Hmmmmm vleeschquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Oh nu krijg ik weer zin in vleesch. Hou eens op over döner
Dat red je wel vanaf die hoogtequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar mooie salto's maken, met confetti strooien en ave maria zingen?
Een blauw pakje met rode cape dragen helpt ook, denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed idee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren een steak baquette gehad, niet helemaal een biefstukje, maar wel erg lekker. Van de week nog maar eens in het restaurant eten. En dan de duurste (en kleinste) biefstuk bestellen. Fillet Steakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Want dat is een toepasselijke opmerking als het over geile neuckseks gaat?quote:
Voor MissB komt dat erg dicht bij elkaar. Sterker, voor een goede steak mag je dr wakker makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want dat is een toepasselijke opmerking als het over geile neuckseks gaat?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga zo Döner halen. Heerlijk. Kip met knofsaus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Rauw en bloederig? Ze komt niet over als het type wat genoegen neemt met medium.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor MissB komt dat erg dicht bij elkaar. Sterker, voor een goede steak mag je dr wakker maken
!? Say what! Waarom niet?quote:
I disagreequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah een kenner. Er gaat niets boven Chateau Briand.
De laatste keer dat ik in een restaurant was waar Chateau Briand op de kaart stond, stond er ook een tournedos met verse truffeljus op de kaart. En die bleek toch verleidelijkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah een kenner. Er gaat niets boven Chateau Briand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |