geloof en overtuiging dat het gelijk met de perfecte partner moet. En ze is een beetje merkwaardig (opgevoed). En ze woont thuis. En ze is bang voor mannen.
Die. En die hebben nooit 10.000 keurmerken van EKO, BIO, BEWUST, Etc. Hebben ze helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:40 schreef Kreator het volgende:
Ik vind de beste slagers nog altijd die kleine slagers in de dorpjes in de omgeving, die hun eigen koeien slachten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die. En die hebben nooit 10.000 keurmerken van EKO, BIO, BEWUST, Etc. Hebben ze helemaal niet nodig.
Dat doodmaken doen ze niet zelf, als het goed isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die kopen gewoon t mooiste beest, maken t dood en snijden t in stukken, niet meer en niet minder.
Doe maar. Het intrigeert me een beetje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed puntMisschien toch eens naar vragen.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe maar. Het intrigeert me een beetje.
"Mijn" slager had gewoon de eigen beestjes. Zat zelfs webcam bij. Slachten deed hij overigens wel zelf in het slachthuis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die kopen gewoon t mooiste beest, maken t dood en snijden t in stukken, niet meer en niet minder.
Ik ken er nog een die het wel doetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doodmaken doen ze niet zelf, als het goed is
Maar dat. Oma koopt ook alleen maar bij de ambachtslager.
Maar dan niet in de achtertuin, maar in het slachthuis, neem ik aanquote:
Dat is toch normaal? Net zoals dat je brood bij een bakker koopt. En fietsen bij een fietsenwinkel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doodmaken doen ze niet zelf, als het goed is
Maar dat. Oma koopt ook alleen maar bij de ambachtslager.
Nope, hij had er zelf een speciale ruimte voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan niet in de achtertuin, maar in het slachthuis, neem ik aan
Ik bouw gewoon mijn eigen autoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch normaal? Net zoals dat je brood bij een bakker koopt. En fietsen bij een fietsenwinkel.
Ik koop vrijwel altijd alles bij de supermarkt. Dat vind ik normaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch normaal? Net zoals dat je brood bij een bakker koopt. En fietsen bij een fietsenwinkel.
Nou, blijkbaar is dat niet normaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Really? Hier zijn er laatst nog een paar illegale ontmanteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, hij had er zelf een speciale ruimte voor.
Ik ook, ik werk, ik heb wel wat beters te doen dan in mijn vrije tijd de halve dag doorbrengen bij 10 winkelsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel altijd alles bij de supermarkt. Dat vind ik normaal
Idem. Anders kost het me 4x zoveel tijd en 2x zoveel geld om een maaltijd samen te stellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel altijd alles bij de supermarkt. Dat vind ik normaal
Hij mag het, weet niet of hij het nog steeds doet trouwens, ben er al een paar jaar niet meer geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is dat niet normaalIk ken maar weinig mensen die hun vlees bij de ambachtslager kopen, die gaan gewoon naar de supermarkt.
[..]
Really? Hier zijn er laatst nog een paar illegale ontmanteld.
Hij zal 't wel mogen, dan.
De meeste mensen halen dat gewoon bij de supermarkt. Net als brood. En groenten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 11:49:41 ]
Heeft hij ook morbide humor?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij mag het, weet niet of hij het nog steeds doet trouwens, ben er al een paar jaar niet meer geweest.
Geen idee, zo goed kende ik em niet.quote:
Logisch, ze kent me nog niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Meisjes in de bloei van hun leven die niet willen neucken mits het mr. Perfect is...
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef Techno het volgende:
[..]
De meeste mensen halen dat gewoon bij de supermarkt. Net als brood. En groenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Jammerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed kende ik em niet.
Ik vraag me af of ze dat wel wil, eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Meisjes in de bloei van hun leven die niet willen neucken mits het mr. Perfect is...
Ik ga alleen naar een bakker of slager als hij in de buurt zit. Dat zitten ze. Eerder was dat niet in mijn directe omgeving en ging ik gewoon naar de supermarkt voor die zaken.quote:
Dat heb ik ook, ik ben Q niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Mr. Perfect heeft op z'n minst een hoofd vol haar (ook sorry Q).
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echte perfectie zit niet op je hoofd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef Techno het volgende:
[..]
De meeste mensen halen dat gewoon bij de supermarkt. Net als brood. En groenten.Oeh hendig, toch maar eens bij de Aldi kijken voor een fiets dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
hendig mooie fiets jonguhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh hendig, toch maar eens bij de Aldi kijken voor een fiets dan.
Bij jou zit het er ook niet inquote:
Wie kopt 'em in?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij jou zit het er ook niet inDus waar dan?
Oh nee, ik had in mijn hoofd dat jij ook zo'n kale kop had. Maar dan heb ik me vergistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanwaar deze interesse? Begin je al kaal te worden soms?
Ik heb nog nooit een kale kop gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
Oh nee, ik had in mijn hoofd dat jij ook zo'n kale kop had. Maar dan heb ik me vergist
Oh, ik ben ook niet perfect, far from. Dat maakt mij juist zo interessant en tof.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Laat ik dan even als eerste man hier over zichzelf zeggen dat hij niet perfect is
Dat is niemand want perfectie uitermate subjectief.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Laat ik dan even als eerste man hier over zichzelf zeggen dat hij niet perfect is
Dat zijn slechts twee van de vele voordelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bevroren kop 's winters en verbrande huid 's zomers? Met velletjes?
Daarbij is er geen vrouw ter wereld die een perfecte man wil. Er moet iets aan te sleutelen zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is niemand want perfectie uitermate subjectief.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij is er geen vrouw ter wereld die een perfecte man wil. Er moet iets aan te sleutelen zijn
Maar hij moet wel "zichzelf blijven"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]Ja, ze moet hem wel kunnen 'veranderen'.
Verkeerde aanname dan, op basis van je foto's in je fobo waar je haar opvallend verbergt isquote:
Lieve schat, verbergt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkeerde aanname dan, op basis van je foto's in je fobo waar je haar opvallend verbergt is
Hier ook trouwens nog nooit kaal, wel standje 2 van de tondeuze ooit.
"Kaal" is net zo relatief als "perfect".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkeerde aanname dan, op basis van je foto's in je fobo waar je haar opvallend verbergt is
Hier ook trouwens nog nooit kaal, wel standje 2 van de tondeuze ooit.
Dat viel mij ook op...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets veranderd aan m'n vriendjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]Ja, ze moet hem wel kunnen 'veranderen'.
ik mag hopen dat ze kaal isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
Is het toeval dat Jaap in de add hieronder ook kaal is?
Had je dat maarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets veranderd aan m'n vriendjes
Welke Jaap? Ik heb een add van de Pabo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
Is het toeval dat Jaap in de add hieronder ook kaal is?
Ik wilde net zeggen: 'Heet ze Jaap dan?'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze kaal is"De mooiste lingerie koop je op Pabo.nl" met een hele mooi dame erbij
op de inhoud van de postsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt advertenties die op je surfgedrag passen.
Ware het niet dat ik op mijn werk zit, en dat dit soort sites geblokkeerd zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Oh, maar Jaap is ontwikkelaar windenergieprojecten..quote:
Dan had ik ze misschien kunnen houden, bedoel je?quote:
Ik ga ook voor Pabo dame, samen doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, maar Jaap is ontwikkelaar windenergieprojecten..Doe me dan toch die pabo dame maar.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Pabo dame, samen doen?
Die zie ik hier ook vaakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een advertentie van Zooplus
I had dibbs, dus alles of nietsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen weer delen?
quote:
jij kent mn politieke overtuiging niet?quote:
Dat plaatje dat Peu net post is de eerste add die ik hier in maanden ziequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Aah, dan mag ik jou nemen dusquote:
quote:
VVDquote:
quote:
Poch pochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat plaatje dat Peu net post is de eerste add die ik hier in maanden zie
Dat was toch al heel duidelijk. Er zitten hier ladingen mensen die graag hun ondermodale salaris weggevenquote:
Goed zo cubjequote:
Laat in Singles nu net veel mannen zitten die behoorlijk bovenmodaal verdienen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Dat was toch al heel duidelijk. Er zitten hier ladingen mensen die graag hun ondermodale salaris weggeven
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor die paar ads ga ik geen abbo nemen.
De rijken moeten ook gesponsord worden met HRA voor hun villa's van 2 miljoen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was toch al heel duidelijk. Er zitten hier ladingen mensen die graag hun ondermodale salaris weggeven
Verdienen wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Laat in Singles nu net veel mannen zitten die behoorlijk bovenmodaal verdienen.
Ik vind het ook belachelijk dat je tegenwoordig overal voor moet betalen om maar niet commercials in je mik geschoven te krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor die paar ads ga ik geen abbo nemen.
Oh, hoi Techquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moeten ze inderdaad z.s.m. afschaffen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:21 schreef Q. het volgende:
De rijken moeten ook gesponsord worden met HRA voor hun villa's van 2 miljoen.. Ze hebben het al zo zwaar!
Dan moet je geen VVD stemmen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moeten ze inderdaad z.s.m. afschaffen.
ik zit onder modaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan nog VVD stemmen. Dat is pas dom.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit onder modaalals ik de baan bij Google krijg zelfs nog
Ik was zelfstandige, dan is t wel slimquote:
Ik denk dat er hier dan veel mannen zitten die modaal verkeerd in hun hoofd hebben zittenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Modaal is 30k per jaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat er hier dan veel mannen zitten die modaal verkeerd in hun hoofd hebben zitten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier dan veel mannen zitten die modaal verkeerd in hun hoofd hebben zitten
Van Wikipedia. En ja, dat is soms best geloofwaardig.quote:Het bruto modale inkomen is volgens het CPB in 2010 ¤ 32.500 (vakantietoeslag meegerekend). Per maand is dat ¤ 2.508,- (bruto, exclusief 8% vakantietoeslag).
Als je daar 100.000+ mee binnen sleept op jaarbasis wel ja. Iedereen onder 2x modaal wordt genaaid als VVD het helemaal voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was zelfstandige, dan is t wel slim
Gelukkig ben ik hard op weg om daar naar toe te werkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je daar 100.000+ mee binnen sleept op jaarbasis wel ja. Iedereen onder 2x modaal wordt genaaid als VVD het helemaal voor het zeggen heeft.
Oh, dan denk ik dat ik 1 van die mannen ben die het verkeerd in zijn hoofd heeftquote:
Dacht ook dat het rond de 40k lag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dan denk ik dat ik 1 van die mannen ben die het verkeerd in zijn hoofd heeft![]()
Ik dacht dat het 40k was
Ik verdien zwaar bovenmodaal!tijd om VVD te stemmen?
Oh nee wacht, ik stem niet op de partij die het beste voor mij is, ik stem op de partij waarvan ik denk dat ze het beste voor Nederland is.
Gewoon D66 stemmen dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
Oh, dan denk ik dat ik 1 van die mannen ben die het verkeerd in zijn hoofd heeft![]()
Ik dacht dat het 40k was
Ik verdien zwaar bovenmodaal!tijd om VVD te stemmen?
Oh nee wacht, ik stem niet op de partij die het beste voor mij is, ik stem op de partij waarvan ik denk dat ze het beste voor Nederland is.
Burgerlul! Wanneer komen de kids?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
Als Mrs. stbabylon en ik gaan samenwonen (wat eind zomer gaat gebeuren), dan wordt het pas leuk qua inkomen. Gotta love being Dinkies
Je betaald wel bovengemiddeld veel belasting als Dinkyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dwaas, ik ga mijn Dinky status niet opgeven! Double Income No Kids
Boeie, dat gaat dan weer naar nuttige dingen als kinderbijslag en wegenbouw... oh crap!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je betaald wel bovengemiddeld veel belasting als Dinky
Kutyuppen allemaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij wordt het samenwonen in een appartement, geen auto (en dus al helemaal geen stationwagon), geen hond, niet in een rijtjeshuis in een nieuwbouwwijk. Als het even kan met dakterras in de binnenstad
Whehehe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boeie, dat gaat dan weer naar nuttige dingen als kinderbijslag en wegenbouw... oh crap!
Allebei de euro's die ik verdien?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je wel al je geld aan mij afstaan he?
Jij bent streng! Of geef je hem wel wat zakgeld?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Moet je wel al je geld aan mij afstaan he?
tientje in de week.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij bent streng! Of geef je hem wel wat zakgeld?
dus jij doet de boodschappen en t huishouden?quote:
Dat zijn wel vijf biertjes in de kroeg!quote:
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dus jij doet de boodschappen en t huishouden?
Dat hoeft niet, je mag zolang wegblijven als je wilt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn wel vijf biertjes in de kroeg!! Ik zorg dat ik voor middernacht thuis ben hoor.
.
Jij gaat natuurlijk op de bank zitten en soaps kijken terwijl ik het harde werk doe. Zoals het hoort.quote:
Dat kan ik jou niet aandoen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je mag zolang wegblijven als je wilt.
chocola etenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk op de bank zitten en soaps kijken terwijl ik het harde werk doe. Zoals het hoort.
Stom dat je het niet zelf aanbiedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef Techno het volgende:
Doe mij ook maar een kommetje als je een slachtoffer gevonden hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk op de bank zitten en soaps kijken terwijl ik het harde werk doe. Zoals het hoort.
MI van Q als Al Bundyquote:
Mijn keuken heeft die welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar heb ik hier de faciliteiten toch niet voor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
"What exactly does that expression mean, 'friends with benefits?' Does he provide her with health insurance?''
Dr. Sheldon Cooper
Ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van het weekend de marathon gekeken op Comedy Central
Doe maar 2quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet ik er dan 4 of 5 hele kippen in doen ?
volgens mij kennen ze die daar ook wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Twee man hebben nu het idee van poffertjes in mijn hoofd gekregen. Ik heb nu enorm zin in poffertjes! Ik zit in frigging Engeland! Ze stoppen me ws. in een inrichting als ik het ga hebben over poffertjes! "Little pancakes? Silly Dutchman tihii"
Na het werken mag ook hoor. Ik verhonger nog niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat mijn werkgever niet zo blij is als ik nu weg ga.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het geweldigjammer dat die zo moeilijk te immiteren is, anders zou t geweldig zijn met carnaval oid.
Als een sweet panecake like treat from The Netherlands.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij kennen ze die daar ook wel.
They even have an English wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Poffertjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Twee man hebben nu het idee van poffertjes in mijn hoofd gekregen. Ik heb nu enorm zin in poffertjes! Ik zit in frigging Engeland! Ze stoppen me ws. in een inrichting als ik het ga hebben over poffertjes! "Little pancakes? Silly Dutchman tihii"
Droogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een sweet panecake like treat from The Netherlands.
Ja, die alleen maar over Nederland gaat, dus daar schiet ik nog niks mee op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
They even have an English wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Poffertjes
Mja, Beetman is aan de slag zag ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Na het werken mag ook hoor. Ik verhonger nog niet.
"You already got one"quote:
quote:They can also be served with other sweet garnishes, such as stroop (syrup), slagroom (whipped cream) or aardbeien (strawberries), for added flavor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:59 schreef Cue_ het volgende:
en dat terwijl ik hier zielig ziek lig te zijn
nee, kippensoep!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Techno moet je even een echte knuffel komen geven?
Ooh Alquote:
Misschien stelt hij zelf een knuffel wel als een voorwaarde, voor het maken van de soepquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De 1 is een voorwaarde.. de ander niet
Sinds wanneer mag je zaken eisen aan een zieke?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien stelt hij zelf een knuffel wel als een voorwaarde, voor het maken van de soep
Sickquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Basisscholiere (12) bevallen tijdens kamp
Dat is op de school waar kinderen van mijn collega zitten. Hij vertelde het net.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Basisscholiere (12) bevallen tijdens kamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |