Doe er dan wat aan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje sleur hč. Dat krijg je na twee jaar...
Neeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen jullie
*uit raam springt*
Chicken-Döner.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Döner lijkt me wel een goede start van zo'n mooie dag...
had je beter van de Neudeflat kunnen doen dan, was spectaculairder geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen jullie
*uit raam springt*
Veel toeschouwers/nieuwe trauma'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
had je beter van de Neudeflat kunnen doen dan, was spectaculairder geweest
Atjow.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen jullie
*uit raam springt*
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wapper vaak genoeg met m'n double dong... zonder resultaat...
[ afbeelding ]
Bel Assiejquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje sleur hč. Dat krijg je na twee jaar...
Weet je hoe episch, weet je zeker dat je herinnerd wordtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel toeschouwers/nieuwe trauma's
....als bloederige pulp op het trottoir. Wil het moment niet verpesten hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe episch, weet je zeker dat je herinnerd wordt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ultieme stoerheidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
....als bloederige pulp op het trottoir. Wil het moment niet verpesten hoor
Ja mag pas gaan als we een keer een spooktoch hebben gedaan in de UK/Ierlandquote:
Die knakker die laatst van de Dom sprong is ook al vergetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe episch, weet je zeker dat je herinnerd wordt
http://www.hiddendublinwalks.com/haunted-walking-tour-dublin.phpquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja mag pas gaan als we een keer een spooktoch hebben gedaan in de UK/Ierland
Welke gast?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die knakker die laatst van de Dom sprong is ook al vergeten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef Techno het volgende:
Chicken-Döner is baas. Echt. Er zit hier zo'n turkenwinkel, die achterin zo'n broodjesgeneuzel heeft. Dat is echt lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.hiddendublinwalks.com/haunted-walking-tour-dublin.php
Het is de manier waarop je het doet. Gewoon springen is niet genoeg blijkbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die knakker die laatst van de Dom sprong is ook al vergeten
Oh jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die doet toch niet aan geile neuckseks?
Samzz is ook nog maagd, hoor ik net.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Die doet toch niet aan geile neuckseks?
Ik weet het. Zitten hier zat Turken die Döner en zo verkopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Chicken-Döner is baas. Echt. Er zit hier zo'n turkenwinkel, die achterin zo'n broodjesgeneuzel heeft. Dat is echt lekker.
Paar mooie salto's maken, met confetti strooien en ave maria zingen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is de manier waarop je het doet. Gewoon springen is niet genoeg blijkbaar
Misschien kan je tijdjes je val aria's zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |