Doe er dan wat aan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje sleur hè. Dat krijg je na twee jaar...
Neeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen jullie
*uit raam springt*
Chicken-Döner.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Döner lijkt me wel een goede start van zo'n mooie dag...
had je beter van de Neudeflat kunnen doen dan, was spectaculairder geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen jullie
*uit raam springt*
Veel toeschouwers/nieuwe trauma'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
had je beter van de Neudeflat kunnen doen dan, was spectaculairder geweest
Atjow.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen jullie
*uit raam springt*
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wapper vaak genoeg met m'n double dong... zonder resultaat...
[ afbeelding ]
Bel Assiejquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje sleur hè. Dat krijg je na twee jaar...
Weet je hoe episch, weet je zeker dat je herinnerd wordtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel toeschouwers/nieuwe trauma's
....als bloederige pulp op het trottoir. Wil het moment niet verpesten hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe episch, weet je zeker dat je herinnerd wordt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ultieme stoerheidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
....als bloederige pulp op het trottoir. Wil het moment niet verpesten hoor
Ja mag pas gaan als we een keer een spooktoch hebben gedaan in de UK/Ierlandquote:
Die knakker die laatst van de Dom sprong is ook al vergetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe episch, weet je zeker dat je herinnerd wordt
http://www.hiddendublinwalks.com/haunted-walking-tour-dublin.phpquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja mag pas gaan als we een keer een spooktoch hebben gedaan in de UK/Ierland
Welke gast?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die knakker die laatst van de Dom sprong is ook al vergeten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
Chicken-Döner is baas. Echt. Er zit hier zo'n turkenwinkel, die achterin zo'n broodjesgeneuzel heeft. Dat is echt lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.hiddendublinwalks.com/haunted-walking-tour-dublin.php
Het is de manier waarop je het doet. Gewoon springen is niet genoeg blijkbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die knakker die laatst van de Dom sprong is ook al vergeten
Oh jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die doet toch niet aan geile neuckseks?
Samzz is ook nog maagd, hoor ik net.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Die doet toch niet aan geile neuckseks?
Ik weet het. Zitten hier zat Turken die Döner en zo verkopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Chicken-Döner is baas. Echt. Er zit hier zo'n turkenwinkel, die achterin zo'n broodjesgeneuzel heeft. Dat is echt lekker.
Paar mooie salto's maken, met confetti strooien en ave maria zingen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is de manier waarop je het doet. Gewoon springen is niet genoeg blijkbaar
Misschien kan je tijdjes je val aria's zingen
Hmmmmm vleeschquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Oh nu krijg ik weer zin in vleesch. Hou eens op over döner
Dat red je wel vanaf die hoogtequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar mooie salto's maken, met confetti strooien en ave maria zingen?
Een blauw pakje met rode cape dragen helpt ook, denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed idee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren een steak baquette gehad, niet helemaal een biefstukje, maar wel erg lekker. Van de week nog maar eens in het restaurant eten. En dan de duurste (en kleinste) biefstuk bestellen. Fillet Steakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Want dat is een toepasselijke opmerking als het over geile neuckseks gaat?quote:
Voor MissB komt dat erg dicht bij elkaar. Sterker, voor een goede steak mag je dr wakker makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want dat is een toepasselijke opmerking als het over geile neuckseks gaat?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga zo Döner halen. Heerlijk. Kip met knofsaus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Rauw en bloederig? Ze komt niet over als het type wat genoegen neemt met medium.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor MissB komt dat erg dicht bij elkaar. Sterker, voor een goede steak mag je dr wakker maken
!? Say what! Waarom niet?quote:
I disagreequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah een kenner. Er gaat niets boven Chateau Briand.
De laatste keer dat ik in een restaurant was waar Chateau Briand op de kaart stond, stond er ook een tournedos met verse truffeljus op de kaart. En die bleek toch verleidelijkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een 1965 Chateau Briand. Heerlijke wijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...daar kun je toch niet uit kiezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef Litpho het volgende:
De laatste keer dat ik in een restaurant was waar Chateau Briand op de kaart stond, stond er ook een tournedos met verse truffeljus op de kaart. En die bleek toch verleidelijker.
Da's echt voor holbewoners.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Mja Döner... doe mij maar spare ribs als we het toch over vlees uit de hand hebben
true, maar voor meer smaak ga ik toch voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een goeie, is goddelijk. Zachter dan zacht.
Als je van en vette hap houdt, gaat er niks boven dönerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het er nooit zo smakelijk uitzien
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor MissB komt dat erg dicht bij elkaar. Sterker, voor een goede steak mag je dr wakker maken
Uhuh bloody as hellquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Rauw en bloederig? Ze komt niet over als het type wat genoegen neemt met medium.
Nee. We hebben het er nooit over gehad. Gaat mij ook niks aan hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Jij kent d'r wat beter dan ik. Ze is toch geen reli-fundi of zo?
Daar vind ik het nadeel van dat het vrij snel taai is. Alleen de topkwaliteit is dan lekker. En goed bereid.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
true, maar voor meer smaak ga ik toch voor [ afbeelding ]
Ga je zo een lekker broodje halenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Zeg dat is gewoon gemeen, al die foto's
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
Zeg dat is gewoon gemeen, al die foto's
Ik knaag ze voornamelijk in een Ierse pub in Zwolle. Lekkere pint Kilkenny erbijquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
http://www.satellitesportscafe.nl/web2/home.html
Site is kut, sfeer is ook kut, maar voor 9,95 vreet je je helemaal vol met unlimited spare-ribs en die zijn echt heel erg lekker!
Oh echt he, als je dan langslooptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ruikt altijd zo goddelijk bij de poelier.
Vrouwen met mekaar... je weet toch...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. We hebben het er nooit over gehad. Gaat mij ook niks aan he
Ja, dat is wel lastig, je moet maar afwachten of je het echte spul krijgt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar vind ik het nadeel van dat het vrij snel taai is. Alleen de topkwaliteit is dan lekker. En goed bereid.
En CB is niet saai vind ik qua smaak. Zeker niet met rodewijnsaus.
ook niets mis mee. Je kan ze ook van die tent bestellen in mijn stamkroeg, wel duur, 2 strengen voor 7,50. Maar dan wel lekker makkelijk aan de barquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik knaag ze voornamelijk in een Ierse pub in Zwolle. Lekkere pint Kilkenny erbij
Goed puntquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vrouwen met mekaar... je weet toch...![]()
Ik zoek wel even verder...
Het ruikt alleen wel lekkerder dan het is. Tis maar gewoon kip enzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh echt he, als je dan langsloopt
Pepersteak in de supermarkt klinkt ook goed, maar is taai.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat is wel lastig, je moet maar afwachten of je het echte spul krijgt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ruikt alleen wel lekkerder dan het is. Tis maar gewoon kip enzo.
[..]
Pepersteak in de supermarkt klinkt ook goed, maar is taai.. Terwijl de 'echte' gewoon goddelijk is.
Opzich best lekker op zijn tijd hoor, maar idd dan vaak alleen het velquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ruikt alleen wel lekkerder dan het is. Tis maar gewoon kip enzo.
[..]
Pepersteak in de supermarkt klinkt ook goed, maar is taai.. Terwijl de 'echte' gewoon goddelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |